Отсутствие информации, некомпетентность персонала
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Как жаль, что отличить «ЗАРАХУВАННЯ КОШТІВ» и «ГОТІВКОВЕ ПОПОВНЕННЯ» не предоставляется возможным.
И да, в большинстве банков, кассир не видит условий обслуживания тарифного плана(хотя о чем это я? нужно было еще кофе/чай налить). На то она и касса, что проводит операции с наличкой.
Но вам, видимо, нужно было персональное вип обслуживание с разжевыванием каждой мелочи. :)
И да, в большинстве банков, кассир не видит условий обслуживания тарифного плана(хотя о чем это я? нужно было еще кофе/чай налить). На то она и касса, что проводит операции с наличкой.
Но вам, видимо, нужно было персональное вип обслуживание с разжевыванием каждой мелочи. :)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
2. Работники на кассе — ленивы и не компетентны. Не могут или не хотят выяснить по номеру карты, какой у меня карточный пакет. Я им должен рассказывать, что у меня за пакет. Карточка передаваласть в руки кассиру с озвучиванием условий проведения операции. Отсылали к специалисту в зале. Вы кого понабирали? До этого случая был лучшего мнения о банке. Очень профессионально работает начальник по работе с частными клиентами банка базового отделения г.Черкассы по Гоголя 224.
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для можливості надання коментарів відносно якості обслуговування у відділенні Банку. Крім того, встановлено розбіжності під час здійснення аналізу викладеної інформації. Прохання надати більш розгорнуту інформацію по даній ситуації написав звернення на info@aval.ua (додатково зазначив, Ваше ПІБ, ідентифікаційний номер, дату візиту, а також те, що додаткова інформація надається для проведення повторної перевірки за запитом на сайті Мінфіну та передати виконавцю 7266).
Окремо інформуємо, що ознайомитися з діючими тарифами Банку можливо на офіційному сайті, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»