Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
36163799
Галина Сахнік
22 серпня 2018, 7:36
Галина
Добрий день! Чи можна продовжити термін дії катки Вашого банку (дійсна до 10.18)?
Скільки часу на це потрібно? Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 серпня 2018, 15:37
Доброго дня, Галино!
Картка діє до останнього дня місяця, який зазначено на лицевій стороні (в даному випадку 10-го) та, на жаль, подовжити термін її дії не можливо. В той же час, Клієнт може замовити нову картку до даного рахунку на сайті Банку: https://www.aval.ua/personal/cards/opening/order-card/, в Інформаційному центрі в телефонному режимі або звернувшись до будь-якого відділення Банку з паспортом та ідентифікаційним номером. Орієнтовний строк виготовлення картки-10 робочих днів.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Maria85
Мария Гордеева
21 серпня 2018, 20:23
Мария, Харьков
Здравствуйте, мне пришло сообщение на почту что карта делается, в течении 7-10 дней можно забрать, но деньги на ней уже есть, могу я раньше их забрать с документами? если да, то только по тому адресу что указано в письме? Или на любом отдалении?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 серпня 2018, 16:11
Добрый день! Снять средства со счета в данной ситуации Вы можете с помощью мгновенной неименной карты. Для ее получения обратитесь в любое отделение, с паспортом и идентификационным кодом.
С уважением
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Svitlanatym
Svitlanatym
21 серпня 2018, 13:27
Чи можна зв'язатися з оператором через вайбер? Дзвоню із за кордону, комп'ютер каже що не можу зв'язатися з оператором.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 серпня 2018, 16:05
Доброго дня! На жаль, можливість додзвону до Інформаційного центру за допомогою Вайберу, наразі, не реалізована. Над цим працюють. Відповіді на виниклі питання Ви також можете отримати, відправивши запит по чату у оновленій системі «Райффайзен онлайн».
З повагою,
АТ «Райффайзен Банка Аваль».
499553
499553
20 серпня 2018, 20:06
Бровченко Олег Григорьевич, Константиновка Донецкой обл .
Жена хочет взять кредит на лечение дочери. Жене 62 года пенсионер, возможно ли решить этот вопрос.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 серпня 2018, 16:36
Добрый день, Олег Григорьевич!
Для того, что бы проверить возможно ли получение кредита Вашей женой рекомендуем ей лично обратиться в Информационный центр по нижеуказанным телефонам или в любое отделение Банка с паспортом и идентификационным кодом. Дополнительно с информацией о кредитах для пенсионеров можно ознакомиться по ссылке: https://www.aval.ua/personal/crediting/for_pens/.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
Информационный центр (круглосуточно):
0 800 500 500 (бесплатно по Украине со стационарных и мобильных телефонов)
+38044 230 99 96 (для звонков из-за границы, бесплатно для киевских стационарных телефонов)
521 (бесплатно для абонентов Vodafone)
Romanaleks
Роман Ванжула
20 серпня 2018, 17:09
Роман , Днепр
Больному отцу незаконно выдали кредит без ИНН ( он был не в уме ), сейчас в очень плохом состоянии, кредит наличными!
Вопрос: что будет с этим кредитом в случае смерти?!
Обращался уже раз 50 и в отделение и на горячие линии, и писал на email, реакции просто ноль…
г.Днепр
Отделение по адресу Европейская 7А
Обслуживание хуже некуда
Скажите как быть с этим незаконно выданным кредитом — ведь оплачиваться он не будет, и возможно есть страховка насколько мне известно и как бы пора ей уже и воспользоваться если человек даже не разговаривает уже
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 серпня 2018, 15:58
Добрый день, Роман!
Информация, изложенная Вами, передана для проведения проверки. Данная процедура может занять дополнительное время.
Благодарим за информацию.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
osen1515
Алиса Кошковская
20 серпня 2018, 14:03
Алиса, Николаев
Какой правильный свифт-код банка? В документах на открытие валютного счета AVALUAUK, на Вашем сайте AVAL UA UK. Спрашиваю, потому что не могут перечислить деньги на мой счет!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 серпня 2018, 15:01
Добрый день, Алиса!
Свифт –код Банка: AVALUAU. Детально ознакомиться с верным указанием реквизитов, а также назначения платежа можно перейдя по ссылке: https://www.aval.ua/ru/personal/everyday/account_current/ (Реквизиты для безналичного перевода на счета Клиентов — частных лиц по системе SWIFT). Дополнительно сообщаем, что валюты счета и перевода обязательно должны совпадать.
Благодарим за обращение.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
vika8888v
Виталий Бакай
18 серпня 2018, 10:05
Виталий, Южноукраинск
Как узнать кредитный лимит на карте виза бизнес.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 серпня 2018, 13:50
Добрый день, Виталий!
Сумму кредитного лимита можно уточнить в Информационном центре для бизнес клиентов по номеру телефона: 0 800-50-50-45 (с 08:00 до 19:00) либо в отделении Банка.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
57596598
Inna Pasenko
17 серпня 2018, 13:05
Inna, Золотоноша
рахунок. Коли поклали кошти в термінал (2200 грн), то він віддав нам картку, на екрані було написано, що час операції вичерпано, а кошти не зарахувалися на картку… Звернулися в банк, вони нічим не змогли допомогти, порадили звернутися на гарячу лінію. Позвонивши туди, оператор зареєстрував заяву на спірну транзакцію і попередив, що ця ситуація буде розглянена протягом 14 днів. Так у мене питання, мої кошти точно повернуть? І коли ми користуємося грошима банку, то платимо відсотки, то хто мені заплатить відсотки за те що банк користується моїми коштами?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 серпня 2018, 17:02
Доброго дня!
В першу чергу, хочемо принести свої вибачення за незручності, що виникли в результаті поповнення карткового рахунку в банкоматі Банку. На жаль, іноді бувають випадки, коли в роботі банкоматів відбувається збій і це може бути пов’язано з причинами, не залежними від Банку: зв’язок, електропостачання та ін.
Зазначаємо, що працівники відповідальних підрозділів Банку докладають зусиль для скорочення термінів розгляду спірних трансакцій. При цьому термін перевірки таких інцидентів може змінюватись в залежності від складності ситуації, що виникла, і з огляду на необхідність здійснення запитів до інших підрозділів Банку.
Для уточнення статусу Вашої заявки на спірну трансакцію, рекомендуємо звертатися до Інформаційного центру Банку, за номерами телефонів: 0 (800) 500-500 (безкоштовно для стаціонарних та мобільних операторів по Україні), 521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), +38 (044) 490-88-88 (для дзвінків з-за кордону, безкоштовно для Київських міських номерів).
Дякуємо за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
40417022
Лесуня Козак
17 серпня 2018, 12:54
Лесуня
Доброго вам дня.Цікаво коли буде вирішено моє питання.
Для чого ваша гаряча лінія. де. як мені відписали -не вірно була надана інформація мені про переказ.а час йшов і я от так. від одної до іншої інформації вже чекаю -більше місяця а результату -0.
Через некорректність реквізитів банк мав повернути переказ до відправника на протязі 4 ну 7 днів.а не так брехати.відправником змінено було помилку вам відправлялись 4 такі змінені бланки. також після 23 .07 відправлялись банком відправником заяви на термінове повернення переказу.
Так не можна чинити з людьми у кожного є свої плани на кожен день.тиждень.місяць. в тому.що мої плани геть зіпсували хто з вас має відповісти…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 серпня 2018, 17:09
Доброго дня!
Згідно з наявною інформацією Банком було вижито всіх необхідних заходів для врегулювання викладеного Вами питання. З метою отримання детальної інформації рекомендуємо звернутись до обслуговуючого відділення Банку з паспортом та реєстраційним номером облікової картки платників податків, оскільки персоніфікована інформація не може бути надана електронними каналами.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
ShevchenkoR
ShevchenkoR
14 серпня 2018, 16:36
Ruslan Shevchenko, Kharkov
Добрый день! Подскажите пожалуйста был совершен платеж из моего банка в ваш ( на карту возможного мошенника) можно ли заблокировать карту, до выяснения обстоятельств и какими должны быть мои действия?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 серпня 2018, 16:50
Добрый день! К сожалению, Банк не имеет правовых оснований по обращению третьего лица блокировать средства на счетах Клиентов либо списывать их. Ответственность за соответствие информации, указанной в платежном поручении, сути операции, по которой осуществляется перевод, несет плательщик.
Все споры, которые могут возникнуть по этим вопросам между участниками расчетов, решаются ими в соответствии с законодательством Украины, без участия банка.
Учитывая вышеизложенное, если Вами были проведены платежи в пользу третьего лица, и урегулировать вопрос по выполнению обязательств с получателем средств не удалось, рекомендуем Вам обращаться с соответствующим заявлением в правоохранительные органы.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
igorkisilev
igorkisilev
14 серпня 2018, 9:26
Игорь
Добрый день! Мне нужно оплатить консульский сбор за визу в США. Обязательно ли мне лично приходить в банк, или за меня может это сделать любое другое лицо?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 серпня 2018, 16:28
Добрый день!
Оплатить консульский сбор может как заявитель (лично), так и третье лицо в кассе отделения АО «Райффайзен Банк Аваль» при наличии нотариально заверенной доверенности, в которой будет предусмотрено право доверенного лица совершать такую оплату.
Для возможности осуществления оплаты плательщику, необходимо предоставить в кассу Банка: паспорт, идентификационный код, сгенерированное заявление на оплату консульского сбора.
Благодарим Вас за обращение.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»

zaskot68
kostiantyn zastup
11 серпня 2018, 9:45
kostiantyn
Не могу активировать банк онлайн из-за того что нету симкарти на которую зарегестрирована карта я нахожусь за границей что делать
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 серпня 2018, 11:20
Добрый день! В целях недопустимости получения доступа к Вашему счету со стороны третьих лиц, процедура регистрации предусматривает обязательное подтверждение с помощью кода, поступившего на номер телефона, зарегистрированного при оформлении услуги. К сожалению, без такого подтверждения возможность регистрации отсутствует.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк аваль»

48436795
Alexey Lisovskyi
10 серпня 2018, 17:01
Alexey
Добрый день. При оформлении карты с пакетом услуг «Активный» выдаются 2 карты. Значит ли это, что мне нужно на обеих совершить по 10 транзакций минимум для того, чтобы не снималась ежемесячная оплата за карту в размере 120 грн или же можно одной просто пользоваться?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 серпня 2018, 17:48
Добрый день! Речь идет о количестве операций по счету. Они могут проводится как с помощью разных карт, выпущенных к счету (считается сумма операций, проведенных всеми картами) так и с помощью одной карты. При этом просим дополнительно обратить внимание, что в расчет включаются операции покупки в торгово-сервисной сети, в сети Интернет, постоянные платежи за услуги Direct Debit, Standing Order, а также перевод средств в системе «Райффайзен Онлайн» (не учитываются операции в центрах самообслуживания, операции покупки в банкоматах, операции по зачислению средств на карточный счет через систему «Райффайзен Онлайн», перевод с карты на карту). Общее количество операций в торгово-сервисной сети уменьшается на количество операций возврата денежных средств на счет Клиента в течение предыдущего календарного месяца, в связи с отменой / частичной отменой покупок с помощью карты.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
nona18
nona18
9 серпня 2018, 15:22
Если нет движения денег по счету 2600 и на карточном счете, то будет сниматься оплата за обслуживание.( 50 грн. и 30 грн.соответственно) каждый месяц или счет некоторое время может или надо закрывать счета?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 серпня 2018, 18:13
Добрый день! Сумма комиссии за обслуживание зависит от пакета, на условиях которого обслуживается счет и от количества проведенных операций. Для получения детальной информации, рекомендуем Вам перейти по ссылке: https://msb.aval.ua/bank/dalyy/account/, нажать на название пакета, в котором обслуживается Ваш счет, открыть файл «действующие тарифы» и ознакомиться с суммой комиссии в зависимости от количества проведенных операций. Также, информацию можно уточнить, позвонив в Информационный центр для бизнес клиентов по номеру телефона 0800505045 (с 08-00 до 19-00).
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
40417022
Лесуня Козак
9 серпня 2018, 11:43
Лесуня
Доброго дня, коштів на поверненні нема, була надіслана вимога на термінове повернення коштів.як можна довідатись де вони знаходяться? Оператори надали інформацію, що будуть 3,07або 6,07.
НА 521 не мож додзвонитись відповідають що переказу нема. а де ж він на поверненні також нема.
як такий бардак може бути в такому банку… на 521 повідомили що переказ пішов на повернення і 6.07 приходить електронка на місцеве відділення чи буде уточнено дані отримувача хоч вони надсилались 4 рази до вас також на відправлення термінове.…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 серпня 2018, 17:56
Доброго дня! Повторно маємо повідомити, що після того, як Банком здійснено всі необхідні дії з повернення переказу, впливати на терміни його проходження через банки-кореспонденти можливість відсутня. Також, вкотре зазначаємо, що не маючи даних переказу, не можливо надати вичерпної інформації. Для перевірки корректності отриманої консультації стосовно повернення переказу, просимо Вас повідомити номер телефону з якого Ви зверталися до Інформаційного центру, дату та приблизний час звернення. Інформацію можна надіслати на електронну адресу: info@aval.ua або заповнивши форму зворотного зв'язку на офіційному сайті: https://www.aval.ua/qfeedback/ з посиланням на даний відгук.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
82002919
82002919
7 серпня 2018, 21:40
Afropanda
Здравствуйте, сегодня активировала карту, как я могу зарегистрироваться в интернет банкинге? Мне пишет, что я не могу зарегистрироваться по данной карте
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 серпня 2018, 16:56
Добрый день! Попробуйте повторно пройти регистрацию с помощью карты, на следующий день после активации. В случае, если попытка будет не успешна, позвоните в Информационный центр по нижеуказанным номерам со своего финансового номера, выбрав цифру 3 в голосовом меню. Оператор установит причину возникновения ошибки и предоставит рекомендации по ее решению.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
Информационный центр (круглосуточно):
0 800 500 500 (бесплатно по Украине со стационарных и мобильных телефонов)
+38044 230 99 96 (для звонков из-за границы, бесплатно для киевских стационарных телефонов)
521 (бесплатно для абонентов Vodafone)
73470407
73470407
7 серпня 2018, 17:36
Олена, Баранівка
Я переказала гроші зісвоєї карточки. Про це є інформація у виписках. Як можна побачити номер карточки отримувавча?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 серпня 2018, 18:25
Доброго дня! Якщо переказ здійснювався з використанням інтернет ресурсів (сайтів), Банк не володіє інформацією, стосовно номера картки отримувача. Рекомендуємо з даним питанням звернутися до підтримки сайту.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

40417022
Лесуня Козак
7 серпня 2018, 14:56
Лесуня
Доброго дня. Раніше вже вам писала, що 16 ,07 був на моє ім'я зроблений переказ в, якому працівник банку допустив помилку,її було виправлено через 5 днів і до Києва надіслані уточнення ці. Результат-0, .23,07 банк надіслав запит на термінове повернення переказу, також повернення немає.
Телефонувала я на гарячу лінію де, після вияснення мені повідомили, що переказ пішов на повернення і має бути на місці 3,08-6,08, а його нема.
А сьогодні телефонують з місцевого відділення і запитують, чи чоловік ходив уточнював дані? Це якесь знущання таке? Вирішіть моє звернення,!!! Поверніть на рахунок гроші або чоловіку або мені.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 серпня 2018, 18:20
Доброго дня! Запевняємо Вас, що ми готові докласти зусиль та зробити все можливе з нашого боку для прискорення вирішення описаної Вами ситуації, однак, як вже повідомлялося раніше, не маючи інформації про переказ/отримувача/рахунки відсутня можливість перевірити стан переказу та факт його повернення. Повторно рекомендуємо отримувачу звернутися до Інформаційного центру Банку, де після ідентифікації його, як власника рахунку, буде надано необхідну інформацію. Додатково маємо повідомити, що після того, як Банком здійснено всі необхідні дії з повернення переказу, впливати на терміни його проходження через банки-кореспонденти можливість відсутня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
katalin1959
Катерина Фан Дайк
6 серпня 2018, 22:26
Катерина, Ужгород
Здравствуйте, хочу открыть у вас счет для получения пенсии, на сколько лет выдаётся карта?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 серпня 2018, 18:08
Добрый день, Катерина!
С информацией о пакетах услуг, которые предлагаются в Банке для получения пенсии можно ознакомиться по ссылке: https://www.aval.ua/personal/cards/packages/pension/. Заказ карты возможен дистанционно на сайте Банка: https://www.aval.ua/personal/cards/opening/. В дальнейшем при получении карты (через 10 рабочих дней), Клиент подписывает все необходимые документы, после чего счетом можно пользоваться. Срок действия карты – 1 год.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
lacostik
lacostik
6 серпня 2018, 21:19
Константин
Почему такое отношение???
Нахожусь за границей перевожу деньги через ваш банк жена как доверенное лицо их приходит получать и сталкиваетса постоянно с таким: что деньги надо заказывать на какой день кассир сам решает приходя в назначенный день кассир опять спрашивает а вы заказывали после направляет в другую кассу а там говорят что у нее только мелкие мало того и старые купюры а сама говорит что других нет и что если вам чтото ненравитса придетса с вами расспрощатса или деньги останнутса лежать в банке, и еще когда перевод приходит они говорят что еще нет денег на счету и держат мин 5дней а потом говорятчто пришли а я знаю точно что они приходят 30числа каждого месяца это шо за отношение такое, разберитесь пожалуста
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 серпня 2018, 17:55
Добрый день!
Информация предоставлена в ответ на аналогичное обращение, размещенное в разделе «Отзывы»
Надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.59
USD 41 41.43
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.59
USD 41 41.43
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку