Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливий сервіс

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mdidovych 18 березня 2019, 12:30
Вже не перший раз доводиться проводити в черзі більше 2-х годин часу.
Будь-яка взаємодія з банком, як то зміна прізвища, чи поповнення рахунку перетворюється на багатогодинне стояння в черзі.

Немає електронної черги, всі працюють дуже повільно. Виникає бажання закрити рахунок через жахливий сервіс.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 березня 2019, 17:44
Доброго дня!
На жаль, з Вашого звернення неможливо встановити в яке саме відділення Ви зверталися для можливості детального розгляду ситуації, яка склалася.
У той же час хочемо зазначити, що очікування може бути пов'язано з тривалістю деяких типів операцій і обслуговуванням Клієнтів позачергово по заздалегідь призначеним зустрічам через Інформаційний центр Банку.
Запевняємо Вас, що працівники Банку зацікавлені в наданні Клієнтам послуг високої якості і докладають зусиль для запобігання виникненню конфліктних ситуацій.
Нам щиро шкода, що ситуація, яка склалася під час Вашого обслуговування, доставила Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися