Доброго дня!
У відповідь на Ваш відгук, перш за все просимо прийняти вибачення за незручності, завдані виниклою ситуацією. На жаль, іноді бувають випадки технічних збоїв в банкоматах. Службами технічної підтримки Банку постійно ведеться аналіз їх причин і контроль за відновленням коректної роботи обладнання. Однак процеси обслуговування банкоматів і розгляду ситуацій про незараховані суми вимагають певного часу.
Озвучений термін у 14 днів, це орієнтовний час розгляду подібних випадків. Заява про спірну операцію, може бути розглянута раніше, після інкасації банкомату та перерахунку залишків.
Для уточнення статусу Вашої заявки на спірну трансакцію, рекомендуємо звертатися до Інформаційного центру Банку, за номерами телефонів: 0 (800) 500-500 (безкоштовно для стаціонарних та мобільних операторів по Україні) та 521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 38 (044) 490-88-88 (для м. Києва).
Для проведення детального аналізу щодо наданих консультацій співробітниками Банку 14.05.2018, рекомендуємо надати додаткову інформацію (ПІБ, номер ідентифікаційного коду; номер телефону з якого Ви здійснювали дзвінки і номер телефону на який Ви дзвонили до Інформаційного центру Банку) зручним для Вас шляхом: повідомленням, відправленим на адресу info@aval.ua, або заповнивши форму зворотного зв’язку на офіційному сайті:
https://www.aval.ua/qfeedback/ з посиланням на даний відгук.
Дякуємо Вам за звернення та сподіваємося на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»