Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Binancik 12 січня 2024, 9:57
Отримав листа по пошту, щоб надав документи.
Сьогодні надав.
Прошу Вас поновити обслуговування мене як клієнта.
Буду використовувати картку, лише для побутових операцій, які не мають високого ризику для банка.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 січня 2024, 10:03
Добрий день!
Ми цінуємо, що Ви обираєте Райф як пріоритетний Банк для обслуговування.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
На жаль, з Вашого відгуку незрозуміла суть звернення. Якщо рахунок було заблоковано та Вами надано документи, щодо джерел походження коштів радимо, будь ласка, очікувати на аналізу та перевірку. По результату Ви отримаєте відповідь від Банку.
Якщо питання в іншому, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення з детальним описом ситуації із вказанням даних (контактного номеру або ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 січня 2024, 17:33
Добрий день!
Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, шо з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення. Якщо будуть виникати питання в майбутньому, ми завжди готові надати всю необхідну інформацію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
denma 11 січня 2024, 21:41
Допоможіть повернути 5000 грн, які 11.01.2024 р. десь о 16.00 взяв термінал в м. Черкаси у відділенні банку бульв. Шевченка 246 не дав чек і не зарахував гроші на рахунок.
Свідки є, бо попрохала допомоги в охоронця відділення, оскільки в такий спосіб вперше поповнювала рахунок.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 січня 2024, 9:02
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам відверто прикро, що виникла у Вас така ситуація та навіть не можемо уявити Ваші емоції. Від імені Банку приносимо свої щирі вибачення за доставлені незручності. Хочемо зазначити, що банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажитись або не обробити запит в непідходящий момент.
Для розгляду питання, прохання, негайно зареєстувати заявку на спірну транзакцію за зверненням в «Чат» Райффайзен Онлайн або за дзвінком в Інформаційний центр (0800 500 500) наші оператори зафіксують все оперативно.
Ми 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти.
На перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, але всі запити ми розглядаємо індивідуально та запеняємо, що до кожного запиту докладається максимальних зусиль для аналізу та перевірки.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 січня 2024, 9:33
Маємо інформацію, що заявку на оскарження успішно зареєстровано. Додатково, наголосимо, що процедура перевірки займає певний час, не хвилюйтеся, ми будемо тримати Вас в курсі - як тільки буде прийнято остаточне рішення, Вам надійде смс з відповіддю.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Влерий Карцев 9 січня 2024, 16:51
31.12.23 снимал в райфе деньги 5000 прошло 5 минут банкомат карту вернул, а деньги сняли со счета, но не выдали. Сегодня 09.01.24 деньги вернули на счет. Спасибо разобрались. Ситуация разрешилась.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 січня 2024, 16:56
Добрий день!

Ми вдячні Вам за зворотній зв’язок та радіємо, що ситуація була вирішена! Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, радо допоможемо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Влерий Карцев 9 січня 2024, 13:41
Добрый день. 31.12.23 город Харьков хотел снять деньги в вашем банкомате 5000 карта моя банк Восток. Всунул карту выбрал сумму 5000 прождал 5 минут. Банкомат отдал карту на экране написали привышен лимит ожидания. И я ушол не с чем. Позвонил сразу же в свой банк составил спорную заявку. Вчера мне в банке Восток ответили что заявка сразу же была передана в банк райф. Сегодня 09.01.24 я в ожидании чуда. Вы мне тут отвечала что такие ситуации вы решаете за 3 дня. Не зависимо от регламента. Меня ваш банк оставил без средст к существованию.И видимо разбераться не торопитесь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 січня 2024, 13:47
Добрий день!
Нам відверто прикро, що виникла у Вас така ситуація, ми навіть не можемо уявити емоції, які наразі відчуваєте.
Від імені Банку приносимо свої щирі вибачення за доставлені незручності. Повторно хочемо зазначити, що банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажитись в непідходящий момент.
Оскільки картка, з якої Ви проводили зняття, оформлена не в нашому банку — оскарження операції можливе за отриманням запиту від банку, що випустив картку. Ми зі свого боку намагаємось розглядати такі запити в максимально швидкий термін.
На 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. На перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, але всі запити ми розглядаємо індивідуально, та результати розгляду будуть передані до банку, в якому оформлено Вашу картку.
Додатково, хочемо запросити у Вас дані контактного номеру у приватних повідомленнях, ми завжди готові зв'язатися та пояснити детальніше процес.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GMash 8 січня 2024, 10:57
не сложилось у меня с Райфом — не любят они своих клиентов. много чего было негативного, но последней каплей послужило блокировка карты моей жены в Арабских Эмиратах. представьте женщину без языка в мусульманской стране которой без всякого предупреждения заблокировали карту и она осталась без денег. банк как всегда начал нести пургу про пильно око яке стежить за шахраями и проч. Ребята — это ваши клиенты которые находятся заграницей и просто молча отключить карту без предупреждения — это выше моего понимания. ну ведь есть же каналы связи с клиентом — позвоните убедитесь что все ОК. нет же — отключим карту, а там пусть сами выясняют. Итог — я ушел из Райфа и жена тоже скоро покинет этот банк.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 січня 2024, 11:03
Добрий день!

Ми засмучені, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми завжди готові піти на зустріч, вирішити питання у будь-яких надскладних ситуаціях та хочемо проаналізувати звернення. Будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення дані власника рахунку ( ідентифікаційний код та актуальний контактний номер). Щиро очікуємо на зворотній зв'язок

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 січня 2024, 18:22
Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Maksym0501 5 січня 2024, 16:09
Як тільки відкрив ФОП, на наступний день почав отримувати безліч дзвінків з пропозицією відкрити рахунок. Я не залишав вам свої контактні дані, не хочу користуватися вашими послугами.

Ви будете тебе довічно задовбувати прозвоном?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 січня 2024, 16:15
Вітаємо!

Нам щиро шкода, що у Вас склалась така думка про Банк. Дійсно, Ви можете отримати дзвінок від Райфу з пропозицією скористатися послугами для фізичної особи підприємця. Ми, як потенційно обслуговуючий Банк, надаємо лише якісні та вигідні умови, а право вибору вже за Вами.

У випадку, якщо Ви не бажаєте відкривати рахунок в нашому Банку — при отриманні дзвінка від оператора Ви можете відмовитись від обслуговування, та в подальшому дзвінки Вам не надходитимуть.

Якщо після відмови від обслуговування в розмові з оператором Вам продовжують надходити дзвінки з пропозиціями, просимо написати нам в особисті Ваш номер телефону для проведення аналізу та перевірки.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
ValyaOmelchenko 5 січня 2024, 12:36
Добрий день, 22.12.2023р, з моєї зарплатної карти було викрадено 9400грн. Я відразу зателефонувала в банк та розповіла про ситуацію яка виникла, щоб оскаржити цей переказ. Прикріпляю номер заявки #494930. В банку мені сказали чекати на результат, але до сьогодні так ні хто і нічого не вирішив і не перетелефонував!!! А сьогодні у співробітниці відразу після отримання з/п, також викрали кошти, всі під нуль!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 січня 2024, 12:45
Добрий день!
Нам відверто прикро, що Ви потрапили в таку неприємну ситуацію та кошти були списані шахрайським шляхом.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять, якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні.
У разі відмови від операції фіксується заявка на спірну транзакцію. Яку було успішно зареєстровано за Вашим зверненням.
Додатково, хочемо пояснити, що при відкритті рахунку до карти автоматично підключається послуга 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Безпека клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Ми завжди гарантуємо збереження коштів кожного клієнта, але і сам клієнт також, має дбати про безпеку своїх грошей. Не розголошувати дані, для входу в Райффайзен Онлайн та дані карток, не переходити за сумнівним посиланням наприклад, на виплату грошової допомоги, адже вся інформація публікуються лише на офіційних джерелах.
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу, для аналізу та перевірки, який надалі буде з Вами комунікувати.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 січня 2024, 14:49
Вітаємо! Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Barsel 4 січня 2024, 18:49
Відділення за адресою: Львів, пл. Галицька, 14
04.01.2024 згідно попередньої замовлення коштів звернувся до відділення перші двері відчинені другі закриті вхід в сам зал закритий, темно читаю оголошення відділення вже два дня не працює ніхто нікого не попередив, а просто взяв і закрив відділення, звертаюсь в інші відділення суцільне хамство ви в нас не замовляли, нічого не знаємо до побачення всім службам не цікаво навіть спробувати вирішити це питання в них одна відповідь пере замовляйте можу колись віддамо коли захочемо шахраї зі Райффайзен банку запустили схему «ходунок дурачок», не довіряйте кошти цій установі тікайте від них!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 січня 2024, 18:57
Добрий день!

Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок. На жаль, іноді саме такі ситуації, змушують переглянути наші помилки, та в подальшому покращувати сервіс, обслуговування Клієнтів. Відділення за адресою м. Львів, пл. Галицька, 14 тимчасово не працює 04.01 та 05.01. Щиро перепрошуємо за незручності. Ми розуміємо, що ця ситуація могла б вплинути на Ваші плани.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме контактний номер телефону, або ідентифікацій код. Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 січня 2024, 19:01
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
sv65 4 січня 2024, 15:15
Уже третий раз натыкаюсь на проблему при снятии долларов со своего счета. Мне сразу ставят условие, если я оформлю страховку то я получу новые купюры, если нет, то новые — лояльным клиентам. И самое главное, по словам кассира в Лозовой, я не имею права отказаться от старых купюр и перезаказать на другую дату, а обязана их забрать, раз сделан заказ. И какой смысл от горячей линии, если туда я звоню, мне оператор объясняет, что кассир не права и проведут беседу в отделении, затем заказывает мне валюту на вторник 9 января, а следом звонит кассир и говорит, что будет так как она сказала, переносит заказ на 16 января и раз по заказу я буду обязана забрать любые купюры и не имею права отказаться, а там на горячей линии им все равно и разговаривать надо не с ними, а с начальником отделения.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 січня 2024, 15:24
Добрий день!
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Замовлення валюти, шляхом зняття коштів з рахунку можливо здійснити дистанційними каналами, через один робочий день за зверненням в «Чат» Райффайзен Онлайн" або за дзвінком в Інформаційний центр (0800 500 500). Додатково, хочемо зауважити, що видача суми відбувається в тих купюрах, які наявні у касі на момент звернення.
Маємо на меті проаналізувати ситуації та детальніше з цим розібратися.
Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотний зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
sv65 12 січня 2024, 12:00
Очень приятно, что в банке серьезно отнеслись к моему вопросу и все разрешилось.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 січня 2024, 12:04
Вітаємо!
Завжи раді будемо допомогти. Дійсно, отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс. Якщо будуть виникати питання в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Влерий Карцев 30 грудня 2023, 14:17
Сегодня всунул в банкомат свою карту. Карта банка «восток» выбрал снять 5000 ожидание около 5 минут. На экране написано привышен лимит ожидания и выплюнуло карту. Деньги банкомат не дал. Через приложение посмотрел деньги сняло. Оставил заявку в своем банке на решение этой ситуации. Ответили ждать до 50 дней. Подскажите кто компенсирует мое ожидание в 50 дней? По вине этого банка я остался без средств перед Н. Г.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 грудня 2023, 14:27
Вітаємо!

Нам щиро шкода, що виникла така ситуація та вона вплинула на Ваш настрій і плани.

Дійсно ситуація не з приємних, приносимо наші щирі вибачення. Банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажитись в непідходящий момент.

Оскільки картка, з якої Ви проводили зняття, оформлена не в нашому банку — оскарження операції можливе за отриманням запиту від банку, що випустив картку. Ми зі свого боку намагаємось розглядати такі запити в максимально швидкий термін.

На 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. На перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, але всі запити ми розглядаємо індивідуально, та результати розгляду будуть передані до банку, в якому оформлено Вашу картку.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
FjSan 30 грудня 2023, 2:28
Два года использовал банк, заблокировали счёт, прислали письмо «Використовуючи надане законодавством право, Банк даним листом повідомляє Вам
про відмову від підтримання ділових відносин від „21“ грудня 2023 р. у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику.»
Ну закрыли и хорошо, ваше право, только деньги до сих пор не вывели. Попросили в пятницу прошлую предоставить реквизиты для вывода остатка, я всё предоставил. Точнее, никто ничего не просил, я естественно сам писал всё. Перевод до сих пор жду. Получается перед Новым годом решили их себе задержать, так как уже пошли выходные и праздники, это не очень красиво. Вы хотя бы нормально расстаньтесь с клиентами, которых решили через несколько лет работы лишиться.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 грудня 2023, 8:55
Добрий день!

Відверто зізнаємось, нам прикро, що виникла така ситуація і це могло вплинути на Ваші плани.

Та хочемо зауважити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що блокування не здійснюється безпідставно і Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки — зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ми готові допомогти у вирішенні питання. Просимо, будь ласка, написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 січня 2024, 12:13
Добрий день!

Вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
26.12 у 18:00 банк надсилає повідомлення, що я, як клієнт ризиковий, тому припиняє ділові відносини с 26.12. На рахунку в банку в мене 400 грн. В цей же день забороняє доступ до банківської скриньки. На мої звернення за телефоном (більш 10 разів, я послухав біля години музику, але не як не відповідь) Мої пояснення у відділені, що орендований сейф, це моя власність, та заборона скористатися моєю власністю, це порушення законодавства, що аренда банківського сейфа не відноситься до законодавства про фін.моніторинг, а регулюється цивільним кодексом, остались без відповіді. Тобто райффайзен банк, діючи умисно та противоправно, наприкінці року позбавив мене користуватися власним майном та коштами які зберігаються в сейфі. На прохання надати хоч офіційну відмову у відвідуванні своєї власності — відповіли відмовою. Тільки після заяви про виклик поліції для засвідчення факту противоправної поведінки, мені нарешті дали офіційну відмову. Це не банк- це якесь злочинне угруповання. Відділення яке є як би частина цього угрупування, ніякі заяви, вимоги, листи не приймає- інструкція не дозволяє. Я розумію, що по морожені співробітники цього «банку», знає як працюють наші суди та кого захищає нбу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 грудня 2023, 9:08
Добрий день!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Маємо велике бажання проаналізувати ситуацію, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 грудня 2023, 9:36
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Весельчак У 28 грудня 2023, 11:50
Вже багато років я є клієнтом банку, сервіс подобається. Але те, що сталося, в моєму розумінні не входить у жодні рамки. Це якесь знущання. Банк заблокував рахунок і вже тиждень утримує кошти без надання доступу до них без жодної причини. Більше того, без будь-яких спроб зв’язатися з клієнтом та вирішити проблему. Такими діями банк завдає збитків своєму клієнту.
Оформлено чергове звернення до банку. Надано довідки про доходи з повністю «білою» заробітною платою, які підтверджують операції з картки. Поки що без відповіді.
І це не питання до роботи відділення банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2023, 11:56
Добрий день!
Відверто зізнаємось, нам прикро, що виникла така ситуація і це могло вплинути на Ваші плани.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Зазначаємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі —може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів.
У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми з розумінням відносимось до відгуку, поважаємо наших клієнтів та завжди готові допомогти.
Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних (ідентифікаційний код або контактний номер телефону).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
dutton 25 грудня 2023, 0:20
За все время пользования банком, мне пришло 4675 грн, которые были отправлены мне моими друзьями. Банк заблокировал карту, запретил исходящие операции. Для них это показалось уж слишком подозрительным. Еще раз, 4675 грн за все время с момента открытия карты! Никаких отмываний денег, никакой торговли или тому подобного. Спросили откуда деньги, переслал квитанции которые мне дали друзья. Предоставил документы своих легальных доходов, которые во много раз превышают эту суму. И каков результат? Сегодня прошел ровно месяц с момента как я предоставил всю необходимую информацию. От банка ни ответа ни привета. Писал им много раз, ответ всегда один — ждите. Просто клоуны, у меня нет других слов. Забанить карту за 4675 грн. Самим не смешно? Я так понимаю скоро и на 100 грн карту нельзя будут пополнить, что б хлеба с молоком купить. Заблочат и доказывай им непонятно что.
Жду хоть какой-то реакции от сотрудников этого недобанкаю, А пока — никому не рекомендую, снимайте все свои деньги, пока у вас есть такая возможность и не думайте заводить туда новые средства.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 грудня 2023, 9:03
Добрий день!
В першу чергу, хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Відверто зізнаємось, нам прикро, що виникла така ситуація це могло вплинути на Ваші плани.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Зазначаємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми з розумінням відносимось до відгку та навіть не можемо уявити Ваші емоції при цьому, запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Ваше звернення успішно передано менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме під особистий контроль питання, для детальної перевірки.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 січня 2024, 13:13
Вітаємо!

Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що стосовно Вашого звернення було надано роз’яснення в чаті Райффайзен Онлайн. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Доброго вечора…
Мені заблокували карти.
Мій чоловік військовослужбовець. У нього довгий час були заблоковані картки., так як я отримую мінімальну заробітну плату ми багато позичали по тій причині що мій чоловік на даний час проходить лікування після поранення при захисті батьківщини.і все проходило через мій рахунок, потім чоловіку розблокували картки і всю свою заробітну плату він перекидав мені.
Я відправила на електр. почту райф скріншоти переказів з чоловіка карти на мою, свідоцтво про шлюб, та форму 5 … Я не знаю які ще потрібні аргументи щоб їх розблокували!
Причина чому позичали -потрібні були гроші як мінімум на прожиття та лікування чоловіка, його постійні переїзди, потреби і т. д. Так як він проходить лікування.
Причина чому чоловік перекидав мені свою ЗП — по перше на борги, і просто щоб у нас були якісь гроші!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 грудня 2023, 18:58
Вітаємо.

Нам дуже шкода, що виникла така ситуація та вона викликала у Вас негативні емоції. Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.

Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ми розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Ми готові допомогти у вирішенні питання просимо, будь ласка, написати нам в приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код власника рахунку. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 грудня 2023, 19:08
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maryki 22 грудня 2023, 11:19
Заблокували рахунок моєї мами і вже чотири місяці ігнорують всі надані документи.

Жодних «підозрілих» транзакцій не було, ніякої крипти, р2р, торгівлі, незрозумілих джерел надходження коштів — нічого такого і близько, довідки ОК-7 були надані. І навіть були надані пояснення по транзакціям, про які інші люди також говорили у поганих відгуках до Райфу.

Всі відписки про європейський банк і європейські процеси — нечесні, бо одна рука фінмоніторингу не знає, що робить інша, запитували одні і ті самі документи по декілька разів і в решті решт проігнорували їх.

Рахунок використовувався лише для відкриття депозиту з метою купівлі валюти, з грошей з яких сплачено податки з офіційної роботи (підтверджується ОК-7) при високому офіційному доході

Дуже засмучені і розчаровані, гроші заблоковані вже 4 місяці
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 грудня 2023, 11:29
Добрий день!

Зізнаємось, нам буде прикро, що у Вас виникла така ситуація та вона могла вплинути на Ваші плани. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Pavlo Hh 21 грудня 2023, 20:42
Користувався цим банком приблизно три роки. Вчора прийшло повідомлення, що мою карту заблокували. Абсолютно ні з чого! Вимагали надати купу різноманітних довідок та опис кожної операції по карті упродовж майже трьох місяців, або ж закривати рахунок. До слова, карта використовувалась тільки щоб інколи переказувати гроші з іншої моєї(!) карти та знімати готівку або розраховуватися за продукти. Це дуже легко підтверджується наявністю одного номеру карти, з якої я відправляв гроші. Тобто це просто переказ між своїми рахунками (є вагома причина для цього, нічого незаконного). Ще інколи брав мікрокредити. І це все. Написав їм на електронну пошту, як вони і сказали, все докладно описав, надав їм документ, який підтверджує мій дохід за 3 місяці та звідки він. Також написав, що не розумію за яку саме операцію я отримав блокування і що готовий її підтвердити документально, якщо вони конкретно на неї укажуть. Навіть якщо їх декілька. Але вони заявили, що їм необхідний повний пакет документів (довідка з місця роботи, декларація, довідка з ДФС, ОК-05/ОК-07, виписки з рахунків інших банків) і підтвердження всіх операцій за 3 місяці. Звісно ж, витрачати купу свого часу, щоб збирати довідки та документальні підтвердження по, грубо говорячи, 60−80 операціям я не захотів.

ПОРАДА для всіх клієнтів цього банку: не рекомендую вам тримати кошти на своїх картах, бо цей банк в будь-який момент може без конкретної причини заблокувати їх і вимагати підтверджувати кожну транзакцію по карті за дуже великий період. Ви тільки витратите свій час і нерви, та ще й не факт, що отримаєте позитивне рішення з розблокування.

Один плюс: після закриття рахунку заблоковані гроші переказали на вказану карту іншого банку. Але це такий собі плюс…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 грудня 2023, 9:02
Добрий день!

В першу чергу вдячні за очікування відповіді. Зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів (за ситуацією роз'яснення) про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок дійсно блокується та процедура розблокування передбачає надання документів.

Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її в індивідуальному порядку. Просимо надати в особисті Ваші дані (контактний номер телефону, або ідентифікаційний код). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Tomashevska12 21 грудня 2023, 14:44
Не працює додаток My Raif, ніде жодної інфо про причини і терміни вирішення.
Навіщо так промотували те, що працює через раз, і саме тоді коли потрібно здійснити переказ цей чудо додаток просто не відкривається.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 грудня 2023, 14:48
Вітаємо!

Наразі додаток MyRaif для IOS тимчасово недоступний, рекомендуємо використовувати додаток Райффайзен Онлайн. Вибачте за незручності.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вадим Кирильчук 21 грудня 2023, 14:43
Вітаю.
Пишу від імені свого тестя-пенсіонера.
в грудні закінчується термін дії картки, але вона продовжується під час війни на 2 роки.
Це добре, однак картка вже практично не робоча (відклеїлась плівка з магнітною стрічкою).
щоб замінити картку — треба їхати за 40 км в відділення — тесть не має змоги.

щоб відкрити віртуальну картку і з неї перекидати кошти на нормальну картку — треба зареєструватися в онлайн додатку, але так як картка пенсійна картка Простір не має CVV коду — зареєструватися не можна.

і все — замкнуте коло.

є Дія, однак там немає документів, так як паспорт України книжечка, закордонного немає.

Отакий банк з думкою про своїх клієнтів…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 грудня 2023, 14:53
Добрий день!

Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

Наразі дійсно отримання картки до вже існуючого рахунку можливе лише у відділенні банку. Як альтернатива, якщо у Вас є нотаріальна довіреність на виконання таких операцій від імені Вашого тестя — то звернутись можете Ви.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 грудня 2023, 18:39
Добрий день!

Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Teide 19 грудня 2023, 13:35
Прийшли з дружиною у відділення 03037 біля Севастопольської площі об 11.20 і прочекали 40 хв., поки третя співробітниця ходила на обід з 11 до 12 години при тому, що дві інші співробітниці були зайняті відкриттям рахунків. Це просто знущання з відвідувачів — не встигли розпочати роботу і вже співробітники починають обідати. Жахливе і зневажливе ставлення банку до клієнтів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 грудня 2023, 13:41
Добрий день!

Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

Вказане Вами відділення не закривається на обід, співробітники виходять на перерву по черзі та обслуговування у відділенні продовжується іншими співробітниками.

Для обслуговування у відділенні поза чергою Ви можете зарезервувати час для Вашого візиту за запитом у чаті застосунку Райффайзен Онлайн або за дзвінком до банку за номером 0 800 500 500.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.3 43.5
USD 41.05 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.3 43.5
USD 41.05 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