Відділення Райффайзен Банку: Кривий Ріг, вул. Миколи Зінчевського, 16
Адреса:
Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Миколи Зінчевського, 16
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
avsat
2 квітня 2024, 12:40
Я є ФОП 2 група Користувався картою фізичної особи, прийшло повідомлення на пошту о блокуванні рахунків за підозрою в тогргівлі зброєю. Приніс в банк податкову декларацію за минулий рік, інформацію про рух коштів в Приватбанку як ФОП 3,7 млн. Зробив опис свого бізнеса — інтернет магазина. Первірка відмовила, хочуть бачити договір аренди, (його не існує бо я власник пиміщення) Накладні співпраці з покупцями. Це занадто бо це не податкова. Закрив рахунок, кошти з карти не повернули 1300 доларів, відправили як Свіфт переказ на приватбанк, але зашла не повна сума 1277 замість 1300. Претензій до працівників відділення не маю, провина в керівництві банку. Чому не можна було отримати кошти через касу?
Коментарі (6)
Ответ банка
2 квітня 2024, 12:45
Добрий день!
Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається що саме за кошти надходили, за рахунок яких Вони Вам здійснили зарахування.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ЄДРПОУ. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається що саме за кошти надходили, за рахунок яких Вони Вам здійснили зарахування.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ЄДРПОУ. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
банк заблокував картку, для розблокування запросив довідки та роз«яснення платежів за 4 місяці- довідки надав, роз»яснення надав, йолопи з фінансового моніторингу цього недобанку не можуть розібратися в 10 операціях вже більше тижня. блокують картки і звинувачують людей у спонсорстві тероризму, хоча на росії через цей банк збирають донати на зброю проти українців. звертаюся до українців- не майте ніяких справ з ціми ідіотами. цей банк іде на дно, а паралельно ще знущається над клієнтами. треба заборонити цей райффазенднобанк в Україні.
Коментарі (8)
Ответ банка
19 жовтня 2023, 15:23
Добрий день!
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Хочемо повідомити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується. Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Хочемо повідомити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується. Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp