Мінфін - Курси валют України

Встановити

Кредитний ліміт

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Slavik1972 27 березня 2020, 21:53
Сьогодні в 18.33 прийшло смс з інформацією про зменшення кредитного ліміту до нуля(при сумі кредитних коштів які були на карті 28000 грн). Після чого я зайшов в онлайн кабінет і був шоці-там була прописана сумма заборгованості 28000 грн, що виходило?, що хтось зняв з картки всі кредитні кошти!!! Дозвонились до операторів неможливо бо неналагоджена система-тільки робот повідомляє що робочий час закінчився і попереду 2 дні вихідних, тобто звертайтесь в понеділок! Я відразу позвонив на 102 щоб зареєстрували моє звернення про зняття коштів з картки якимись шахраями, щоб з протоколом звернутись в банк в робочий час. Вся моя сім'я пережила дуже великий стрес.
Шановний банк аваль! Чому вы завчасно не інформуєте людей про такі свої дії?, і чому тоді система онлайн неналагоджена на ці операції? Ви гроші знімаєте, а мені выдаю що я боржник на цю суму і маю його погашати. Якщо ви навіть пішли на такі кроки, то розсилайте людям довідки в онлайн режимі про стан карткового рахунку і що боргів немає, а в кого є то які залишки. А з вами звичайно співпрацювати не буду і не буду радить іншим. За 10 років співпраці з вами ви себе показали як не надійний банк. Нажаль.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 березня 2020, 16:11
Доброго дня, шановний В`ячеслав.
На поточний час, на жаль, в системі «Raiffeisen Online» баланс по кредитним карткам відображається не корректно. Ми працюємо над виправленням даної ситуації найближчим часом.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 1

+
0
Oleksandr Berezhniy
Oleksandr Berezhniy
28 березня 2020, 9:15
#
Така сама ситуація .Онлайн підтримка повідомила:
Мене звати Костянтин. Наразі баланс карток дійсно відображається не коректно. Ми вже знаємо про цю невідповідність та виправимо все найближчим часом. Вибачте за незручності.
Скріншот: https://nimb.ws/mf1NPU
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися