Відділення Райффайзен Банку: Чернігів, пр-т Миру, 29
Адреса:
Чернігів, пр-т Миру, 29
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Євген Тунік
18 грудня 2024, 17:43
Мені виконавиць дозволив користуватись рахунком до 14000 на місяць це соціальний рахунок по інвалідності 1 гр, а фін моніторинг банка заблокував карту і не чего не пояснив я другий місяць не можу нечего доказать на рахунку дві пенсії їсти нема за ще комунальні в долги зайшов будласка допоможіть.це Райффайзен банк.а виконавиць моніторингу Шульга І. О
Написати коментар
Ответ банка
18 грудня 2024, 17:48
Добрий день!
Щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про наш Банк.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про наш Банк.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Сегодня 29.03.24 года, меня обслуживала Катерина из Чернигова.
Огромное спасибо за внимание и понимание моей ситуации. Я, пенсионерка, беженка от войны в Украине за рубежом, и мою карту пенсионную, заблокировал банк. Три дня я звонила на горячую линию и никто кроме этой девочки мне не помог.Я была уже в отчаянные, и тут Катерина решила все мои проблемы.Огромное человеческое спасибо за такое отношение к людям!!!
Написати коментар
Огромное спасибо за внимание и понимание моей ситуации. Я, пенсионерка, беженка от войны в Украине за рубежом, и мою карту пенсионную, заблокировал банк. Три дня я звонила на горячую линию и никто кроме этой девочки мне не помог.Я была уже в отчаянные, и тут Катерина решила все мои проблемы.Огромное человеческое спасибо за такое отношение к людям!!!
Ответ банка
29 березня 2024, 18:43
Вітаємо!
Ми щиро вдячні Вам за такий теплий відгук! Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише якісні послуги та гарний настрій після вирішення питань.
Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням. Також будемо вдячні, якщо Ви напишете нам в особисті повідомлення номер телефону, з якого Ви дзвонили та орієнтовний час дзвінка, щоб ми змогли передати Вашу подяку оператору.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми щиро вдячні Вам за такий теплий відгук! Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише якісні послуги та гарний настрій після вирішення питань.
Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням. Також будемо вдячні, якщо Ви напишете нам в особисті повідомлення номер телефону, з якого Ви дзвонили та орієнтовний час дзвінка, щоб ми змогли передати Вашу подяку оператору.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Купив кобрендову картку АТБ на кассі супермаркету.
Обіцяли активацію онлайн за 10 хвилин.
А вийшла така історія:
Після заповнення форми реєстрації прийшло смс повідомлення «Ваш номер підключено у якості фінансового номера».
І все. Що робити далі — незрозуміло.
При спробі зареєструватися у додатку Raiffeisen Online — технічна помилка.
На сайті банку знайшов, що для активації картки треба встановити pin код за допомогою ivr або банкомату. Спробував, але теж помилка без пояснення.
Підтримки через чат або месенджери у цього банку немає, тільки за телефоном.
Наступного дня звернувся до відділення, співробітник нічого конкретного пояснити не зміг, лише взяв номер телефону.
Передзвонили через п’ять (!) днів та почали вимагати довідку про доходи. І це для відкриття дебетової (!) картки.
Просто жах, і це у 2023 році…
Звичайно, зникло всяке бажання мати справу з цім банком і нікому не пораджу.
Втратив 50 грн (вартість картки, сплачену на касі АТБ), але розумію що могло бути значно більше…
Коментарі (18)
Обіцяли активацію онлайн за 10 хвилин.
А вийшла така історія:
Після заповнення форми реєстрації прийшло смс повідомлення «Ваш номер підключено у якості фінансового номера».
І все. Що робити далі — незрозуміло.
При спробі зареєструватися у додатку Raiffeisen Online — технічна помилка.
На сайті банку знайшов, що для активації картки треба встановити pin код за допомогою ivr або банкомату. Спробував, але теж помилка без пояснення.
Підтримки через чат або месенджери у цього банку немає, тільки за телефоном.
Наступного дня звернувся до відділення, співробітник нічого конкретного пояснити не зміг, лише взяв номер телефону.
Передзвонили через п’ять (!) днів та почали вимагати довідку про доходи. І це для відкриття дебетової (!) картки.
Просто жах, і це у 2023 році…
Звичайно, зникло всяке бажання мати справу з цім банком і нікому не пораджу.
Втратив 50 грн (вартість картки, сплачену на касі АТБ), але розумію що могло бути значно більше…
Ответ банка
10 квітня 2023, 10:55
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація. Якщо карту придбали в АТБ, її спочатку потрібно зареєструвати на сайті за посиланням: www.raiffeisen.ua/atb
Для оформлення потрібні застосунок Дія з ID-карткою або закордонним паспортом та веб-камера на пристрої. У випадку, якщо в Дії Ви не маєте ID-картки чи закордонного паспорту, то оформлення, можливе буде лише у відділенні Банку. Під час відкриття рахунку працівники Банку можуть запросити довідку про доходи. Зареєструватись в додатку Райффайзен Онлайн можливо тільки за наявності активної картки. Після реєстрації, при необхідності, Ви можете звернутись до Чату «Райф Онлайн»(Меню «Більше» — Зв'язок із Банком — Чат).
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація. Якщо карту придбали в АТБ, її спочатку потрібно зареєструвати на сайті за посиланням: www.raiffeisen.ua/atb
Для оформлення потрібні застосунок Дія з ID-карткою або закордонним паспортом та веб-камера на пристрої. У випадку, якщо в Дії Ви не маєте ID-картки чи закордонного паспорту, то оформлення, можливе буде лише у відділенні Банку. Під час відкриття рахунку працівники Банку можуть запросити довідку про доходи. Зареєструватись в додатку Райффайзен Онлайн можливо тільки за наявності активної картки. Після реєстрації, при необхідності, Ви можете звернутись до Чату «Райф Онлайн»(Меню «Більше» — Зв'язок із Банком — Чат).
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ужасный сервис: на горячую линию сложнее дозвониться, чем в Америку, банкинг вечно не работает: пишут, что будет доступен с 16.00, заходишь-не работает уже до 17ти и так могут по несколько раз. все глючит, смс о тратах не приходят, но деньги за это снимают чуть ли не с минутной точностью. И вечно какой-то минус на карте, типа: прошла оплата, а это вычли проценты за что-то…Такая крупная компания, а такая не организованность… Один плюс-хорошее обслуживание в банке.
Написати коментар
Ответ банка
5 березня 2021, 16:53
Доброго дня! На разі, дійсно, спостерігаються сбої в роботі системи «Райффайзен онлайн» та в зв'язку з цим збільшилося навантаження на Інформаційний центр і тимчасово виникають черги. Приносимо Вам вибачення за завдані незручності. Що стосується списання комісій за послуги та виникнення недозволеного овердрафту, для надання коментарів необхідно ідентифікувати Вас, як власника рахунку, та перевірити інформацію по рахунку, а також факти надходження СМС-повідомлень. Це можливо, якщо Ви зателефонуєте нам до Інформаційного центру, або звернетесь в чаті системи «Райффайзен онлайн»
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
