Відділення Райффайзен Банку: Київ, вул. Дніпровська Набережна, 7
Адреса:
Київ, вул. Дніпровська Набережна, 7
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15, перерва: 13:00-13:45), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
24 листопада 2023, 13:13
Добрий день!
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Окремо зазначимо, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Ми б хотіли проаналізувати ситуація та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ЄДРПОУ. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Окремо зазначимо, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Ми б хотіли проаналізувати ситуація та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ЄДРПОУ. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Приехала в отделение банка на Днепровской набережной, 7. Нужно было снять свои деньги со своей карты. Денег не оказалось! На вопрос, сколько можете выдать, кассирша сказала: денег нет. Выпросила 20 000 грн! Пришлось унижаться перед кассиршей, чтоб забрать свои деньги. Потратить время на проезд, очередь, в итоге услышать, что банк не может выдать и тысячи долларов! Сорри, банк, но люди, забирайте свои деньги, выводите из этого банка, потому что ситуация 2014 года — гривну не выдаёт, а доллар растер! Кто будет покрывать убытки, банк?
Коментарі (8)
Ответ банка
28 січня 2022, 9:28
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що ми не змогли виправдати Ваших очікувань від обслуговування у відділенні Банку у повній мірі. Розберемось в ситуації та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В 2003 г. между мной и банком Аваль был заключен кредитный договор на покупку квартиры.
В октябре 2007 г. кредит был погашен, о чем банк Аваль уведомил нотариуса. Квартира, согласно условиям договора, была выведена нотариусом из Единого реестра запретов отчуждения недвижимого имущества.
Но выяснилось, что квартира находится до сего времени в Государственном реестре имущественных прав на недвижимое имущество о регистрации ипотеки, о чем банк меня не уведомлял и в кредитном договоре это условие не прописано.
16 февраля 2021 г. я, совместно с сотрудниками отделения Райффайзен Банка Аваль: Киев, ул. Днепровская Набережная, 7, подала заявку о получении уведомления о погашении кредита и о том, что у меня нет обязательств перед банком. Вопрос, как мне сказали, должен был
решиться за 2−3 дня.
Но — увы! Пакет, как оказалось, был готов для подписи только 23 февраля 2021 г, после моих неоднократных приездов в отделение банка, но и при этом я не могу получить документы т.к. Директор департамента по вопросам розничного бизнеса г-н Николаевский не может подписать пакет
т.к. его нет в офисе и когда будет — никому не известно!!!
Сегодня, 26 февраля 2021, я всё ещё не получила подписанный пакет документов! В результате у меня сорвалась сделка по продаже квартиры.
Учитывая вышеизложенное, прошу содействия в получении
мною уведомления о погашении кредита и отсутствии обязательств перед
банком т.к. сотрудники банка явно не силах мне помочь и даже не могут
назвать конкретную дату когда г-н Николаевский появится на своём
рабочем месте и сможет поставить свою дорогостоящую подпись на моих
документах.
Очень жаль, что банк, в репутации которого не возникало никаких
сомнений, так относится к добросовестным клиентам!
Коментарі (2)
В октябре 2007 г. кредит был погашен, о чем банк Аваль уведомил нотариуса. Квартира, согласно условиям договора, была выведена нотариусом из Единого реестра запретов отчуждения недвижимого имущества.
Но выяснилось, что квартира находится до сего времени в Государственном реестре имущественных прав на недвижимое имущество о регистрации ипотеки, о чем банк меня не уведомлял и в кредитном договоре это условие не прописано.
16 февраля 2021 г. я, совместно с сотрудниками отделения Райффайзен Банка Аваль: Киев, ул. Днепровская Набережная, 7, подала заявку о получении уведомления о погашении кредита и о том, что у меня нет обязательств перед банком. Вопрос, как мне сказали, должен был
решиться за 2−3 дня.
Но — увы! Пакет, как оказалось, был готов для подписи только 23 февраля 2021 г, после моих неоднократных приездов в отделение банка, но и при этом я не могу получить документы т.к. Директор департамента по вопросам розничного бизнеса г-н Николаевский не может подписать пакет
т.к. его нет в офисе и когда будет — никому не известно!!!
Сегодня, 26 февраля 2021, я всё ещё не получила подписанный пакет документов! В результате у меня сорвалась сделка по продаже квартиры.
Учитывая вышеизложенное, прошу содействия в получении
мною уведомления о погашении кредита и отсутствии обязательств перед
банком т.к. сотрудники банка явно не силах мне помочь и даже не могут
назвать конкретную дату когда г-н Николаевский появится на своём
рабочем месте и сможет поставить свою дорогостоящую подпись на моих
документах.
Очень жаль, что банк, в репутации которого не возникало никаких
сомнений, так относится к добросовестным клиентам!
Ответ банка
26 лютого 2021, 15:05
Доброго дня! Дякуємо за відгук, та приносимо вибачення за незручності, які спричинені ситуацією, що Ви описали. Спробуємо посприяти остаточному вирішенню питання якмога швидше.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Заява на відкриття Карткового рахунку та надання кредиту 10/4006/82/544827
При выплаченом в срок кредите по карте согласно договору, Аваль насчитал еще проценты так как системе АВАЛЬ банка деньги зачислились на несколько дней позже) После отказа оплачивать несправедливо нсчитанные проценты, продали кредит коллекторам
Коментарі (6)
При выплаченом в срок кредите по карте согласно договору, Аваль насчитал еще проценты так как системе АВАЛЬ банка деньги зачислились на несколько дней позже) После отказа оплачивать несправедливо нсчитанные проценты, продали кредит коллекторам
Ответ банка
16 січня 2021, 11:53
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Перевіримо інформацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Сколько можно ?! Зарплатная карточка подвязана на Райффайзен банк, туда капает зарплата. И это катастрофа. Одна система безопасности вам сделает веселые дни пытаясь подтвердить платежи, подтверждение одно — второе — третье — двадцать пятое, за сотку перевода вы получите геморрой на год, могут и позвонить и спросить «а это точно вы ?» Та у меня нет времени, дайте просто пополнить счёт!!! В самый нужный момент, в рабочий день утром, начало рабочего дня они просто решили «чинить » свое гре***е приложение и сделать его неактивным, сначала до 10 утра, потом поменяли до 11, не могла узнать остаток на счету, пришлось платить с другой карты, чтоб не задерживать очередь! Перекидываю деньги на ваш «чудо депозит » сначала там были 8%, затем «мы решили сделать 6% »! С фига ли мне там дальше держать деньги, а вот обратно вывести так платите комиссию! За каждый платеж комиссию! Мой основной банк — Монобанк, люблю его и обожаю за простоту использования и отсутствие комиссий, удобный интерфейс и много бонусов и кешбек, к вашему отбросу обращаюсь раз в месяц и каждый раз нервы! Сил уже нет! Надеюсь скоро фирмы станут переходить на менее проблемные банки, ибо терпеть уже нереально!
Написати коментар
Ответ банка
7 серпня 2020, 11:12
Доброго ранку!
Нам прикро що у Вас склалося негативне враження про роботу Банку. Приносимо вибачення за недоступність системи «Райффайзен Онлайн», погоджуємось, що приємного мало і це може вплинути як на Ваші плани, так і на настрій. Про проблему знаємо, намагаємось пришвидшити вирішення. Спробуйте, будь ласка, перевірити хвилин через 10. Стосовно підтвердження платежів – запевняємо Вас, що це здійснюється виключно з метою збереження Ваших коштів, та запобігання доступу третіх осіб до рахунка. Також хочемо пояснити, що перегляд ставок за депозитами відбувається постійно – враховуємо багато складових (розмір облікової ставки НБУ, наші бізнес-плани, загальну ситуацію на ринку тощо).Наразі наш Банк – один із найнадійніших в Україні, тож попри зниження ставки Ви отримуєте максимальний рівень фінансового захисту та впевненості у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Нам прикро що у Вас склалося негативне враження про роботу Банку. Приносимо вибачення за недоступність системи «Райффайзен Онлайн», погоджуємось, що приємного мало і це може вплинути як на Ваші плани, так і на настрій. Про проблему знаємо, намагаємось пришвидшити вирішення. Спробуйте, будь ласка, перевірити хвилин через 10. Стосовно підтвердження платежів – запевняємо Вас, що це здійснюється виключно з метою збереження Ваших коштів, та запобігання доступу третіх осіб до рахунка. Також хочемо пояснити, що перегляд ставок за депозитами відбувається постійно – враховуємо багато складових (розмір облікової ставки НБУ, наші бізнес-плани, загальну ситуацію на ринку тощо).Наразі наш Банк – один із найнадійніших в Україні, тож попри зниження ставки Ви отримуєте максимальний рівень фінансового захисту та впевненості у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Мне нужно было оплатить сумму по договору с юр лицом. У юр лица счет в райффайзене, поэтому чтоб быстрее увидели проплату поехал в ближайшее отделение на днепровской набережной в киеве. Захожу — вежливая девочка спрашивает цель визита и направляет в кассу. Дальше интересно. Касса это просто тумбочка посреди зала без какой либо защиты. ну ок. Описываю кассиру что мне нужно сделать и дальше начинается полоскание моего мозга — а вы являетесь клиентом нашего банка? я говорю нет. ну тогда вы не сможете оплатить. почему? бла бла бла вот например вы в ПРИВАТБАНК если прийдете у вас тоже их карточку попросят. вы что не пользуетесь приватбанком? напомню это разговор кассира в отделении Райффайзен Банка Аваль. я говорю нет. а как мне платить? заходите в свое приложение своего банка и платите. я говорю я наличкой платить буду какое нафик приложение? * кому то звонит уточняет. хорошо давайте. потом кому то звонит уточняет какая сейчас сумма попадает под фин мониторинг. с недовольным лицом проводит мне все операции, считает деньги которые напомню просто разложены по столу посреди помещения. через минут 40 нервотрепки получаю квитанцию. и за этот сервис я плачу 1440 грн комиссии. собственно дорогой райффайзен — как спрашивала кассир — я не являюсь вашим клиентом и СЛАВА БОГУ
Написати коментар
Ответ банка
22 липня 2020, 16:48
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, яка склалася, запевняємо, що вона не залишиться без уваги та з працівниками буде проведено роботу для запобігання подібному у майбутньому. Нам прикро, що обслуговування у відділенні нашого Банку викликало Ваше незадоволення, запевняємо, що намагаємось надавати якісні послуги кожному клієнту.ї
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
На днях узнал очень интересную побробность о Авале — они не принимают 1000-ю гривневую купюру. Банкомат, при пополнении счета отказывался их принимать. Когда позвонил на горячую линию, ответ оператора просто убил: «Банкоматы Аваля не принимают 100-ю купюру» )))))
15 апреля 2020 года, Аваль не может принять купюру которую выпустили в октябре 2019 года )))
Еще и не все отделения с ней могут работобать )))
За столько лет использования этого банка, такой косяк с их стороны впервые )))
Эх… прийдеться переходить в другой банк…
Коментарі (4)
15 апреля 2020 года, Аваль не может принять купюру которую выпустили в октябре 2019 года )))
Еще и не все отделения с ней могут работобать )))
За столько лет использования этого банка, такой косяк с их стороны впервые )))
Эх… прийдеться переходить в другой банк…
Ответ банка
18 квітня 2020, 17:03
Доброго дня.
Банк працює над впровадження можливості прийняття банкоматами Банку купюр номіналом «1000» грн., але на проведення відповідних заходів потрібен час.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Банк працює над впровадження можливості прийняття банкоматами Банку купюр номіналом «1000» грн., але на проведення відповідних заходів потрібен час.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Доброго дня. Хочу поділитись ситуацією, яка в мене склалась. Запропонували мені оформити кредитну карту. Я погодилась. Все ніби добре, йде по плану. Підписали заяви, договори про кредитний ліміт і тд. А в кінці мені не видали картку, тому що виникла якась иехнічна помилка. Тобто я віртуально маю кредит, а фактично в мене його нема. І це на мені висить. Обіцяють кожного дня вирішити ситуацію. І нічого!!! Ну як??! Ціла тех підтримка є і вони не можуть вже 3 дні вирішити ситуацію? А сьогодні я почула, що орієнтовно отримаю відповідь до кінця місяця. Що за непрофесіоналізм? І всім абсолютно все-одно. Важко бути клієнтом у таких байдужих працівників.
Коментарі (39)
Ответ банка
26 грудня 2019, 18:08
Доброго дня.
На жаль, ситуація виникла з технічних причин, про що Вас проінформовано співробітником обслуговуючого відділення Банку. Оскільки, Ви звернулися до Банку по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», відповідь про остаточне рішення виниклої ситуації буде надано в чаті системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
На жаль, ситуація виникла з технічних причин, про що Вас проінформовано співробітником обслуговуючого відділення Банку. Оскільки, Ви звернулися до Банку по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», відповідь про остаточне рішення виниклої ситуації буде надано в чаті системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
В апреле 2019 по неостороженности воспользовалась кредитной картой Райффайзен Банке Аваль. Мне ее очень советовали в отделении на Днепровской набережной, рассказывали про хорошие условия. Очень навязчиво навязали можно так сказать.
Так получилось, что по карте была оплата в сумме 50 грн, и нечаянно забыла. В банке молча терпиливо насчитывали с апреля по октябрь ежемесячный штраф 50 грн. ЭТО 100% от суммы долга ЕЖЕМЕСЯЧНО!!! + к этому 15 грн страховой платеж ЕЖЕМЕСЯЧНО. Считаю что это ненормально. Размер неустойки не может превышать сумму убытка в таком размере. Никто из представителей банка за этот период не связался по поводу долга.Считаю что кредитные отношения (договор) недействительным, из самых формальных побуждений. Рекомендую обычным людям не пользоваться кредитной картой в Райффайзен Банке Аваль.
Коментарі (2)
Так получилось, что по карте была оплата в сумме 50 грн, и нечаянно забыла. В банке молча терпиливо насчитывали с апреля по октябрь ежемесячный штраф 50 грн. ЭТО 100% от суммы долга ЕЖЕМЕСЯЧНО!!! + к этому 15 грн страховой платеж ЕЖЕМЕСЯЧНО. Считаю что это ненормально. Размер неустойки не может превышать сумму убытка в таком размере. Никто из представителей банка за этот период не связался по поводу долга.Считаю что кредитные отношения (договор) недействительным, из самых формальных побуждений. Рекомендую обычным людям не пользоваться кредитной картой в Райффайзен Банке Аваль.
Ответ банка
31 жовтня 2019, 13:14
Добрый день!
Обслуживания кредитных карт осуществляется по условиям договора и Тарифов, с которыми можно ознакомится на сайте Банка, выбрав необходимую кредитную карту: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/krediti/kreditni-kartki.
Благодарим Вас за обращение и надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Обслуживания кредитных карт осуществляется по условиям договора и Тарифов, с которыми можно ознакомится на сайте Банка, выбрав необходимую кредитную карту: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/krediti/kreditni-kartki.
Благодарим Вас за обращение и надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Після переходу в червні 2019 року на «пакет послуг», як вони тепер називають свої тарифи, банк став красти кошти з рахунку з формулюванням «Комісія за надання виписки на паперовому носії» по 50 грн. щомісяця. Побачивши це, я відразу подзвонив на інформаційну лінію банку, а там сказали, що такою інформацією вони не володіють і попросили звернутись у відділення (Дніпровська набережна, 7), де я обслуговуюсь. Звернувся до оператора Оксани. Відповідь мене здивувала, бо вона сказала, що у «всіх» списали, тобто украли. Я сказав, що мене «всі» не хвилюють, бо я турбусь про свої кошти. Тоді вона сказала, що щось зробила і в мене вже більше кошти «списувати», тобто красти не будуть. Я сказав, що мене це не задовольняє і став наполягати на поверненні вкрадених грошей. Тоді вона сказала, що б я написав заяву на ім'я начальника відділення про повернення «списаних» (вкрадених коштів), що я і зроби. Пройшов місяць, гроші ніхто не повернув, тільки вкрали чергові 50 грн вже за липень місяць з цим самим формулюванням.
Коментарі (3)
Ответ банка
6 серпня 2019, 15:42
Доброго дня, Ростислав Анатолійович!
Враховуючи надходження від Вас звернення аналогічного змісту, залишеного у формі зворотнього зв’язку на сайті Банку, відповідь буде надано на електронну адресу, зазначену у зверненні.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Враховуючи надходження від Вас звернення аналогічного змісту, залишеного у формі зворотнього зв’язку на сайті Банку, відповідь буде надано на електронну адресу, зазначену у зверненні.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Я директор ТОВ, повідомляю, що 02/11/2023 були подані в розділ Документи необхідні дані для актуалізації. Про необхідність актуалізації я дізналася випадково через менеджера вашого, який зателефонував запропонувати якість послуги банку. Зазначаю, що документи не були взяті в роботу вами 2 тижні, після чого заблокували рахунки (навіть не переглянувши надану інформацію по ТОВ)! Змін НЕ було в ТОВ з моменту заснування. Я маю оплатити контрагентам інвойси день в день! Наразі, через повільну роботу банку це не можливо! На уточнення документів надала відповідь, але реакції немає. Ваші менеджери не компетентні, судячи по тим питанням, що вони задають! ВАШ ВІРТУАЛЬНИЙ ВІДДІЛ НЕ СПРАВЛЯЄТЬСЯ! По декілька днів я чекаю щоб просто переглянули надані документи! Ніхто не зателефонував! Ваша гаряча лінія тільки передає інформацію комусь. А у відділенні, за яким закріплена компанія — не має контактного телефону! Тобто тільки приїхати у відділення та спілкуватися.
Якщо ви позиціонуєте себе європейським банком — то горе вам з вашим відношенням до клієнтів. МІСЯЦЬ ЗАБЛОКОВАНИЙ БІЗНЕС! ВИ ПРАЦЮЄТЕ НА ВОРОГА, А НЕ УКРАЇНУ!
Нікому НЕ рекомендую з вами працювати! Планую закрити рахунки!