Переказував власні кошти на карту, відкривав депозити в додатку.
Рахунки заблоковані, депозтити не повертають.
Відділення Райффайзен Банку: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 72/74
Адреса:
Одеса, вул. Велика Арнаутська, 72/74
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-16:45), тех. перерва: 16:45-17:00, Сб-Нд: вихiдний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
11 жовтня 2023, 9:12
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам прикро, що термін обробки платежу вплинув негативно на Ваш настрій та плани. Зарахування SWIFT-переказу залежить від роботи та кількості банків-кореспондентів та термін може складати від 1-го банківського дня
У разі, виявлення помилок у реквізитах чи не відповідності призначення платежу Райф одразу інформує про це своїх клієнтів. Зі свого боку, ми докладаємо максимальних зусиль, для розв'язання подібних питань, у максимально короткі строки.
Також, хочемо додати, що у разі несвоєчасної оплати планового платежу по кредиту за умовами договору, Банк здійснює інформування, щодо необхідності погашення при цьому, штраф чи пеня не нараховується.
Ми завжди готові піти на зустріч, запропонувати подати заявку на кредитні канікули, для можливості полегшення погашення.
Зі свого боку, хочемо розібратися у ситуації та просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам прикро, що термін обробки платежу вплинув негативно на Ваш настрій та плани. Зарахування SWIFT-переказу залежить від роботи та кількості банків-кореспондентів та термін може складати від 1-го банківського дня
У разі, виявлення помилок у реквізитах чи не відповідності призначення платежу Райф одразу інформує про це своїх клієнтів. Зі свого боку, ми докладаємо максимальних зусиль, для розв'язання подібних питань, у максимально короткі строки.
Також, хочемо додати, що у разі несвоєчасної оплати планового платежу по кредиту за умовами договору, Банк здійснює інформування, щодо необхідності погашення при цьому, штраф чи пеня не нараховується.
Ми завжди готові піти на зустріч, запропонувати подати заявку на кредитні канікули, для можливості полегшення погашення.
Зі свого боку, хочемо розібратися у ситуації та просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ответ банка
5 травня 2023, 13:28
Доброго дня.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість завзято працювати над покращенням надання сервісу.
Та хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації в повному обсязі, достатньому для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: Ваш ідентифікаційний код, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, та яким саме каналом Ви звертались до банку для подання документів для розблокування.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість завзято працювати над покращенням надання сервісу.
Та хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації в повному обсязі, достатньому для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: Ваш ідентифікаційний код, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, та яким саме каналом Ви звертались до банку для подання документів для розблокування.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Оформить депозит легко: деньги в банкомат, пару кликов и готово
А вот забрать проблема — и дело не в том, что в банке нет наличных, а в том, что в отделении, где 3 кассы стабильно работает 1 или, в лучшем случае, 2.
При чем касса, обслуживающая vip клиентов почти всегда занята.
И приходится долго стоять в очереди + воздушные тревоги
К тому же добавляются периодически сбои программы и приходится планировать приход в другой день
И это, полагаю, самое крупное отделение банка в городе.
Обращение к зав.отделением результата не дает. После 40 минутной воздушной тревоги касса закрывается на обед.
Написати коментар
А вот забрать проблема — и дело не в том, что в банке нет наличных, а в том, что в отделении, где 3 кассы стабильно работает 1 или, в лучшем случае, 2.
При чем касса, обслуживающая vip клиентов почти всегда занята.
И приходится долго стоять в очереди + воздушные тревоги
К тому же добавляются периодически сбои программы и приходится планировать приход в другой день
И это, полагаю, самое крупное отделение банка в городе.
Обращение к зав.отделением результата не дает. После 40 минутной воздушной тревоги касса закрывается на обед.
Ответ банка
3 квітня 2023, 13:13
Вітаємо!
Дякуємо за відгук. Ми цінуємо, що Ви з нами та користуєтесь послугами Банку.
Розуміємо, що хотілось би отримати кошти тут і зараз, але обслуговування відбувається у порядку черги.
Для економії часу, Ви завжди можете замовити необхідну суму завчасно через один робочий день до дати звернення.
Для цього, достатньо написати в Чат Райффайзен Онлайн або зателефонувати в Інформаційний центр Банку — 0800 500 500.
Безпека клієнтів та співробітників для нас перший пріоритет. Саме тому під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень.
Після того як небезпека мине, наші співробітники зроблять все, щоб вирішити питання як найшвидше. При необхідності зможемо перенести зустріч на наступний день.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за відгук. Ми цінуємо, що Ви з нами та користуєтесь послугами Банку.
Розуміємо, що хотілось би отримати кошти тут і зараз, але обслуговування відбувається у порядку черги.
Для економії часу, Ви завжди можете замовити необхідну суму завчасно через один робочий день до дати звернення.
Для цього, достатньо написати в Чат Райффайзен Онлайн або зателефонувати в Інформаційний центр Банку — 0800 500 500.
Безпека клієнтів та співробітників для нас перший пріоритет. Саме тому під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень.
Після того як небезпека мине, наші співробітники зроблять все, щоб вирішити питання як найшвидше. При необхідності зможемо перенести зустріч на наступний день.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Я долгое время клиент Вашего банка, никаких проблем с кредитной картой не было, ни просроченной задолженности, ничего, была оформлена зарплатная карта здесь. Мне даже звонили, предлагали повысить сумму кредитной истории до 500000 грн. были удивлены, что я не хочу. Но, ПЕРВОЕ, банк повел себя нехорошо, когда началась в стране война, неожиданно кредитная карта обнулилась с 15000 до 0 грн без предупреждения, когда наоборот чужие люди, с других стран массово помогали, чем могли, мой банк решил лишить своих клиентов всего. ВТОРОЕ, возобновили всё-таки 5000 грн на карту через 2 месяца, я онлайн воспользовалась этой суммой, спасибо здесь небольшое. Мне лично в банке менеджер высчитала, назвала и написала на листике сумму, которую нужно положить на карту и закрыть вопрос, что я и сделала в тот же день. НО, спустя 2 недели, я, захожу в приложение и вижу долг, какие то %, консультант на горячей линии объясняет, что неважно закрыли кредит или нет, но 27 числа в обязательном порядке идет списание % за пользование деньгами, даже если деньги были внесены 21 числа все сразу. Первый раз об этом слышу с 2019 г. А если бы я не посмотрела, то сколько бы ещё насчитали?
Раньше для меня это был один из лучших банков в Украине, на данное время неприятная ситуация и непонятные подводные камни, что снижает оценку в целом на 0.
Написати коментар
Раньше для меня это был один из лучших банков в Украине, на данное время неприятная ситуация и непонятные подводные камни, что снижает оценку в целом на 0.
Ответ банка
3 липня 2022, 8:59
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код, номер телефону, з якого Ви звертались до Інформаційного Центру та адресу відділення, де Ви отримали консультацію щодо погашення кредитної карти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код, номер телефону, з якого Ви звертались до Інформаційного Центру та адресу відділення, де Ви отримали консультацію щодо погашення кредитної карти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дорого дня. Хочу вам розповісти про власний досвід з співпрацею цього банку!
У грудні мені заблокували рахунки один зарплатний рахунок інший власний який я собі відкрив. Надійшов лист від банку на електронну пошту з проханням розяснити походження коштів які надійшли на моі рахунки на суму трохи менше 280 тис грн. Я як порядна людинина по мірі можливості відразу ж почав надавати документи (продаж майна та довідки про сплату податків с податковоі як фізична особа, договори, купівля валюти та інше). Вже бився з ними біля 3 місяців але не дзвіночка ні відповіді не маю…
1) не має чіткого порядку куди і до кого звертатися для більш чіткоі взаємодіі
2) не має точного адреси куда надсилати документи
3) при зверненні до відділення менеджери відмовляються сканувати документи так як це займе багато часу … а у банку черги… А скановані мною документи відмовляються з флешки приймати і на пошту приймати не хочуть!
Одже більш менш вдалося ділити документи на частини та відправляти іх через месенджер але не всі бо месенджер не хоче пропускти іх.
Зараз іде війна… з роботую проблеми було прийнято рішення виіхати з краіни. Тепер з закордону хочу розблокувати рахунки або закрити і переказати на рахунки мого боргу перед іншим банком.
Одже перший раз коли спілкувався з оператором сказали написати заяву на закриття і прислати фотографію до месенджера… Але при уточнені на кого писати заяву мені вже кажуть що потрібно особиста присутність і неможливо закрити або розблокувати рахунки. А заблокован навіть зарплатний рахунок!!!
Коментарі (1)
У грудні мені заблокували рахунки один зарплатний рахунок інший власний який я собі відкрив. Надійшов лист від банку на електронну пошту з проханням розяснити походження коштів які надійшли на моі рахунки на суму трохи менше 280 тис грн. Я як порядна людинина по мірі можливості відразу ж почав надавати документи (продаж майна та довідки про сплату податків с податковоі як фізична особа, договори, купівля валюти та інше). Вже бився з ними біля 3 місяців але не дзвіночка ні відповіді не маю…
1) не має чіткого порядку куди і до кого звертатися для більш чіткоі взаємодіі
2) не має точного адреси куда надсилати документи
3) при зверненні до відділення менеджери відмовляються сканувати документи так як це займе багато часу … а у банку черги… А скановані мною документи відмовляються з флешки приймати і на пошту приймати не хочуть!
Одже більш менш вдалося ділити документи на частини та відправляти іх через месенджер але не всі бо месенджер не хоче пропускти іх.
Зараз іде війна… з роботую проблеми було прийнято рішення виіхати з краіни. Тепер з закордону хочу розблокувати рахунки або закрити і переказати на рахунки мого боргу перед іншим банком.
Одже перший раз коли спілкувався з оператором сказали написати заяву на закриття і прислати фотографію до месенджера… Але при уточнені на кого писати заяву мені вже кажуть що потрібно особиста присутність і неможливо закрити або розблокувати рахунки. А заблокован навіть зарплатний рахунок!!!
Ответ банка
21 квітня 2022, 18:17
Доброго дня!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Перевіримо інформацію по Вашому рахунку та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Перевіримо інформацію по Вашому рахунку та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На прошлый отзыв «банк» ответил стандартной отпиской, как важен клиент и как они работают над улучшением качества обслуживания!!! Отлично работаете над ошибками!!! Сегодня после 4ой попытки забрать карту в отделении (сорвал срочный звонок пришлось снова уйти), позвонила на горячую линию, оператор во-первых рассказала про опцию записаться на время для получения карты (о чем не счел нужным сообщить, администратор — закатывать глаза на вопросы клиентов, значительно проще… если что маска этого не скрывает), во-вторых моя карта находится на отделении В ДРУГОМ ГОРОДЕ… слов нет… Да я открывала карту именно в Новокаховском отделении 15 лет назад, но хочется верить, что мы живем в свободной стране и имеем право сменить место жительства, или банк «Аваль» так не считает. Последний перевыпуск карты я заказывала уже в Одессе, и указывала данные новой прописки в банке… и в этот раз карту заказывала на Одесском отделении банка (ул. Большая Арнаутская 72/74)! Ну спасибо, что хоть не в Китай отправили, или там просто нет отделения банка?!
