Не раджу користуватись послугами банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Дані відправив.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 19 травня 2020, 16:50
- #
- Корисний коментар
Доброго дня, шановний Клієнт.
За наявними даними, в телефонному режимі співробітником відділення з Вами було досягнуто домовленості щодо подальших дій для вирішення виниклої ситуації.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
За наявними даними, в телефонному режимі співробітником відділення з Вами було досягнуто домовленості щодо подальших дій для вирішення виниклої ситуації.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
- +
- +13
- Владимир Пчелко
- 20 травня 2020, 14:05
- #
Прям санта-барбарка какая-та Кандидат на отзыв месяца
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.9 | 43.87 |
USD | 41.1 | 41.68 |
Всі курси банку |
Першого разу стикнувся із цим коли мав зарплатну карту в цьому банку. Через деякий час після того як звільнився і перестав отримувати кошти через цей банк, помітив що на карті з'явився мінус. Тоді не звернув на це увагу і вирішив просто закрити карту. Звернувся у відділення, написав заяву, вніс у касу суму яку назвав співробітник щоб погасити мінус. Все наче добре, але яким же було моє здивування коли через тиждень мені зателефонували і сказали що не можуть закрити мою карту бо на ній від'ємний залишок. При чому на питання як так вийшло співробітник банку сказав що нічого пояснювати не буде і просто поклала трубку. При спробі з'ясувати куди ж таки поділись кошти через контакт центр, спочатку мене відправили у відділення, мовляв у них немає доступу до інформації. У відділенні був посланий до контакт центру, бо у них також немає доступу. Згодом таки отримав відповідь від оператора що кошти списались на погашення боргу по кредитній картці. Притому що, Увага! боргу по карті не було! При подальшому спілкуванні оператор таки визнав що ніякого боргу не було. Сказав що кошти просто заблоковані, порадив внести гроші на рахунок, а після його закриття кошти повернуться на кредитку. Мабуть не варто казати що після закриття ці кошти нікуди не повернулись.
Другий раз стикнувся із «неймовірним сервісом» коли таки спробував скористатись кредитною карткою. Розрахувався карткою в магазині, через два тижні погасив заборгованість в межах «пільгового» періоду. Через три місяці зайшов у мобільний додаток і побачив що що у мене мінус! Виявляється банк вирішив списати відсоток за користування кредитними коштами і потім іще нарахувати штраф. І звичайно ж що при зверненні до контакт центру отримав відповідь що вони не можуть надати інформацію і потрібно звертатись у відділення.
Цікаво що у відділенні співробітник сама сказала що відсоток нарахований неправильно. Після чого сказала що подасть заявку в технічному підтримку для того щоб виправити помилку. Через тиждень коли я звернувся в контакт центр уточнити статус, заявку чомусь знайти не змогли. Проте, дивним чином у них з'явився доступ до інформації по рухам на рахунку і мене почали переконувати що у відділенні мені надали неправильну інформацію, а кошти списались правильно.
Зрештою вирішив не сперечатись і просто закрити карту. Але і тут як виявилось просто не буває. 10 березня відвідав відділення, погасив повністю мінус (із запасом), написав заяву на закриття. Співробітник довго оновлював мої персональні дані і врешті сказав що заява прийнята, рахунок буде закрито протягом 30 днів. Через 30 днів рахунок не закрили, як виявилось заява, цитую -«десь загубилась»…
Тепер мені пропонують повторно звернутись у відділення (під час карантину!) і цього разу попросити копію заяви.
Ми готові розібратись з виниклою ситуацією, якщо повідомите додаткові дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду, номер Вашого телефону та адресу відділення, до якого звертались, написав особисте повідомлення натиснув на «відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
За наявними даними, в телефонному режимі співробітником відділення з Вами було досягнуто домовленості щодо подальших дій для вирішення виниклої ситуації.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»