В банке все посетители в масках, но работает только одна касса. В холле стоят диваны, кресло и стулья, на них сидят три человека ждут своей очереди, остальные посетители в кассу (5 человек) стоят в маленьком, тесном коридорчике ожидая своей очереди. Стою в очереди жду минут 40. Следующая очередь моя, в холле ожидает на диванчике уже один человек, и я хочу зайти присесть (мне 70 лет). Кассирша, увидев, что я направляюсь присесть кричит из за окна кассы чтобы я вышел и ожидал на улице! К кассе подходит женщина (последняя сидевшая на диванчике) и ей становится плохо! Просят принести воды и она снова садится на диванчик и минут 15 пьёт воду и приходит в себя. В это время кассирша никого не принимает и все ожидающие так и толпятся в коридорчике, куда постоянно заходят и другие люди по разным причинам (к менеджеру и др). В конце концов женщина приходит в себя, кассирша её обслуживает и наконец подходит моя очередь поменять 5000 российских рублей на гривны по курсу банка 373.00. На табло в холле такой курс и высвечивается! Но кассирша говорит, что курс уже 367.00. Не смертельно конечно, но очень жаль, что такой солидный банк так пренебрежительно относится к клиентам! На вопрос почему работает один кассир — ответ от начальницы отделения — «Не хватает кадров», хотя на сайте банка Оваль в разделе «Вакансии по регионам» по городу Чернигов вакансий нет! В итоге простая двухминутная операция обмена валют превратилась в почти часовое стояние на ногах в коридорчике при наличии свободных мест для посетителей и грубой команды кассирши выйти и стоять на улице при такой жаре! До сих пор считал банк Оваль одним из лучших банков, теперь к сожалению понял, что это не так и никому рекомендовать ему не буду, рассказывая об условиях обслуживания!
Да, не смертельно, но не по людски!
Коментарі (1)
Да, не смертельно, но не по людски!
Ответ банка
10 липня 2020, 8:41
Доброго ранку! Приносимо Вам наші щирі вибачення за необхідність очікування відповіді та за ситуацію, яка склалася від Вашого обслуговування. На жаль, під час Вашого звернення, дійсно, утворилася черга у відділенні, через велику кількість відвідувачів та проведення довготривалих операцій всі менеджери та касир були зайняті обслуговуванням поточних клієнтів. В зв’язку з карантинними обмеженнями очікування відбувається в зоні 24/7. Для Вашої зручності було запропоновано стілець.
Крім того, в момент Вашого обслуговування відбулася зміна курсів, про що Вас було проінформовано та, після отримання Вашої згоди завершено операцію.
Працівниками, відповідальними за якість обслуговування, з співробітниками відділення обговорено дану ситуацію та наголошено на необхідності роботи з чергою та вжиття заходів для запобігання подібному в майбутньому.
На жаль, зв'язатися з Вами особисто для принесення вибачень та надання пояснень, працівники не змогли, оскілки будь які дані (телефони, адреси) відсутні.
Повторно приносимо вибачення, та запевняємо Вас, що робимо все можливе для того, щоб обслуговування в нашому Банку було на найвищому рівні.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Крім того, в момент Вашого обслуговування відбулася зміна курсів, про що Вас було проінформовано та, після отримання Вашої згоди завершено операцію.
Працівниками, відповідальними за якість обслуговування, з співробітниками відділення обговорено дану ситуацію та наголошено на необхідності роботи з чергою та вжиття заходів для запобігання подібному в майбутньому.
На жаль, зв'язатися з Вами особисто для принесення вибачень та надання пояснень, працівники не змогли, оскілки будь які дані (телефони, адреси) відсутні.
Повторно приносимо вибачення, та запевняємо Вас, що робимо все можливе для того, щоб обслуговування в нашому Банку було на найвищому рівні.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Я зарплатный клиент и получаю ЗП через данный банк уже 9 лет, средняя зп за последние пол года составила 30000грн, мне предложили специальное предложение в виде кредита под 27% годовых и 1% от суммы за страховку, причем уговаривали и звонили мне раз 5-6, когда я согласился и подал заявку на кредит на 163000грн, заявку рассматривали 3 дня и потом позвонили из банка и сказали что кредит одобрили и что я могу придти подписать кредитный договор и даже не предупредили что при этом процентная ставка уже не 27, а 42 процента и страховка уже не 1%, а целых 6% и это произошло потому что моя средняя ЗП составила 29000грн, а для получения кредита с меньшей кредитной ставкой нужен средний доход в 31000, ну такого бреда я еще не слышал, то есть сначала сами уговаривали, а потом просто схитрили в надежде что я оформлю кредит и так. Логика банка с их слов состоит в том что чем больше у тебя ЗП тем меньше кредитный процент, да такой МАРАЗМ может быть только в Украине, не советую связываться с данными проходимцами. После сложившейся ситуации я сделаю все что бы наша организация отказалась от обслуживания в данном банке и это я еще забыл упомянуть в нашем городе всего 2 отделения нашего банка в котором постоянные очереди, банкоматов наверное по городу наверное меньше 10ти, ко всему ужасный и медленный, не информативный мобильный банкинг через который я два раза пытался перевести деньги на счет другого банка и деньги тупо зависали на 3 дня и все это в 2020году.
Написати коментар
Ответ банка
16 березня 2020, 17:30
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за завдані в процесі обслуговування незручності.
За отриманою інформацію, ситуацію врегульовано в телефонному режимі співробітником обслуговуючого відділення Банку.
Додатково інформуємо, що платежі здійснюються у строк встановлений чинним законодавством (Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»). Так, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів (це максимально допустимий термін виконання переказу).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
По-перше, приносимо вибачення за завдані в процесі обслуговування незручності.
За отриманою інформацію, ситуацію врегульовано в телефонному режимі співробітником обслуговуючого відділення Банку.
Додатково інформуємо, що платежі здійснюються у строк встановлений чинним законодавством (Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»). Так, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів (це максимально допустимий термін виконання переказу).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Взята карта 100 дней.
погашал все в срок до 20 числа месяца.Плюс платил 100 грн в месяц за пользование картой(пользовался чуть меньше двух месяцев полностью погасил задолженность, когда погашал последнюю часть долга, мне сказали что Система(!!) мне насчитала 200грн процентов! На вопрос почему, никто вразумительного ответа не дает. Просто ссылаются на сбой системы.На данный момент, из за того что Система сняла с меня лишние деньги, моя карта как бы опять в долгу.Писал заявление на закрытие карты и на пересмотр незаконно снявшихся процентов в конце октября, ни ответа ни привета.И теперь получается, что за ноябрь с меня опять возьмут 100 грн платы за пользование картой.(так как она еще вполне себе активна!!)Специалисты разводят руками, вроде как посылают запросы в Киев, и просто говорят ждите, там посмотрим.А Если завтра система насчитает не 200 грн, а 2000 грн процентов?? Ребят, конечно 200 грн не сумма, но очень неприятно, а главное до сих пор нет никакого результата.Вчера был в очередной раз в отделении банка, девушка лично заверила, что завтра все выяснится и вам обязательно перезвонят… да куда там, даже никто не перезвонил… а зачем?))
Наверное задумка таких карт очень неплохая, выручает людей в быту, но так как в реале это происходит, просто Странно для такого Ранее уважаемого банка как Аваль.Разочарован.и главное, вопрос так и открыт.
Коментарі (2)
погашал все в срок до 20 числа месяца.Плюс платил 100 грн в месяц за пользование картой(пользовался чуть меньше двух месяцев полностью погасил задолженность, когда погашал последнюю часть долга, мне сказали что Система(!!) мне насчитала 200грн процентов! На вопрос почему, никто вразумительного ответа не дает. Просто ссылаются на сбой системы.На данный момент, из за того что Система сняла с меня лишние деньги, моя карта как бы опять в долгу.Писал заявление на закрытие карты и на пересмотр незаконно снявшихся процентов в конце октября, ни ответа ни привета.И теперь получается, что за ноябрь с меня опять возьмут 100 грн платы за пользование картой.(так как она еще вполне себе активна!!)Специалисты разводят руками, вроде как посылают запросы в Киев, и просто говорят ждите, там посмотрим.А Если завтра система насчитает не 200 грн, а 2000 грн процентов?? Ребят, конечно 200 грн не сумма, но очень неприятно, а главное до сих пор нет никакого результата.Вчера был в очередной раз в отделении банка, девушка лично заверила, что завтра все выяснится и вам обязательно перезвонят… да куда там, даже никто не перезвонил… а зачем?))
Наверное задумка таких карт очень неплохая, выручает людей в быту, но так как в реале это происходит, просто Странно для такого Ранее уважаемого банка как Аваль.Разочарован.и главное, вопрос так и открыт.
Ответ банка
21 листопада 2019, 16:28
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за завдані в процесі обслуговування незручності.
За отриманою інформацію, ситуацію врегульовано та, в телефонному режимі, Вас проінформовано співробітником обслуговуючого відділення Банку про результат проведених заходів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
По-перше, приносимо вибачення за завдані в процесі обслуговування незручності.
За отриманою інформацію, ситуацію врегульовано та, в телефонному режимі, Вас проінформовано співробітником обслуговуючого відділення Банку про результат проведених заходів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
2 червня у 11:25 у відділенні банку Райфайзен Аваль, яке знаходиться на проспекті Миру, 29 в місті Чернігів, касир Марія Бакоцька відмовила мені в проведенні валюто-обмінної операції.
Я хотів купити 20 доларів США. Касир Марія Бакоцька вимагала в мене надати їй мій паспорт для занесення моїх даних в квитанцію посилаючись на якісь внутрішні розпорядження. Також на запитання, чи влаштує її просто пред’явлення мого паспорта я отримав відповідь, що ні. Цими діями касир банку Бакоцька порушила вимоги «Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України в останній редакції № 364 від 02.08.2016» (далі Інструкція), а саме частину III п.10, в якому зазначено, що касири каси банку, фінансової установи, пункту обміну валюти зобов’язані з’ясовувати резидентність фізичних осіб (шляхом усного опитування), а не вимагати пред’явлення паспорта.
Також було порушено вимоги розділу IV п.1 Інструкції, в якому зазначено:
Банкам, фінансовим установам дозволяється здійснювати:
операції з продажу фізичній особі-резиденту готівкової іноземної валюти за готівкові гривні на суму, яка менша в еквіваленті, ніж 150 000 гривень, без пред'явлення документів;
Сума готівкової гривні, на яку я хотів здійснити валюто-обмінну операцію була би значно меншою ніж 150 000 гривень, а саме не більше 600 гривень за курсом банку на момент здійснення валюто-обмінної операції.
Згідно із п.3 розділу IV Інструкції здійснювати ідентифікацію та верифікацію особи відповідно до законодавства України касир Бакоцька мала б тільки, якщо сума проведеної валютно-обмінної операцій дорівнювала чи перевищувала би еквівалент 150000 гривень.
Касир Марія Бакоцька грубо порушила вимоги Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України та своїми діями заподіяла мені, як потенційному клієнту банку, моральну шкоду та зіпсувала мені зранку настрій на цілий день.
Коментарі (14)
Я хотів купити 20 доларів США. Касир Марія Бакоцька вимагала в мене надати їй мій паспорт для занесення моїх даних в квитанцію посилаючись на якісь внутрішні розпорядження. Також на запитання, чи влаштує її просто пред’явлення мого паспорта я отримав відповідь, що ні. Цими діями касир банку Бакоцька порушила вимоги «Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України в останній редакції № 364 від 02.08.2016» (далі Інструкція), а саме частину III п.10, в якому зазначено, що касири каси банку, фінансової установи, пункту обміну валюти зобов’язані з’ясовувати резидентність фізичних осіб (шляхом усного опитування), а не вимагати пред’явлення паспорта.
Також було порушено вимоги розділу IV п.1 Інструкції, в якому зазначено:
Банкам, фінансовим установам дозволяється здійснювати:
операції з продажу фізичній особі-резиденту готівкової іноземної валюти за готівкові гривні на суму, яка менша в еквіваленті, ніж 150 000 гривень, без пред'явлення документів;
Сума готівкової гривні, на яку я хотів здійснити валюто-обмінну операцію була би значно меншою ніж 150 000 гривень, а саме не більше 600 гривень за курсом банку на момент здійснення валюто-обмінної операції.
Згідно із п.3 розділу IV Інструкції здійснювати ідентифікацію та верифікацію особи відповідно до законодавства України касир Бакоцька мала б тільки, якщо сума проведеної валютно-обмінної операцій дорівнювала чи перевищувала би еквівалент 150000 гривень.
Касир Марія Бакоцька грубо порушила вимоги Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України та своїми діями заподіяла мені, як потенційному клієнту банку, моральну шкоду та зіпсувала мені зранку настрій на цілий день.
Ответ банка
15 червня 2017, 17:00
Шановний rr2!
Відповідно до пункту 1 Розділу IV Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України № 502 (далі — Інструкція), банкам дозволяється здійснювати операції з продажу фізичній особі-резиденту готівкової іноземної валюти за готівкові гривні на суму, яка менша в еквіваленті, ніж 150 000 гривень, без пред'явлення документів.
При цьому, пп. 3 п. 6 Постанови Правління Національного банку України від 13.12.2016 р. № 410 «Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України», Банкам дозволено здійснювати операції з продажу готівкової іноземної валюти або банківських металів одній особі в один операційний (робочий) день у сумі, що не перевищує в еквіваленті 150 000 гривень у межах одного/однієї банку / фінансової установи.
З огляду на наявність обмежень щодо граничної суми іноземної валюти, яка підлягає продажу одному Клієнту протягом одного операційного (робочого) дня, розроблена процедура, яка дозволяє здійснювати контроль загальної суми іноземної валюти купленої Клієнтом у мережі відділень Банку, шляхом внесення паспортних даних Клієнта у ПЗ Банку Враховуючи те, що Вами не надано касиру паспорт, Вам було відмовлено у проведенні валютно-обмінної операції, оскільки відсутня можливість ідентифікувати Вашу особу та перевірити наявність проведення Вами інших операцій з купівлі іноземної валюти в межах Банку протягом поточного операційного дня. При цьому зазначаємо, що касир не мав наміру здійснювати копіювання Ваших документів.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Відповідно до пункту 1 Розділу IV Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України № 502 (далі — Інструкція), банкам дозволяється здійснювати операції з продажу фізичній особі-резиденту готівкової іноземної валюти за готівкові гривні на суму, яка менша в еквіваленті, ніж 150 000 гривень, без пред'явлення документів.
При цьому, пп. 3 п. 6 Постанови Правління Національного банку України від 13.12.2016 р. № 410 «Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України», Банкам дозволено здійснювати операції з продажу готівкової іноземної валюти або банківських металів одній особі в один операційний (робочий) день у сумі, що не перевищує в еквіваленті 150 000 гривень у межах одного/однієї банку / фінансової установи.
З огляду на наявність обмежень щодо граничної суми іноземної валюти, яка підлягає продажу одному Клієнту протягом одного операційного (робочого) дня, розроблена процедура, яка дозволяє здійснювати контроль загальної суми іноземної валюти купленої Клієнтом у мережі відділень Банку, шляхом внесення паспортних даних Клієнта у ПЗ Банку Враховуючи те, що Вами не надано касиру паспорт, Вам було відмовлено у проведенні валютно-обмінної операції, оскільки відсутня можливість ідентифікувати Вашу особу та перевірити наявність проведення Вами інших операцій з купівлі іноземної валюти в межах Банку протягом поточного операційного дня. При цьому зазначаємо, що касир не мав наміру здійснювати копіювання Ваших документів.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»