Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заставили оформити страхівку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0634354844 5 вересня 2018, 8:26
Відділення за адресою: Львів, вул. Любінська, 4
Оформляюся на роботу, дали мені документи щоб оформити картку.
Я прийшла все добре оформляють і тут мене питають чи я буду робити страхівку, я кажу ні мені цього не потрібно. І ось мені вже все оформили дали картку, а я прийшла у відділення з 2-ма співробітниками і один хлопець робив картку в іншої дівчинки і вона дає йому чек на оформлення страхівки, він каже мені її не потрібно а вона сказала що це обов'язково, він каже а от моїм друзям не оформили обов'язково і тут така ситуація ця дівчина яка оформляла мого друга говорить до тої що офорляла мене таку фразу « ой, а чому ти їм страхівку не оформила ти що забула » і тут вона заходить в мою базу оформляє мені страхівку і каже йдіть платіть 30 грн і касу, я кажу що я не хочу страхівку і ви мене вже питали на рахунк цього, вона каже я вже вам підключила і відключити вже не можу.
Проплатите по 30 грн 3 місяці і тоді прийдете в банк ми вам відключимо.

Прошу прийняти міри інакше я буду дзвонити на гарячу лінію і виясняти це сама.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 вересня 2018, 16:15
Доброго дня!
За наявною інформацією, співробітниками відділення Банку було встановлено зв’язок з Вами, та призначено зустріч, з метою врегулювання ситуації, що склалась.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 вересня 2018, 16:37
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.09.2018).
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом банку.

Коментарі - 2

+
0
Luckymen
Luckymen
5 вересня 2018, 9:00
#
Не сюда вы с этим вопросом нужно было сразу писать жалобу в отделении на сотрудника оформившего вам страховку, а лучше вообще не проплачивать эту страховку. Это банальное принуждение которым они пользуются что бы выполнить планы и получить премию
+
0
strana
strana
6 вересня 2018, 9:18
#
На жаль, крім тупої відповіді, Ви нічого не доб"єтеся з цим «банком»…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися