Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Рівне, вул. С.Петлюри, 35
Адреса:
Рівне, вул. С.Петлюри, 35
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-16:45), тех. перерва: 16:45-17:00, Сб-Нд: вихiдний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
User1899
28 травня 2024, 13:38
Дякую менеджеру Тетяні з центрального відділення за індивідуальний підхід та допомогу у закритті рахунку мами. Всі необхідні дії були зроблені у банку за одне відвідування плюс надана допомога по телефону у наступні дні. Приємно коли співробітник банку відступає від шаблону та допомагає зважаючи на особисті обставини у клієнта.
Написати коментар
Ответ банка
28 травня 2024, 13:42
Вітаємо!
Щиро вдячні Вам за зворотній зв'язок стосовно обслуговування в нашому відділенні! Завжди приємно отримувати такі відгуки від клієнтів. Зафіксували Вашу подяку та передали співробітникам відділення, до якого Ви звертались.
У разі виникнення питань в подальшому — звертайтесь, завжди раді допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щиро вдячні Вам за зворотній зв'язок стосовно обслуговування в нашому відділенні! Завжди приємно отримувати такі відгуки від клієнтів. Зафіксували Вашу подяку та передали співробітникам відділення, до якого Ви звертались.
У разі виникнення питань в подальшому — звертайтесь, завжди раді допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щомісяця банк шле пуш повідомлення щодо інформацій та акцій банку.
Сьогодні, 5 квітня, на емейл прийшло повідомлення щодо курсу купівлі валюти, який мене влаштував у випадку якщо саме цього дня, я придбаю валюту, за українську грн. До 50000 грн.
Близько 15:30, я завітав у відділення банку, що у м. Рівне. Де поспілкувавшись з працівником по обслуговуванню фізичних осіб, імʼя не знаю бо бейджиків у них не має, а сам працівник банку не представився. Я запитав чи можу отримати фізичну карту, щоб покласти на неї кошти, а в подальшому скористатися послугою обміну з додатку. На що, працівник банку відповів, що так, оскільки для зарахування коштів та активації рахунків необхідно до 30 хв часу. Почувши дану інфлрмацію та маючи понад годину часу у запасі, я надав свої документи. Отримавши карту, я здійснив усі дії, які мені порекомендував працівник банку, а саме: поповнив карту через 30 хв після фізичного чтворення чи то підвʼязки карьи. Перезагрузивши додаток, декілька разів операція по обміну коштів невідбулася з технічних причин. В додатку писало недостатньо коштів. Хоча кошти є, в мене є скрін де чітко видно суму коштів достатню для списання та проведення операції. Після цього я зателефонував до служби підтримки, де поацівник перевіривши усі дані попросив почекати 2 хв, потім ще 2−3 хв, потіс вийшов на звʼязок та повідомив, що пиьання майже вирішено необхідно декілька хв і все. На що, я вказав, що залишилося менше 20 хв до спливання строку дії спеціальної пропозиції. На що отримав відповідь, що з хвилини на хвилуну моє питання буде вирішено остаточно, залишилося лише зачікати. Після, близько 30 хвилинної розмови оператор повернувся до звʼязку зі мною та повідомив, що все вирішено, а саме: ніяких лперацій сьогодні проведено не буде ба більше кошти у розмірі близько 50000 грн. Будуть для мене недоступні з технічних причин, зникнуть з онлайн додатку та щоб я не переживав все добре! Дня за 2 робочих чи календарних, вони мають зʼявитися
Коментарі (5)
Сьогодні, 5 квітня, на емейл прийшло повідомлення щодо курсу купівлі валюти, який мене влаштував у випадку якщо саме цього дня, я придбаю валюту, за українську грн. До 50000 грн.
Близько 15:30, я завітав у відділення банку, що у м. Рівне. Де поспілкувавшись з працівником по обслуговуванню фізичних осіб, імʼя не знаю бо бейджиків у них не має, а сам працівник банку не представився. Я запитав чи можу отримати фізичну карту, щоб покласти на неї кошти, а в подальшому скористатися послугою обміну з додатку. На що, працівник банку відповів, що так, оскільки для зарахування коштів та активації рахунків необхідно до 30 хв часу. Почувши дану інфлрмацію та маючи понад годину часу у запасі, я надав свої документи. Отримавши карту, я здійснив усі дії, які мені порекомендував працівник банку, а саме: поповнив карту через 30 хв після фізичного чтворення чи то підвʼязки карьи. Перезагрузивши додаток, декілька разів операція по обміну коштів невідбулася з технічних причин. В додатку писало недостатньо коштів. Хоча кошти є, в мене є скрін де чітко видно суму коштів достатню для списання та проведення операції. Після цього я зателефонував до служби підтримки, де поацівник перевіривши усі дані попросив почекати 2 хв, потім ще 2−3 хв, потіс вийшов на звʼязок та повідомив, що пиьання майже вирішено необхідно декілька хв і все. На що, я вказав, що залишилося менше 20 хв до спливання строку дії спеціальної пропозиції. На що отримав відповідь, що з хвилини на хвилуну моє питання буде вирішено остаточно, залишилося лише зачікати. Після, близько 30 хвилинної розмови оператор повернувся до звʼязку зі мною та повідомив, що все вирішено, а саме: ніяких лперацій сьогодні проведено не буде ба більше кошти у розмірі близько 50000 грн. Будуть для мене недоступні з технічних причин, зникнуть з онлайн додатку та щоб я не переживав все добре! Дня за 2 робочих чи календарних, вони мають зʼявитися
Ответ банка
5 квітня 2024, 17:24
Добрий день!
Нам шкода, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій.
На жаль, дійсно, у випадку, якщо поповнення картки відбулось до завершення всіх технічних налаштувань (зазвичай, до 30 хвилин, проте, іноді може бути і довше) кошти на рахунку стають доступними не одразу, а протягом 2 календарних днів.
Проте, якщо поповнення відбулось з необхідним очікуванням, кошти мають успішно зарахуватись та бути доступними на рахунку.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних, а саме контактний номер телефону або ідентифікаційний код.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам шкода, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій.
На жаль, дійсно, у випадку, якщо поповнення картки відбулось до завершення всіх технічних налаштувань (зазвичай, до 30 хвилин, проте, іноді може бути і довше) кошти на рахунку стають доступними не одразу, а протягом 2 календарних днів.
Проте, якщо поповнення відбулось з необхідним очікуванням, кошти мають успішно зарахуватись та бути доступними на рахунку.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних, а саме контактний номер телефону або ідентифікаційний код.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Відповідь адміністратора
16 травня 2024, 11:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/
27.07 создаю на сайте банка заявку для получение карточки АТБ, мне на телефон приходит СМС сообщение что карточка будет доставлена в отделение в течении 10 дней.
30.07 получаю сообщение, что карточка в отделении, можно идти забирать, иду в отделение, и мне говорят что до 18 лет счет в банке мы не открываем, при этом карточку они уже сделали и доставили в отделение и на сайте я указывал свою дату рождения, и у сайта вашего банка не было никаких претензий к моему возврату, только поморочили голову, и даже не написали на сайте с какого возраста можно открыть карту. Большинство банков выдают карты с 16 лет, только Райффайзен Банк поражает дурацкими правилами и инструкциями!
29.08 получаю сообщение «Нагадуємо, що картка *2216 у відділенні. Чекаємо на Вас», хахахаха!
В дальнейшем буду обходить этот банк стороной!
Коментарі (1)
30.07 получаю сообщение, что карточка в отделении, можно идти забирать, иду в отделение, и мне говорят что до 18 лет счет в банке мы не открываем, при этом карточку они уже сделали и доставили в отделение и на сайте я указывал свою дату рождения, и у сайта вашего банка не было никаких претензий к моему возврату, только поморочили голову, и даже не написали на сайте с какого возраста можно открыть карту. Большинство банков выдают карты с 16 лет, только Райффайзен Банк поражает дурацкими правилами и инструкциями!
29.08 получаю сообщение «Нагадуємо, що картка *2216 у відділенні. Чекаємо на Вас», хахахаха!
В дальнейшем буду обходить этот банк стороной!
Ответ банка
31 серпня 2021, 9:03
Доброго ранку, дякуємо за очікування.
Дійсно, відкрити рахунок для особистого користування можливо з 18 років, якщо Вам не виповнилось ще 18 років — можемо порекомендувати відкрити рахунок на ім'я одного з батьків/опікунів та отримати додаткову картку на Ваше ім'я.
Для можливості вирішення питання з смс про наявність картки у відділенні просимо надати Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Дійсно, відкрити рахунок для особистого користування можливо з 18 років, якщо Вам не виповнилось ще 18 років — можемо порекомендувати відкрити рахунок на ім'я одного з батьків/опікунів та отримати додаткову картку на Ваше ім'я.
Для можливості вирішення питання з смс про наявність картки у відділенні просимо надати Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp