Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Karina853
Karina853
1 листопада 2020, 17:21
Карина
Здравствуйте! У меня на один зарплатный счёт сделано 2 карточки, но одна из карт вчера была украдена, достаточно ли того что я заблокировала эту карту в приложении? И можно ли её восстановить или же нужно закрывать и вторую карту и открывать новый счёт?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 листопада 2020, 17:27
Доброго вечора! Враховуючи що Ви заблокували картку, скористатися нею не зможуть. Рахунок закривати не потрібно. Замовити нову картку Ви можете на нашому сайті, або звернувшись у відділення Банку. Рекомендуємо також перевірити рахунок ( можете зробити це у системі «Райффайзен онлайн»), щоб пересвідчитись, що карткою не скористалися до момента блокування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
380668522106
Ангелина Беленко
30 жовтня 2020, 16:36
Утерян номер телефона а карточка прив’язана к єтому номеру как прив’язать другої номер?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 16:38
Доброго дня.
Змінити номер телефону до послуги М-банкінгу можливо звернувшись до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі.
Для зміни номера телефону до послуги «3-D Secure» (смс-сповіщення для підтвердження операцій, що проводяться в мережі Інтернет) необхідно звернутися до будь-якого банкомату Банку на території України (меню «Інші послуги» — «3-D Secure») або в системі «Райффайзен онлайн » вибрати карту-« Змінити номер для 3-D Secure ».
З повагою,
@Raifhelp
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)

zomkom15
zomkom15
29 жовтня 2020, 17:09
Oksana
Добрый день. У меня вопрос. Можно ли открыть счёт в банке Аваль без личного присутствия? В данный момент нахожусь за границей.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 17:16
Доброго дня! В разі, якщо Вам потрібно відкрити картковий рахунок, зробити це без особистої присутності, на сьогоднішній день, на жаль, неможливо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Dasha156
Dasha156
27 жовтня 2020, 14:23
Даша
У меня в приложении райффайзен онлайн нет как перевести средства на другую карту, можно только на неё перевести, почему так?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 14:27
Доброго дня!
Якщо Ви не маєте активних карт до свого рахунку, то функція переказу з нього буде недоступною. Повторно наголошуємо, що кошти будуть знаходитись на рахунку до того моменту поки Ви не отримаєте нову карту на не активуєте її. Після цього зможете вільно ними користуватись.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Dasha156
Dasha156
27 жовтня 2020, 13:31
Здравствуйте, у меня просрочена карта ну у меня там деньги, а в банк пока обратиться не могу, как я могу перевести средства на другую карту?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 13:38
Доброго дня!
На жаль, без активної картки кошти переказати не можливо:( Вони нікуди з рахунку не дінуться до моменту отримання Вами нової картки. Перевірити наявність вже перевиготовленої картки та отримати рекомендації про те, як її замовити (в разі, якщо автоматичне перевиготовлення не здійснювалось) Ви можете, зателефонувавши до Інформаційного центру, або написавши нам в чаті системи «Райффайзен онлайн». Також, можете отримати неіменну картку одразу під час візиту у будь-яке відділення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
0679497796
0679497796
27 жовтня 2020, 10:03
олександр, м Кременець
Доброго дня, скажіть чому в м.Кременець Тернопільської обл. закривши відділення, ви поставили добитий депозитний термінал, який більшіть часу не працює, кожен раз зависає сума грошей, а вертаються вони через тиждень в ліпшому випадку, як можна з таким банком працювати, я працюю з вашим банком 10 років, і вмене стало питання відкривати рахунок в другому банку, тому що це не робота такого банку як ваш
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 10:06
Доброго ранку! Дякуємо за запитання, передамо інформацію до підрозділу, який відповідає за роботу банкоматів. Отримаємо від них коментарі та надамо Вам відповідь.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Alinaink97
Alinaink97
23 жовтня 2020, 17:48
AlinaInkina
Доброго дня!
Чому декілька днів просто неможливо з’єднатися з оператором вашої гарячої лінії для отримання консультації? Таке враження, що дзвінки ігноруються і навіть не вказується можливий час очікування. Клієнтам Вашого банку бути не дуже комфортно, адже своєчасно надати допомогу в онлайн режимі ви просто не взмозі.
З повагою,
Аліна.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 17:52
Доброго дня!
Приносимо Вам вибачення за дану прикру ситуацію. На жаль, маємо різке збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Якщо користуєтесь нашою системою «Райффайзен онлайн», напишіть своє питання в чаті, спробуємо допомогти. Також, рекомендуємо дзвонити з номеру, який вказано Вами при підписанні договорів, як фінансовий, це допоможе зменшити час очікування з’єднання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
MariiaMykolaivn
MariiaMykolaivn
23 жовтня 2020, 15:09
Вінниця
Доброго дня!
Скажіть, будь-ласка, що з вашою гарячою лінією? Намагаюсь вам додзвонитись уже другий день — безрезультатно. Залишала заявку, щоб мені перетелефонували — так само. Сьогодні висіла на дзвінку більше години — ніхто не відповів, і дзвінок обірвали. Вибачте, але я клієнт вашого банку і виходить що не маю ніякої змоги отримати хоча б якесь обслуговування. Вже писала вам місяць назад про цю проблему, але, я так розумію, що нічого не прийнялось до уваги. Поясніть будь-ласка у чому причина.
Дякую.
З повагою, Марія
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 15:14
Доброго дня! Згодні з Вами, довго очікувати на лінії – це не допустимо і тут немає ніякого сенсу виправдовуватись. Дійсно прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Якщо користуєтесь нашою системою «Райффайзен онлайн», напишіть своє питання в чаті, спробуємо допомогти. Додатково, в особистих повідомленнях, просимо вказати де залишали запит на передзвін та який номер телефону вказували – перевіримо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
53844719
Владислав Дудар
22 жовтня 2020, 18:21
Владислав
Знайшов картку вашого банку хотів би повирнути власнику як це можливо зробить???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 18:28
Доброго дня! Дякуємо Вам за небайдужість. Просимо звернутися, будь ласка, до нашого Інформаційного центру за телефоном 0800500500, оператор виконає всі необхідні дії.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
maxjug
maxjug
21 жовтня 2020, 17:03
Максим
Здравствуйте! Оставлял вопрос на сайте и указывал электронную почту ещё в четверг, но ответа так и не получил. Просматривая тарифы карты «Райфкартка» (https://www.aval.ua/storage/files/raifcard-03082020.pdf) появилось два вопроса:

1)
Пункт № 1 — «Щомісячна плата за обслуговування»
Пункт № 4 — «Валюта рахунку»
А куда делись второй и третий пункты?

2)
Пункт № 11 «Безготівкове поповнення коштів»
Просматривая этот пункт, нашёл формулировку «Р2Р поповнення картки на сайті Банку або в системі інтернет банкінг РайфОнлайн» — безкоштовно.
Но в этом пункте не указано, будет ли сниматься комиссия, если я сделаю P2P-перевод не с помощью сайта Райффайзена.

Например:
Я хоту перевести 5 000 грн из другого банка в Аваль, сделав P2P-перевод через интернет-банкинг ДРУГОГО БАНКА. Будет ли в таком случае сниматься какая-то комиссия Райффайзеном за пополнение карты? И в каком пункте это прописано?

Спасибо!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 17:06
Доброго дня! Дякуємо за питання! Надамо відповідь найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
1975ksv
1975ksv
21 жовтня 2020, 15:36
День добрый.для регистрации в приложении райфайзен банк требуется ввести последний код. что делать если номер при создании карты не активен как сменить его на действующий?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 15:40
Доброго дня! Якщо Ви маєте на увазі номер телефону, який вказували при підписанні договору, на жаль, змушені просити Вас звернутися у відділення Банку для його заміни. У випадку виникнення додаткових питань, зателефонуйте, будь ласка, до інформаційного центру Банка.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Verzik
Verzik
21 жовтня 2020, 12:51
Тоисть вы знаете о факте мошенничества, Знаете преступника и не сообщаете в органы кибер полиции так аолучается
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 12:57
Доброго дня! Повторно просимо повідомити з якого номера Ви телефонували для перевірки інформації та надання Вам коментарів. Запевняємо Вас, що Банк докладає максимум зусиль та виконує всі передбачені законодавством дії з метою попередження випадків шахрайства. Крім того, ми активно співпрацюємо зі слідством та надаємо на запит правоохоронних органів всю потрібну їм інформацію, якою володіє Банк. При цьому, з Вашого повідомлення та наданих даних, на жаль, не зрозуміло кого та в яких саме шахрайських діях Ви підозрюєте.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Verzik
Verzik
21 жовтня 2020, 12:47
Мной 3 дня назад было оставлено голосовое сообщение о факте мошенничества за это время с сомной ни кто не связался
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 12:52
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Запитаємо у колег з відповідального підрозділу та повідомимо результат, якщо підкажете номер телефону (в особистих повідомленнях) з якого телефонували для інформування про шахрайство.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Verzik
Verzik
21 жовтня 2020, 12:34
Здравствуйте могу ли я узнать по IBAN данные о получателе. Возможно я связался с групой аферистов
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 12:38
Доброго дня!
На жаль, персональні дані Клієнта Банку не можуть біти розголошені третім особам, оскільки вони захищені діючим законодавством. Рекомендуємо не здійснювати передплату на вимогу незнайомих продавців та не користуватися неперевіреними сайтами.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
1234qqaazz
1234qqaazz
20 жовтня 2020, 12:39
Vlad
как востановить заблокированы карту находясь в другой стране????
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 12:45
Доброго дня!
На жаль, не можемо перевірити причину блокування та надати коментарі на загальнодоступному сайті, щоб не допустити розголошення інформації по рахунку. Зателефонуйте, будь ласка, до нашого Інформаційного центру, оператори все перевірять та на спробують допомогти у вирішенні питання. Номера телефонів для дзвінків із-за кордону: 38(044)-490-88-88; 38(044) 498-56-26; 38(0552) 43-51-11.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Mornariel
Mornariel
19 жовтня 2020, 11:59
Людмила , Івано-Франківськ
Що сталося з гарячою лінією? Не можу додзвонится до оператора третій день, тупо висить утримання.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2020, 12:06
Доброго дня!
На жаль, наразі, спостерігається різке збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час, робимо все можливе, для того, щоб ситуація нормалізувалась в найкоротший строк. Повідомте, яке у Вас питання (можна в особистих повідомленнях), спробуємо надати альтернативні варіанти вирішення. Приносимо вибачення за завдані незручності☹
повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Ymmmm
Ymmmm
14 жовтня 2020, 18:37
Мені вибиває що ви не можете зареєструватись по даній картці, а я виконала дію забула пароль, бо не пам'ятаю його
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2020, 18:41
Доброго вечора! Спробуйте зареєструватися використовуючи персональний номер, який вказаний у Вашому договорі, або іншу картку, якщо маєте іще рахунки крім того, закриття якого виконується. У випадку виникнення питань, зателефонуйте до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Ymmmm
Ymmmm
14 жовтня 2020, 18:13
Ще хотіла запитатись, от я подала заявку на закриття, то в додаток від банку я вже не зайду?
Мені вибиває що вхід неможливий
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2020, 18:34
Доброго вечора! Подання заявки на закриття картки не впливає на вхід до «Райффайзен Онлайн». Для отримання консультації, просимо Вас зателефонувати до Інформаційного центру Банка.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Ymmmm
Ymmmm
14 жовтня 2020, 17:49
Так це карточка на яку я отримувала заробітню плату, і я звязалась з гарячою лінією і мені сказали що протягом 10 днів рахунок буде закритий. Все добре тоді? Не потрібно буде йти в банк закривати рахунок?
І чи зможу я дістати в банку документ який вказує на те що рахунок закритий?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2020, 17:54
Доброго вечора! Так, якщо Ви вже телефонували та залишили заявку на закриття, більше нічого робите не потрібно. Документ про закриття (довідку) зможете отримати, звернувшись у відділення Банку, після повного закриття ( орієнтовно 10 днів).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Ymmmm
Ymmmm
14 жовтня 2020, 17:03
Доброго дня, хотіла запитати чи можна закрити рахунок подзвонивши на гарячу лінію?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2020, 17:06
Доброго вечора! Якщо мова йде про картковий рахунок і на ньому відсутня заборгованість, то так. Зателефонуйте до нашого Інформаційного центру, перевіримо та допоможемо у вирішенні питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку