Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
AnastasiaLevyk 10 травня 2018, 13:29
Відділення за адресою: Житомир, пл. Перемоги, 10
Обслуговування жахливе. Прийшла зайняла чергу до консультатнта, за мною ясне діло вже теж сформувалась черга. Я вже мала б йти, але чоловік який був за мною виявився знайомим і його прийняли переді мною. Потім мені довелося йти в касу. Це взагалі окрема історія. Скільки я обслуговуюсь там, стільки там і сидять з невдоволеним виразом обличчя дами. Вперше в житті я отримувала переказ через Western Union, замість того, щоб вічливо мені все пояснити, дівчина почала до мене огризатись, все ж один переказ вона мені віддала, але більше я туди не звернулась. Напитання в якій валюті я хочу забрати гроші, я відповіла що в доларах, а вона сказала ой це якшо в нас будуть долари і почала кричати на весь банк: «Наташа там є долари?», щоб ви розуміли сума була 20$. Не вірю що банк не може дозволити собі таку «величезну» суму.Пішла до відділень інших банків, клієнтом яких я не являюсь і мені з посмішкою все підказали і пояснили.
Нікому не раджу послуги цього банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 травня 2018, 16:58
Доброго дня!
Зауважуємо, що виплата переказу за системою «Western Union» здійснюється виключно за умови надання клієнтом обов’язкових даних про переказ, а саме:
— 10-значний контрольний номер переказу;
— ПІБ відправника;
— очікувану суму переказу (+/-10%);
— країну відправлення переказу (а також місто та штат відправлення для переказів з США та Мексики).
Окремо зазначаємо, що факту порушення стандартів якості обслуговування клієнтів Банку співробітниками вказаного Вами відділення не встановлено.
Запевняємо Вас, що співробітники Банку зацікавлені в професійному наданні послуг кожному клієнту і докладають зусиль, для постійного вдосконалення організації роботи, а також підвищення якості обслуговування клієнтів.
Додатково хотілося б відзначити, що Банк цінує і поважає кожного клієнта, саме тому, співробітникам відділення був проведений позаплановий Інструктаж щодо якісного обслуговування клієнтів Банку.
Дякуємо Вам за звернення та сподіваємося на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі - 2

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
10 травня 2018, 13:47
#
Интересная логика…

Если у вас нет двадцати долларов США, то вы почему-то уверены что во всех отделениях всех банков они должны быть обязательно.

Кстати, в Украине национальная денежная единица — гривна.
И это единственная денежная единица, которая должна быть во всех кассах всех украинских банков в обязательном порядке.
А всякие доллары США или Евро с фунтами стерлингов — это дополнительные опции для дополнительного заработка коммерческих банков на валютно-обменных операциях и не более того.
+
+20
Lesika
Lesika
10 травня 2018, 14:07
#
1. Насколько мне известно, то в авале перевод Western Union сразу в кассе. Ни к какому операционисту в очередь не надо было стоять…
2. А может в банке действительно не было 20 дол.США, только по 100, такого варианта не допускаете?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися