Мінфін - Курси валют України

Встановити

ви ховаєтесь від людей?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Boris Piddubnyi 1 лютого 2019, 10:34
чому постійно слухаєш розповідь робота і немає можливості спілкування з оператором? пунктів меню які мені треба робот не називає. Що робити? Обслуговування просто жах
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 лютого 2019, 13:04
Доброго дня!
Номери телефонів Інформаційного центру (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів),
+38044 490 88 88 (для дзвінків з-за кордону, безкоштовно для київських стаціонарних телефонів),
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone).
Додатковий номер телефону для абонентів Київстар (068) 490-08-88.
У разі, якщо додзвонитися до Інформаційного центру все-таки не вдалося, для проведення детального аналізу технічним відділом, просимо на електронну адресу info@aval.ua або ж в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» повідомити додаткову інформацію, а саме: номер телефону на який Ви здійснювали дзвінки, номер телефону з якого телефонували, а також дату та час дзвінків.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися