Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найшвидший переказ з картки на картку в банку АВАЛЬ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
novem2016 22 листопада 2016, 20:45
Я клієнт банку Аваль, Софія.13.11.16р.поповнила свою картку через банкомат для здійснення переказу. Зателефонувала в КЦ, підняла ліміт. Протягом години намагалася здійснити переказ з картки на картку-МАРНО!!!
Зателефонувала в КЦ- дана функція тимчасово недоступна!!! 21.11.16р. через сайт цього банку намагаюсь таки ж здійснити переказ, перше відхілення — перевищено ліміт. Зателефонувала в КЦ, підняла ліміт, ще три спроби — все марно, причина невідома. Звоню в КЦ, відповідь « проблеми к раткою отримувача, можливо заблокавана». Телефоную отримувачу, прошу з'язувати що з карткою, він телефонує в КЦ, відповідь шокує «проблеми з карткою відправника»!!! Невдаха -переказ так нікуди і не відправлено!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 листопада 2016, 12:51
Шановна novem2016!

На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для аналізу описаної ситуації.
Для отримання більш детальних роз`яснень, рекомендуємо звертатись до Інформаційного центру за номерами телефонів: 0 (800) 500-500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних номерів), 521 (безкоштовно для абонентів MТC по Україні), +38 (044) 490-88-88 (для дзвінків з-за кордону і для Київських міських номерів).
В разі, якщо Ви вважаєте, що надана консультація була некоректною, просимо надіслати більш детальну інформацію, а саме: номер телефону, з якого Ви телефонували до Інформаційного центру, дату та час дзвінка, на електронну адресу: info@aval.ua, з посиланням на даний відгук. Після розгляду ситуації будуть надані роз'яснення на вказану Вами адресу електронної пошти.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі - 5

+
0
djpt
djpt
24 листопада 2016, 17:26
#
Уважаемые «Аваль». Который месяц вы игнорируете обращения ваших клиентов на неисправность банкомата 
Киев, ул. центр «Інком», ул. Смоленская 31/33 — неисправность МЕХАНИЧЕСКОЙ кнопки (внизу справа возле экрана)
не позволяет клиентам отказывающимся от печати чека завершить операцию.
+
+4
IvanPetrov
IvanPetrov
26 листопада 2016, 22:15
#
Ну так соглашайтесь на печать. Не Вам же хуже, а банку.
+
0
Kryvodupenko
Kryvodupenko
29 грудня 2016, 2:52
#
Не по темі.
Ваше повідомлення тут банк, скоріш за все, не прочитає.
Створіть свій відгук, і там напишіть.
+
0
Kryvodupenko
Kryvodupenko
29 грудня 2016, 2:57
#
Через яку систему ви спробували переказувати кошти з картки на картку?
Здається, Райффайзен Онлайн підтримує тільки перекази на картки Райффайзен Банк Аваль.
Те, що на сайті aval.ua — то партнерське посилання на сторонній сервіс Platon.
Краще б одразу спробували через банкомат переказати.
+
0
IvanPetrov
IvanPetrov
1 січня 2017, 18:40
#
В мобильном приложении для андроида и эппла есть возможность совершать P2P на карты любого украинского банка. В веб-версии — только между авалевскими картами.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Найшвидший переказ з картки на картку в банку АВАЛЬ