Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Райффайзен Банк: вул. Університетська, 2, Харків

Адреса:
Харків, вул. Університетська, 2
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
29 листопада 2025, 2:12
Кілька років були в користуванні картки АТБ та Gold від Райфайзен.
Зазвичай переказував кошти з свого рахунку в Приватбанку на рахунок в Райфайзені та витрачав. Більше ніяких поповнень не було, тільки з мого рахунку на мій рахунок.
27 листопада перевів в райф 20000 грн, 28 листопада побачив, що картки заблоковані.
Ніде ніяких повідомлень чи попереджень не було.
Приїхав у відділення для з’ясування питання.
Менеджер у відділенні нічого не змогла зовсім нічого сказати.
У банка не було НІЯКОЇ інформації про причини блоку.
На запитання вирішення проблеми у відповідь лише грубість і некомпетентність.
Все що зміг зробити, це написати заяву на закриття рахунків і повернення коштів на рахунок в Приваті.
Сказали чекати до 12 днів.
Зараз представник банку відпишеться, що вони европейський бла-бла-бла банк, і їм прикро, що так сталося. Не треба високопарих шаблонів.
Райфайзен — отвратний банк з некомпетентними співробітниками і неадекватним підходом. Буде дуже гарно, якщо всі закриють там рахунки і він назавжди зникне з України.
Коментарі (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
29 листопада 2025, 9:01
Добрий день.

Шкода, що Ваш досвід обслуговування в Райфі виявився саме таким. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством та блокування рахунків здійснюється виключно з обґрунтованих причин. Хочемо також додати, що банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
5
17 січня 2022, 18:23
28.12 перед самым Новым годом, мне позвонил мошенник, сказал, что была попытка снятия денег с карты и надо ее заблокировать. С помощью этой сферы с моей карты сняли 4200. Я сразу позвонил в банк. Карту они заблокировали и на этом все закончилось. Когда я лично приехал в банк и написал заявление отменить транзакцию, на мое заявление никто не прореагировал. Позже они мне прислали смс сообщение, что они не видят причину отменять транзакцию. То есть они тем самым содействуют тем нелюдям, которые сняли у меня деньги перед самым Новым годом. Буду обращаться в суд теперь
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
17 січня 2022, 18:33
Доброго дня! Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
5 не зарахована
23 жовтня 2021, 7:22
Я много раз была на Центральном отделении г. Харьков и видела как начальник постоянно выходит в зал, спрашивает кому чем можно помочь и по возможности направляет людей к другим работникам или принимает сама. Наталья Александровна очень приятная и она как раз на своём месте работает. И весь коллектив внимательный, улыбчивый и очень отзывчивый, что тоже зависит от начальника!!! Спасибо банку за отличное отделение с замечательным начальником!
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
23 жовтня 2021, 9:25
Доброго ранку! Дякуємо за приємний відгук. Обов'язково передамо колегам, які відповідальні за якість роботи у відділенні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
4
22 жовтня 2021, 10:22
Недавно открыл ГО, мне позвонили из Райфа — предложили открыть у них счет. Прочитал комент, но уже договорился — пошел на встречу. Условия работы с иностранцами, понравились, менеджера дали толковую, начальница адекватная, инет приложение немного странное, не грузят сильно доп. услугами как в других, думаю на нем остановлюсь. Но кофе не очень, могли бы и не экономить. Пока в целом умеренный позитив.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
22 жовтня 2021, 10:27
Доброго ранку! Дякуємо, що знайшли час залишити відгук. Раді, що справили переважно позитивне перше враження, сподіваємось в подальшому його лише покращувати. Подякуємо колегам з відділення за якісну роботу та врахуємо Ваше зауваження відносно кави.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
21 жовтня 2021, 18:17
Присутствовал в качестве ожидающего клиента в данном отделении.
Очень удивило и расстроило отношение начальницы отделения Натальи Александровны.
Очень неприятная личность. Без ведома клиента подписывает выдачу кредитных карт, хотя я не просто и не смог приехать по требованию, отношение с сотрудниками на «хихи-хаха».
Банковский этикет просто отсутствует.
Я считаю, она не достойна быть начальником отделения. Имхо.
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
21 жовтня 2021, 18:20
Доброго дня!
Дякуємо за викладену інформацію. Передамо безпосередньому керівнику співробітника для здійснення аналізу, та, в разі потреби, вжиття заходів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Відповідь адміністратора
Мінфін
25 жовтня 2021, 18:59
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.10.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
1
25 вересня 2019, 16:00
Неделю не выплачивают проценты по депозиту и не возвращают сам депозит
Коментарі (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
27 вересня 2019, 18:14
Добрый день, Татьяна Николаевна!
Сообщаем, что Ваш вопрос решен положительно. Просим Вас обратиться в обслуживающее отделение Банка в рабочее время.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
5 не зарахована
6 квітня 2019, 17:38
Добрый вечер. 05 апреля меняла карту банка в связи с истечением срока использования, общалась с работником банка Рахметовой Лилией. Пожалуйста, если у вас как-то учитывается отличное отношение к своей работе, то отметьте эту сотрудницу. Передо мной она обслуживала несколько других клиентов банка — мужчину которому не перечислили деньги на зарплатную карту их одного из киевских отделений банка, дедушку-пенсионера который забыл пин-код на карте, кладовщика из АТБ который менял карту и спрашивал о депозитах. Чтобы так сердечно относиться к незнакомым людям надо иметь кроме терпения еще доброе, человеческое отношение к окружающим. Спасибо за оперативный обмен карты и приятное общение.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
9 квітня 2019, 16:16
Добрый день, Наталия!
Позвольте поблагодарить Вас за то, что не остались равнодушны и нашли время изложить Ваши комментарии относительно качества обслуживания в нашем Банке. Уверяем, что Банк ценит всех Клиентов и стремится предоставлять качественные и современные услуги.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Відповідь адміністратора
Мінфін
7 квітня 2019, 8:11
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 07.04.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
1
2 квітня 2018, 14:21
30.03.2018 час близько 11 години 00 хвилини я зайшов до відділення Райффайзен Банк Аваль у місті Харків на вулиці Університетська 2 для того, щоб покласти готівкові кошти на свій рахунок. Всередині відділення банку розташований пристрій платіжний термінал для зарахування готівки, поряд з цим пристроєм на відстані близько одного метру перебувала службова особа банку Кривошеєв, фактично його робоче місце розташовано на відстані простягнутої руки від пристрою. Ніяких оголошень про несправність пристрою на екрані не було відображено, ніяких позначок про несправніть пристрою службовими особами банку зроблено не було, ніяких зауважень та/або попереджень про несправніть пристрою службові особи банку не надавали. Я вніс купюри по 500 гривень аверсом догори до пристрою після чого затягнулася пауза, чоловік в черзі за мною запитав що там коїться, після чого службова особа банку Кривошеєв повідомив що пристрій несправний. Я очікував результату, пристрій повернув мені частину купюр по 500 гривень реверсом догори, та на екрані з’явилось повідомлення про помилку та/або проблеми. Мої грошові кошти не було зараховано на мій рахунок, цими коштами протиправно заволодів банк. Службові особи відділення #банк #raiffeisen у місті Харків на вулиці Університетська 2 перебуваючи на своєму робочому місці, діючи умисно, заздалегідь знаючи що пристрій платіжний термінал для зарахування готівки несправний та/або проблемний та/або небезпечний для клієнтів не повідомляли про це, та не вжили відповідних заходів попередження. Лише після того, як мене протиправно позбавлено моїх коштів, мені було повідомлено про несправність та/або проблеми.
Одразу всередині відділення я звернувся до службової особи банку Кривошеєв зі скаргою з вимогою вжити негайні заходи для повернення моїх готівкових коштів. У відповіді мені було відмовлено. Жодних документів про те, куди зникли мої готівкові кошти мені не надано, що є порушенням норм законодавства обігу готівки. В подальшому
Коментарі (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
4 квітня 2018, 19:15
Доброго дня!

За наявною інформацією, відповідні роз’яснення, щодо ситуації, що склалася, були відправлені Банком на поштову адресу, вказану Вами у зверненнях до Банку, з викладенням аналогічного питання.
Дякуємо Вам за звернення.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»