Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Райффайзен Банк: пр-т Аерокосмічний, 167, Харків

Адреса:
Харків, пр-т Аерокосмічний, 167
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Power Banking

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
7 липня 2025, 13:45
В умовах військової агресії, коли сфера послуг намагається максимально лояльно відноситися до своїх клієнтів, полегшуючи співпрацю, Райффайзен Банк залишився в сивій давнині. У повітряну тривогу не працюють, при тому що менеджери залишаються в середині банку і просто відпочивають, отримуючи за це свою зарплату. Щоб потрапити до них, потрібно годинами обивати пороги, чекаючи доки вони відчиняться, а нажаль тривоги можуть годинами тривати. Це означає, що даний Банк не хвилює, що люди які приносять їм власні кошти, обслуговуються у них, повинні втрачати власні кошти, час, аби потрапити до відділення і отримати послугу. Наразі усі інші банки дане питання вирішують: переводячи більшість послуг онлайн без відвідування відділення, запускають по одній людині під час тривоги і інші методи. До менеджера не додзонитися, відповідая штучний інтелект Рея, який максимально робить усе аби вивести людину із себе і при цьому не вирішити питання.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
7 липня 2025, 13:56
Добрий день!

Нам щиро прикро, що у Вас склалось негативне враження від обслуговування в Райфі. Безпека клієнтів та співробітників для нас стоїть на першому місці. Саме тому під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень. Всі співробітники прямують до найближчого укриття та інформують клієнтів, де вони можуть перечекати тривогу в безпечному місці. Після завершення тривоги робота відділень відновлюється.
Для безперервного та безпечного обслуговування ми відкриваємо підземні відділення. Наразі такі відділення вже є у Харкові, Дніпрі та Сумах.
Розуміємо, що Ви хочете одразу з’єднуватися з оператором. Ми працюємо над покращенням наших сервісів, і Банк прямує в напрямку використання штучного інтелекту для забезпечення максимально швидкого та ефективного вирішення Вашого питання.
Додатково хочемо зазначити, що працюємо в напрямку диджиталізації та готові вирішувати більшість питань дистанційно. Для зв’язку з Чатом зайдіть в застосунок «MyRaif» на Головну сторінку — в правому верхньому кутку буде кнопка «Навушники». Наші колеги готові допомагати щодня з 7:00 до 00:00.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
30 березня 2020, 13:47
23.02.2020 на сайте аваль заказала карту, 05.03.2020 карта пришла на отделение, в очереди просидела 1.5 часа и карту не смогла получить, так как у них там какая-то ошибка, обещали исправить и перезвонить. Сегодня 30.03.2020 никто соответственно не перезвонил. Пошла на отделение получать карту, в обслуживании было отказано так как видите ли у меня на лице не маска, а салфетка, которая между прочим антибактериальная и плотно прилигает к лицу, в отличие от начальника отделения, которая пыхтела на меня как боров, через все щели своей маски с ушками и мотивируя тем, что якобы у моей салфетки нет ушек. Извините граждане уважаемые, ну это можно обозвать только не нормативной лексикой.И лично для Вас смысл маски не в ушках, а в том, чтоб человек не дышал на другого человека и эти условия лично мною были выполнены. PS МАСОК В АПТЕКАХ НЕТ, а бегать по городу в поисках «УШЕК» намного опаснее того, что меня могли бы спокойно обслужить.
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
30 березня 2020, 16:55
Доброго дня.
У зв'язку з впровадженням жорстких карантинних заходів на території України, ми змушені відмовити клієнтам відвідувати відділення без засобів індивідуального захисту. Це необхідний захід, рекомендований МОЗ України для безпеки клієнтів і співробітників Банку.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
1
30 жовтня 2019, 19:39
Отделение по адресу: м. Харків, пр Гагаріна 167,
Не компетентные, ленивые сотрудники.Большую часть времени тратят на выяснение элементарных вещей друг у друга, выдают недостоверную информацию.
1. В отделении огромные очереди.
2.в кассе нет денег ( сегодня пыталась снять 2000 гр)
3.Отказ в решении текущих вопросов ( по вопросам денежных переводов меня посылали в отделение в котором я регистрировала счет)
4.Внезапно выяснилось, что за неиспользование счета в течении полугода его заблокируют и даже снимут деньги(штраф). об этом меня как минимум не предупредили.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
31 жовтня 2019, 12:05
Добрый день, уважаемая Яна!
Указанную информацию доведено до внимания уполномоченного подразделения Банка, с целью улучшения качества обслуживания в отделении.
При этом отмечаем, что, обслуживание счетов осуществляется с соблюдением условий договоров, в т.ч. Тарифов и Правил банковского облуживания физических лиц в Банке, с которыми возможно ознакомится на сайте Банка www.aval.ua — Документы (внизу страницы)- «Частным лицам и Премиум клиентам».
Благодарим Вас за обращение и надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
1
17 грудня 2018, 9:49
14 грудня 2018 року я звернулась до 18-го відділення Банку Аваль(м. Харків) з проханням здійснення банковської операції, у тому числі продажі мені «евро» з одночасним зарахуванням купленого «евро» на мій картковий рахунок. Співробітнику Банку була передана банківська картка та мій паспорт для здійснення операції з продажу та поповнення. Далі, у грубій формі, без пояснення причин та пропонування пропозицій як мені зробити, касиром зазначеного відділення(каса №2) мені було ВІДМОВЛЕНО у послузі. Також зазначеній відмові передувала, консультування з сусіднім касиром у вигляді, як мені це зробити (викрик), на що була відповідь другого касира(теж викрик) касиру каси №2 «ДА НИ ЯК!!!» пішли ії геть!!!
Вважаю, що зазначена відмова і поведінка свідчіть про некомпетентність співробітників 18-го відділення Банку Аваль(м. Харків), слабку професійну підготовку керівника відділення, відсутність у співробітників відділення ділової етики, тощо.
Райффайзен Банк Аваль пропонує фізичним особам послуги з придбання та продажу готівкових валют. Валютообмінні операції можна здійснити в будь-якому відділенні Райффайзен Банку Аваль, ці норми зазначені у керівних документах Банку. Ніяких обмежень немає. Банк вважае себе Банком з Європейськими цінностями та запроваджує їх у своєї діяльності, про що свідчіть інформація з сайту. Але нажаль, де факто, обслуговування і підхід до клієнтів залишились «совкові».Та ніяк не є показником європейських підходів до обслуговування клиентів Банку.
На підставі зазначеного висновок, що дії працівників відділення свідчат про їх низку професійну роботу та незадовільну роботу з клієнтами Банку.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
18 грудня 2018, 13:58
Доброго дня!
Враховуючи надходження від Вас звернення в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн», відповідь на відгук буде надано в системі після детального розгляду ситуації, яка склалась.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
5
28 березня 2016, 10:43
ЧП «СВИТЛАК» более 10 лет является клиентом Вашего банка. И за столь длительный период мы ни разу не предпринимали попыток перейти в другой банк, хотя регулярно поступают предложения из других банков. Все благодаря тому, что в городе Харькове, в 18 отделении, клиентом которого мы являемся, работает дружная и профессиональная команда сотрудников. Особенная благодарность начальнику 18 отд. Бондаренко Дмитрию Владимировичу.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
6 квітня 2016, 14:42
Уважаемая laraveretelnik!

Кадровая политика Банка направлена на создание коллектива профессионалов, прилагающих усилия для обеспечения качественного обслуживания Клиентов.
Благодарим Вас за то, что Вы выбрали наш Банк в качестве своего финансового партнера.
Надеемся на дальнейшее плодотворное сотрудничество.

С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».