Мінфін - Курси валют України

Встановити

Програма лояльности Fishka - ужасна

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Velhus 12 лютого 2020, 21:27
Добрый день, очень сильно разочаровалась в Вашем партнёр Fishka. По условиям акции у них на сайте и в приложении, при первой покупке в сети Prostor, на сумму от 250грн, я получу 50грн бонусами на карту Фишка. 18.01 будучи в магазине Prostor, я позвонила на горячую линию Fishka, чтобы уточнить условия акции. Мне сказали, что достаточно оплатить моей банковской картой сумму, и мне налислятся 50грн + кэшбек. В итоге, по вине оператора, я не просканировала на обратной стороне свою карту Fishka. Кэшбек мне насчитали(1.4грн), а 50грн — нет. На многочисленные обращения по горячей линии (91380, 91479,91820 и жалобы 92059) ответ менеджера один — мы Вам не можем ничего начислить. Меня не смогли ни переключить на менеджера для решения конфликтной ситуации, ни на старшего оператора. Просто игнор. Отвратительное отношение к своим клиентам.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 лютого 2020, 18:06
Доброго дня, шановна Катерино Вікторівно!
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано у телефонному режимі.
Нам шкода, що ситуація, що склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися