«Лохотрон Банк»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Перша Ваша помилка, що після того, як Ви внесли заборгованість по карті — не написали заяву на закриття рахунку. Адже касир лише зробила пошагення тієї суми, яку ви їй надали. Остаточний розрахунок заборгованості та закриття виконує менеджер.
Друга помилка — Ви знову внесли борг 200-300 грн та не написали заяви на закриття.
А тепер, з копією заяви про закриття рахунку, яка є у Вас на руках — офіціальний лист на голову правління. Нехай розбираються, чому так довго не можуть Вам закрити рахунок
Друга помилка — Ви знову внесли борг 200-300 грн та не написали заяви на закриття.
А тепер, з копією заяви про закриття рахунку, яка є у Вас на руках — офіціальний лист на голову правління. Нехай розбираються, чому так довго не можуть Вам закрити рахунок
- +
- 0
- Volodymyr2018
- 31 січня 2018, 9:33
- #
Перша моя помилка що я взагалі скористався цим банко, інші так, Ви Lesika праві, єдина поправка, коли мені давали цю картку ніхто не попереджав і ніде не вказував що потрібно писати заяву чи щось подібне, і взагалі потрібно було це все вирішувати через суд.
А на рахунок відповіді банку, то я так зрозумів що єдине що входить в обовязки банку це надурити клієнта і нахамити, бо по іншому ви не вмієте розмовляти… і те що дзвінки почалися 2016 це не міняє того, що картою користувались приблизно 6-7 років до цього… і процент нараховано з повітря, а бо це також обовязок банку залишати копійки щоб за декілька років можна було з клієнта зтягнути ще декілька грн… Будем ще розбиратися…
А на рахунок відповіді банку, то я так зрозумів що єдине що входить в обовязки банку це надурити клієнта і нахамити, бо по іншому ви не вмієте розмовляти… і те що дзвінки почалися 2016 це не міняє того, що картою користувались приблизно 6-7 років до цього… і процент нараховано з повітря, а бо це також обовязок банку залишати копійки щоб за декілька років можна було з клієнта зтягнути ще декілька грн… Будем ще розбиратися…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.7 | 45.7 |
USD | 41 | 41.39 |
Всі курси банку |
А тепер саме цікаве, через рокім 6-7, приходить смс що я банку винен гроші! Я телефоную на гарячу лінію. Мені відповідають що я не закрив карту і мені накапали проценти, я спитав яку суму я не закрив, відповісти мені не змогли, я спитав це що за розвод, мене чуть не послали, я повисив голос тоді взагалі кинули трубку. Але це ще не кінець… Борг був відносно не великий десь 200-300 грн, тому я його сплатив, пройшов деякий час мене ніхто не турбував, але потім знову приходить смс що я знову винен гроші, ну і я знову зателефонував на гарячу лінію… історія повторилась, таке враження що працівникі всі як на підбір…
Наступного дня я пішов до головного відділення свого міста, щоб дізнатися що і до чого, так як дзвінки просто набридли від банку. Попросив показати звітки в мене цей борг, і звідки ця заборгованість. Спочатку мені казали, що це було досить давно (7 років назад) і ми не взмозі глянути, тоді я попросив директора чи хто взмозі, тоді якимось чудом менеджер всетакі зміг глянути. Як виявилося в мене був борг 10 копійок, як і звідки таке могло статися, ніхто пояснити не може. І чому мені ніхто за 7 років ніразу не сказав, не повідомив, а тільки зараз почали телефонувати і т.д.
Посварившись зі всім відділом і нічого не добившись я спитав як мені бути, як закрити всі рахунки в цьому банку, мені сказали закрити борг, і підписати заяву про закриття кредиту, що я і зробив, і попросив копію заяви віддати мені. Думав що все це закінчилося. Але ж ні, знову я щось винен, і тепер я нічого платит не б
Перш за все зазначаємо, що, з метою повного погашення боргу за кредитним картковим рахунком, внесення коштів Клієнтом має бути здійснено з врахуванням сум, що будуть утримані під час чергового білінгу (дати нарахування Банком процентів за користування кредитними коштами).
За наявною інформацією, роз’яснення з приводу порядку нарахування/виникнення заборгованості за кредитним картковим рахунком, відкритим на Ваше ім’я в Банку, було надано співробітниками відділення як в телефонному режимі, так і письмово, у відповідь на Ваше звернення.
Наголошуємо, що відправка відомостей про виконання/неналежне виконання Клієнтом своїх зобов’язань, за допомогою звичайних поштових відправлень та листів-звернень, а також sms-повідомлень позичальникам-боржникам є безумовним правом Банку, а не його обов’язком. Крім того, у відповідності до умов типових кредитних договорів, Клієнт самостійно контролює суму та наявність невиконаних грошових зобов’язань за кредитом.
При цьому, інформування з приводу необхідності сплати Вами наявного боргу у вигляді смс – повідомлень/дзвінків здійснювались Банком починаючи з 2016 року.
З метою остаточного врегулювання даного питання, рекомендуємо звернутись до обслуговуючого відділення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»