Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
59626918
Ірина Зарудна
13 вересня 2018, 17:58
Ірина
Доброго дня.
Мене звати Ірина.
Щойно моїй мамі зателефонували та повідомили про те, що її (міфічна) картка у вашому банку заблокована.
Номер, з якого телефонували: (073) 441-22-96
Номер, який вказали як контактний служби підтримки Клієнтів: (094) 141-63-54
Так як на гарячій лінії у Вас виключно автовідповідач з переліком послуг, пишу сюди.
Прохання розібратись.
І було б непогано організувати гарячу лінію для ось таких от звернень.
Дякую
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 вересня 2018, 14:58
Доброго дня, Ірино!
Протягом останніх місяців на території України, на жаль, суттєво активізували свою протиправну діяльність злочинні угруповання, спеціалізацією яких є здійснення шахрайства із застосуванням методів соціальної інженерії.
Мета даного виду шахрайства полягає у спонуканні до здійснення грошового переказу на користь шахрая або ж розголошення конфіденційних даних (наприклад, даних платіжної картки), з метою їх подальшого протиправного використання.
Як правило, таке шахрайство реалізовується, шляхом здійснення телефонних дзвінків або sms — розсилок. При здійсненні дзвінка, зокрема, треті особи представляються працівниками служби безпеки/ співробітниками Банку і, в ході спілкування, такими особами подається неправдива інформація з приводу операцій, здійснених за картковим рахунком Клієнта, можливого блокування рахунку, в разі ненадання запитуваної інформації, тощо.
Відповідно до змісту повідомлення, Ваша мати стала об’єктом шахрайських дій з боку третьої особи.
Дякуємо за проявлену небайдужість та надану інформацію.
В подальшому, при виникненні підозри про можливе звернення шахраїв від імені Банку, прохання звертатися за телефонами безкоштовної «гарячої лінії»: 0 800 509 990 і 230 99 59 (для Києва) або за адресою електронної пошти на fraud.incidentbox@aval.ua.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися