Мінфін - Курси валют України

Встановити

Отсутствие информации, некомпетентность персонала

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
0505411033 16 листопада 2019, 15:42
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 246
1.Держатель карты VISA данного банка (оптимальный пакет). Нужно было провести валютообменную операцию с зачислением национальной валюты на гривневый счет. В кассе мне сказали, что за зачисление на гривневый будет браться комиссия, на официальном сайте, для пакета оптимальный в «основних перевагах» указано, что «поповнення рахунку — Безкоштовно готівкове поповнення власником рахунку та безготівкове поповнення рахунку». «Зарахування безготівкових коштів: – від юридичних та фізичних осіб — безкоштовно». Уточнив эту информацию в кассе, и о чудо, оказывается, что без комиссии можно пополнять только через автомат. Через кассу будет всегда браться комиссия, даже если я делаю обмен иностранной валюты без выдачи национальной валюты на руки. БАНК, это как понимать? Вы для кого пишете условия? Неужели так трудно прописать уточнения или дать внятные пояснения по таким операциям?
2. Работники на кассе — ленивы и не компетентны. Не могут или не хотят выяснить по номеру карты, какой у меня карточный пакет. Я им должен рассказывать, что у меня за пакет. Карточка передаваласть в руки кассиру с озвучиванием условий проведения операции. Отсылали к специалисту в зале. Вы кого понабирали? До этого случая был лучшего мнения о банке. Очень профессионально работает начальник по работе с частными клиентами банка базового отделения г.Черкассы по Гоголя 224.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 листопада 2019, 15:17
Доброго дня!
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для можливості надання коментарів відносно якості обслуговування у відділенні Банку. Крім того, встановлено розбіжності під час здійснення аналізу викладеної інформації. Прохання надати більш розгорнуту інформацію по даній ситуації написав звернення на info@aval.ua (додатково зазначив, Ваше ПІБ, ідентифікаційний номер, дату візиту, а також те, що додаткова інформація надається для проведення повторної перевірки за запитом на сайті Мінфіну та передати виконавцю 7266).
Окремо інформуємо, що ознайомитися з діючими тарифами Банку можливо на офіційному сайті, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 1

+
0
infrared
infrared
17 листопада 2019, 15:47
#
Как жаль, что отличить «ЗАРАХУВАННЯ КОШТІВ» и «ГОТІВКОВЕ ПОПОВНЕННЯ» не предоставляется возможным.
И да, в большинстве банков, кассир не видит условий обслуживания тарифного плана(хотя о чем это я? нужно было еще кофе/чай налить). На то она и касса, что проводит операции с наличкой.
Но вам, видимо, нужно было персональное вип обслуживание с разжевыванием каждой мелочи. :)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Отсутствие информации, некомпетентность персонала