Коментарі (2)
Ответ банка
10 вересня 2021, 11:46
Доброго дня. Ми розберемось у ситуації та надамо коментарі протягом сьогоднішнього дня.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Обратилась в отделение для перевыпуска кредитной карту банка «Аваль» (пользуюсь картой этого банка уже более 10 лет). Пришла в отделение забрать карту, после СМС. К менеджерам была очередь, около 10 человек. Я прождала минут 10 не один из менеджеров не освободился, человеку что пришел за мной сказали, что вероятнее всего, он уже не успеет получить свою карту так как перед ним стоят 9 человек и за 1,5 часа оставшиеся до окончания рабочего дня 2 менеджера, не успеют обслужить 9 человек. После этого заходила в банк еще дважды (благо по дороге), ситуация такая же! Возможно, кто-то посчитает это придирками, но 2 менеджера за полтора часа не успеют принять 9 человек?! Есть опыт работы с другими банками, процесс выдачи карты, не занимает больше 5−7 минут, без ущерба для безопасности! Вспомнила почему 4 года назад, уже хотела закрыть карту — ожидала освобождения менеджера более получаса. Выпить успокоительного и пойти отстоять очередь, так как даже места что бы присесть нет, очередь больше чем предполагали при закупке мебели — чудесное качество обслуживания!
Коментарі (1)
Ответ банка
8 вересня 2021, 18:09
Доброго дня. Ми приносимо наші щирі вибачення за цю ситуацію, дійсно, вона є неприпустимою.
Банк зацікавлений в швидкому і якісному обслуговуванні клієнтів, тому ведеться постійний контроль за навантаженням на працівників відділень і часу виконання банківських операцій з метою зменшення черг.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Банк зацікавлений в швидкому і якісному обслуговуванні клієнтів, тому ведеться постійний контроль за навантаженням на працівників відділень і часу виконання банківських операцій з метою зменшення черг.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Я клиент банка более 2х лет, в 2020 году арестовали счета, за как бы не оплаченный штраф, который был на самом деле оплачен. Арестовали счета за 2 дня до оплаты налогов, (я ФОП 3й группы сумма налога была около 80тыс.) Без предупреждения. Я узнала про это, когда заправляла машину. Очень было не приятно, смотреть на кассира, который в бак залил на 1800 грн бензина. Сумма проблемы ±250 грн, уже не помню. Вот тут честно разносила всех в пух и прах, я в отделение юстиции залетала, к подруге которая не смогла проверить оплату с таким матом, что она при мне письмо писала в банк с дрожащими руками, и при мне относила его в канцелярию, так как письма на снятие с счетов с ареста нужны в бумажном виде и не только в Авале. Письмо в банк поступило на следующий же день. В этой всей ситуации, радует то, что девочки с банка, отдел Юр. лиц и Фоп — помогли решить вопрос за два дня (г. Одесса. отделение на Большой Арнаутской, менеджера зовут Диана), давно поняла что с своим менеджером надо очень хорошо дружить и только с ними нужно иметь дело, так ка в ее интересах решить мою проблему, сотрудники с горячей линии вопросы решать не умеют, мычат вечно в трубку им не интересны твои проблемы. Ну и плюс у меня личная карта открыта вип -обслуживание — мой личный менеджер Анечка (на данный момент она работает в отделении на Соборной площади, г. Одессы), мне с ней крупно повезло, она в течении 5ти минут разложила мне все по полочкам и сказала что делать на счет ареста счетов. Единственное, что плохо то что не предупреждают о проблемах. Плюс у Вас за частую не работает онлайн банкинг, что по фоп, что по личному счету. Попадала не раз в неприятные ситуации из-за этого. Валютный отдел, просто мега умнички, Проблем с ними не было ни разу.
Менять банк не рассматриваю, но если вы уж несете за собой ношу, наши клиенты нам дороги, поработайте над улучшением качества обслуживания кол-центра, и решения вопросов без менеджеров, так как Сегодня мой менеджер есть, а завтра он в отпуске и боюсь что если у меня возникнет проблема я ее без своего менеджера не решу.
Написати коментар
Менять банк не рассматриваю, но если вы уж несете за собой ношу, наши клиенты нам дороги, поработайте над улучшением качества обслуживания кол-центра, и решения вопросов без менеджеров, так как Сегодня мой менеджер есть, а завтра он в отпуске и боюсь что если у меня возникнет проблема я ее без своего менеджера не решу.
Ответ банка
25 травня 2021, 20:30
Доброго вечора! Ми уже працюємо над удосконаленням системи, за допомогою якої приймаються постанови на накладення та зняття арештів. Сподіваємось, що найближчим часом данний процес стане набагато зручнішим для наших Клієнтів. Також постійно вдосконалюємо знання та вміння працівників Інформаційного центру та прагнемо забезпечити безперебійну роботу наших онлайн систем. Будемо вдячні, якщо вкажете в особистих повідомленнях, номер телефону з якого зверталися за консультацією. Це допоможе нам проаналізувати консультації, надані працівниками та вжити відповідних заходів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
О том что в Одессе в главном офисе дают такие купюры, что потом их нигде не принимают, то я об этом уже говорил по горячей линии банка, правда я уверен что это ничего не изменило!
Райфайзен за последние 8 лет, что я ним, превратился из образцового банка в
Банк, из которого надо бежать!
Оператор назначает встречу в банке, при этом банк к этому времени не готов, приходите после обеда!
При получении денег с валютного счёта или просто при обмене, доллары необходимо проверять ТЩАТЕЛЬНО. Могут подсунуть такие купюры, которые никто не примет и даже они сами!
Коментарі (1)
Райфайзен за последние 8 лет, что я ним, превратился из образцового банка в
Банк, из которого надо бежать!
Оператор назначает встречу в банке, при этом банк к этому времени не готов, приходите после обеда!
При получении денег с валютного счёта или просто при обмене, доллары необходимо проверять ТЩАТЕЛЬНО. Могут подсунуть такие купюры, которые никто не примет и даже они сами!
Ответ банка
16 грудня 2020, 11:07
Доброго дня! Нам прикро, що якість обслуговування в нашому Банку не відповідає Вашому очікуванню. Дозвольте нам детально розібратись в ситуації і, в разі необхідності, вжити заходів для запобігання подібному у майбутньому. Для цього просимо Вас в особистих повідомленнях зазначити свій ІПН та/або номер телефону з якого Ви зверталися до Інформаційного центру. Ми перевіримо консультації, які Ви отримували, та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Будучи клиентом «Райффайзенбанк Банк Аваль»обслуживаться в разных отделениях банка. Самый высокий уровень проффесионализа и умения к себе расположить клиента показали себя служащие базового отделения г. Одессы ( ул. Большая Арнаутская, 72/74). БЫСТРО, КАЧЕСТВЕННО, ПОЗИТИВНО.Особо хочется выделить Славинскую Оксану Александровна.
Переферийные отделения разочаровали — работникам не хватает опыта, а иногда желания обслужить клиента быстрее и качественнее (отделение ул.Каралева, 72). Обслуживать клиента 50 мин, по моему это очень долго.
Коментарі (1)
Переферийные отделения разочаровали — работникам не хватает опыта, а иногда желания обслужить клиента быстрее и качественнее (отделение ул.Каралева, 72). Обслуживать клиента 50 мин, по моему это очень долго.
Ответ банка
16 липня 2020, 19:01
Доброго дня, шановний Клієнт.
Дякуємо Вам за зворотній зв’язок, опрацюємо зауваження, щоб максимально задовольняти Клієнтів у обслуговуванні у кожному відділенні без виключення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за зворотній зв’язок, опрацюємо зауваження, щоб максимально задовольняти Клієнтів у обслуговуванні у кожному відділенні без виключення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
І до того ж я вже 4 рази невчасно вносила оплату по кредиту через 20 днів затримки переказу. Відсотки сплачувати доводиться мені. Наїзди від колекторів слухати — мені. Райф відмовляється давати хоч якісь терміни, коли гроші прийдуть. Кажуть від 1 дня. А насправді від 15, а то й 25 днів. А коли прошу дати мені документ, щоб я пояснила чому невчасно плачу по кредиту — хєр там. Тобто це мої проблеми. Бажаю щоб всі співробітники райфайзен не могли по 15−25 днів отримати свою зарплату і сиділи голодні та з боргами і відсотками.