Мінфін - Курси валют України

Встановити

Грубость, неграмотная речь, плохой прием

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
LinaVitalina 13 травня 2020, 19:42
Хотела стать клиентом банка, назначила встречу, пришла в маске, перчатках, как просили. Не профессионализм сотрудником банка в г. Александрия поверг в шок. Некрасивая и неграмотная речь, громко на весь банк спецалист кричит через отделение кассиру про суммы денег, не соблюдается конфиденциальность, специалист использует жаргонные слова такие как «зелені» вместо «доллар», и «штуки» вместо «тысячи». Я стала задавать интересующие вопросы- на половину они даже не смогли ответить и женщина сидевшая в отдельной комнате (возможно заведующая) стала злиться и повышать тон. Когда я спросила почему она на меня кричит- она даже не обратила внимание и стала еще больше нервничать.
Просто трэш...!!! Не понятно как этот банк может быть лучшим (((
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 травня 2020, 8:45
Доброго дня.
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
З нашої сторони буде проведена перевірка, відносно Вашого звернення та проведена робота зі співробітниками відділення для покращення якості обслуговування Клієнтів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися