кам"яний вік
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Львів, вул Виговського,100 банкомат не працює 7 днів…
Галицьке відділення банкомат не працює
відділення на вул.кульпарківській -банкомат не працює… Там зустріла інкасаторів, котрі повідомили, що банкомат на Галицькому вже працює. їду туди… Вношу кошти в банкомат і… він зависає… В кінцевому результаті кошти банкомат взяв та підвис. В результаті картка не поповнена!!! А за кілька годин поїздка за кордон, розраховую на ці кошти…
В результаті кошти вкрадено.
На гарячу лінію за вказаним номером на банкоматі зателефонувати не реально. За кілька хвилин вдалось таки сконтактувати з тим кол центром.Заявку на так звану спірну транзакцію зареєстрували111387. Обуренню не має меж. Мене обікрав банкомат під пильним відеонаглядом. Поїздка моя зіпсута, гроші відсутні.Терпіння скінчилося.
Дякую, за витраченого півдня, щоб покласти кошти на картку, за згаяний час, витрачений бензин, вкрадені кошти, зіпсутий настрій та зірвану поїздку.
З нетерпінням очікую повернення вирадених коштів та дня коли відбудеться розірвання договору.
На дворі 21 століття, нано технології а в банку кам«яний вік.
Дякую за всі незручності та ускладнення які змогли мені запропонувати.
Не працюючі банкомати по цілому Львову це норма для банку, але не для мене. Тішитися буду коли розірвемо угоду.
Перш за все просимо прийняти вибачення за незручності, завдані виниклою ситуацією. На жаль, іноді бувають випадки технічних збоїв в банкоматах. Службами технічної підтримки Банку постійно ведеться аналіз їх причин і контроль за відновленням коректної роботи обладнання. Однак процеси обслуговування банкоматів і розгляду ситуацій стосовно не зарахованих сум вимагають певного часу.
Для уточнення статусу Вашої заявки на спірну трансакцію, рекомендуємо звертатися до Інформаційного центру Банку (0 800 500 500, 521- Vodafone).
Додатково повідомляємо, що інформація про неналежну роботу банкоматів у м. Львів, яка викладена у Вашому відгуці, прийнята до уваги і спрямована до відповідного відділу Банку для виявлення причини виникнення подібних ситуацій та їх усунення.
Повторно приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємося на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»