Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Ірпінь, вул. Соборна, 122
Адреса:
Київська область, Ірпінь, вул. Соборна, 122
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
9 вересня 2021, 12:36
Доброго дня. Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручностей.
Просимо вказати Ваш ідентифікаційний код в особистих повідомленнях, ми виправимо цю ситуацію та повернемо списані кошти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Просимо вказати Ваш ідентифікаційний код в особистих повідомленнях, ми виправимо цю ситуацію та повернемо списані кошти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Звернувся відділення банку забрати свій валютний переказ, в банку як завжди не виявилось валюти, на що працівник банку запропонував замовити валюту на наступний день після другої половини дня, але на наступний день в мене була електрона черга на заміну паспорта на id карту, я пояснив працівнику що буде заміна паспорта і він буде вилученний, запитав чи варто це робити, або краще поміняти дату е- черги, нащо отримав відповідь, що буде достатньо довідки про вилучення паспорта, я ще раз запитав цього дійсно буде достатньо? Відповідь ТАК.На наступний день прийшов з довідкою, з ДМС про вилучення паспорта, до цього ж співробітника даю валютну карточку і цю довідку в руки, і чекаю на свій КЕШ, проходить хвилини три і тут починається, бере слухавку і давай десь дзвонити, проходить ще пару хвилин і каже мені візьміть картку і довідку і зайдіть в кабінет до старшого менеджера, заходжу я в кабінет даю картку та довідку ,і тут вона засіла на хвилин 15-20 в комп'ютері, потім почала дзвонити юристам банку ще хвилин 15, а хвилин через 5 передзвонили юристи і сказали щоб мені відмовили в наданні готівки без оригінала паспорта, потім я знову звернувся до співробітника яка мене запевнила що довідки буде достатньо, на що отримав відповідь «вибачте я не думала що таке станеться „Потім зробив дзвінок на гарячу лінію, на що мені дали пораду знімати гроші в банкоматі, але з їхнім курсом та відсотками втрати будуть 800-900грн з кожної 1000€ P.S банку хотів дати пораду, що потрібно допомогати клієнту в любий час, і знаходити вихід з будь якої ситуації, а не так як ви робите, або чекай id карту, або знімай з банкомату, ви не банк ви ЛОХОТРОН
Написати коментар
Ответ банка
24 лютого 2020, 17:21
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Ми щиро шкодуємо, дана ситуація залишила негативне враження та вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в Банку. За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі співробітником відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Ми щиро шкодуємо, дана ситуація залишила негативне враження та вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в Банку. За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі співробітником відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Самый ужасный банк! чтобы зарегистрироваться в онлайн банкинге нужно еще пойти взять какую-то карточку с кодом! зачем людям усложнять жизнь? нельзя сделать все в онлайн режиме??? бред!
Мало того, что банк в Ирпене (Киевская обл.) всего один, так он еще находиться на окраине города!!! в банкоматах денег никогда нету!
Коментарі (2)
Мало того, что банк в Ирпене (Киевская обл.) всего один, так он еще находиться на окраине города!!! в банкоматах денег никогда нету!
Ответ банка
28 квітня 2017, 16:42
Уважаемый (ая) NIKA25!
Сообщаем, что наш Банк всегда заботится об обеспечении максимального уровня сохранности средств Клиентов. В связи с этим, действительно, осуществлять вход в систему «Райффайзен Онлайн» необходимо с помощью Карты идентификации Клиента, которая выдается сразу при обращении Клиента в отделение нашего Банка с паспортным документом и регистрационным номером учетной карты налогоплательщика.
Хотим отметить, что у Карты идентификации существует ряд преимуществ, с которыми возможно ознакомиться на официальном сайте Банка по ссылке: http://aval.ua/ru/personal/all_services/cardidentif/
Относительно отделения Банка сообщаем, что в г. Ирпень расположено одно отделение нашего Банка, при этом, мы предлагаем воспользоваться он-лайн сервисами для дистанционного управления счетами и осуществления платежей: системой «Райффайзен Онлайн» для физических лиц (более подробно возможно ознакомиться на официальном сайте Банка, по ссылке: http://www.aval.ua/ru/personal/online/) и системой «Клиент Банк» для юридических лиц/частных предпринимателей (более подробно возможно ознакомиться на официальном сайте Банка, по ссылке: https://msb.aval.ua/bank/clientbank/).
Относительно отсутствия средств в банкомате нашего Банка сообщаем, что инкассация проводится уполномоченным подразделением согласно установленного графика. Для возможности рассмотрения сложившейся ситуации и принятия необходимых мер, пожалуйста, сообщите дату и адрес банкомата, в котором возникла проблема, на электронный адрес info@aval.ua, со ссылкой на данный отзыв.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Сообщаем, что наш Банк всегда заботится об обеспечении максимального уровня сохранности средств Клиентов. В связи с этим, действительно, осуществлять вход в систему «Райффайзен Онлайн» необходимо с помощью Карты идентификации Клиента, которая выдается сразу при обращении Клиента в отделение нашего Банка с паспортным документом и регистрационным номером учетной карты налогоплательщика.
Хотим отметить, что у Карты идентификации существует ряд преимуществ, с которыми возможно ознакомиться на официальном сайте Банка по ссылке: http://aval.ua/ru/personal/all_services/cardidentif/
Относительно отделения Банка сообщаем, что в г. Ирпень расположено одно отделение нашего Банка, при этом, мы предлагаем воспользоваться он-лайн сервисами для дистанционного управления счетами и осуществления платежей: системой «Райффайзен Онлайн» для физических лиц (более подробно возможно ознакомиться на официальном сайте Банка, по ссылке: http://www.aval.ua/ru/personal/online/) и системой «Клиент Банк» для юридических лиц/частных предпринимателей (более подробно возможно ознакомиться на официальном сайте Банка, по ссылке: https://msb.aval.ua/bank/clientbank/).
Относительно отсутствия средств в банкомате нашего Банка сообщаем, что инкассация проводится уполномоченным подразделением согласно установленного графика. Для возможности рассмотрения сложившейся ситуации и принятия необходимых мер, пожалуйста, сообщите дату и адрес банкомата, в котором возникла проблема, на электронный адрес info@aval.ua, со ссылкой на данный отзыв.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Прошу вас вернуть мне деньги за страховку т. к я не нуждаюсь в ней. В противном случае придется закрывать все счета в банке и обращаться в суд.