Мінфін - Курси валют України

Встановити

Безобразное отношение к клиентам!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Antonio PA 16 грудня 2020, 11:01
Відділення за адресою: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 72/74
О том что в Одессе в главном офисе дают такие купюры, что потом их нигде не принимают, то я об этом уже говорил по горячей линии банка, правда я уверен что это ничего не изменило!
Райфайзен за последние 8 лет, что я ним, превратился из образцового банка в
Банк, из которого надо бежать!
Оператор назначает встречу в банке, при этом банк к этому времени не готов, приходите после обеда!
При получении денег с валютного счёта или просто при обмене, доллары необходимо проверять ТЩАТЕЛЬНО. Могут подсунуть такие купюры, которые никто не примет и даже они сами!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 11:07
Доброго дня! Нам прикро, що якість обслуговування в нашому Банку не відповідає Вашому очікуванню. Дозвольте нам детально розібратись в ситуації і, в разі необхідності, вжити заходів для запобігання подібному у майбутньому. Для цього просимо Вас в особистих повідомленнях зазначити свій ІПН та/або номер телефону з якого Ви зверталися до Інформаційного центру. Ми перевіримо консультації, які Ви отримували, та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 грудня 2020, 16:30
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Маємо інформацію, що з Вами зв'язалися представники відділень, в яких Ви отримували послуги, для пояснення ситуацій та принесення вибачення. Інформація, отримана від Вас відносно недоліків в обслуговуванні, буде використана для вдосконалення роботи відділень . Дякуємо Вам, та сподіваємось, що  в подальшому обслуговування в Банку буде залишати у Вас лише приємні враження.
 З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
18 грудня 2020, 16:30
#
Полезный комментарий
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Маємо інформацію, що з Вами зв'язалися представники відділень, в яких Ви отримували послуги, для пояснення ситуацій та принесення вибачення. Інформація, отримана від Вас відносно недоліків в обслуговуванні, буде використана для вдосконалення роботи відділень . Дякуємо Вам, та сподіваємось, що  в подальшому обслуговування в Банку буде залишати у Вас лише приємні враження.
 З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися