Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен - якість послуг стає гіршою

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Andriana Martyniv 6 листопада 2017, 11:20
Банк останнім часом розчаровує, а я є клієнтом банку користуюся доволі давно. На одному із відділень відмовили в послузі відкрити рахунок, мовляв цю роботу робить лише один працівник і він вельми зайнятий. Далі, дозвонитися на гарячу лінію для зв'язку з оператором раніше теж не було проблем, а тепер це просто якийсь жах… ніхто не відповідає.Крім того, раніше деякі телефони працювали і в суботу, і в неділю… У банка проблеми?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 листопада 2017, 15:18
Уважаемая Andriana!

Перш за все дозвольте принести вибачення за даний випадок, що трапився в процесі Вашого обслуговування.
З метою детального розгляду ситуації по суті та отримання з боку Банку ґрунтовних коментарів відмови у обслуговуванні, будемо вдячні за надання додаткової інформації щодо назви відділення Банку, яке Ви відвідували, обслуговуючого менеджера, дати та орієнтованого часу візиту, зручним для Вас шляхом: письмово на електронну адресу: info@aval.ua, заповнивши форму зворотного зв'язку на офіційному сайті: https://www.aval.ua/qfeedback/, з посиланням на даний відгук, вказавши ПІБ.
Звертаємо Вашу увагу, що Інформаційний центр Банку здійснює обслуговування Клієнтів в режимі «24/7», без вихідних та часових обмежень. Звернення здійснюється за номерами телефонів: 0 (800) 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів українських операторів); +38 (044) 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів та для дзвінків із-за кордону) та 521 з мобільного (безкоштовно для абонентів Vodafone — Україна). Після обрання Клієнтом категорії звернення, з’єднання з оператором Інформаційного центру можливе шляхом вибору відповідного пункту голосового меню.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися