Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентність співробітників

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
saronno 23 лютого 2020, 1:48
Звернувся відділення банку забрати свій валютний переказ, в банку як завжди не виявилось валюти, на що працівник банку запропонував замовити валюту на наступний день після другої половини дня, але на наступний день в мене була електрона черга на заміну паспорта на id карту, я пояснив працівнику що буде заміна паспорта і він буде вилученний, запитав чи варто це робити, або краще поміняти дату е- черги, нащо отримав відповідь, що буде достатньо довідки про вилучення паспорта, я ще раз запитав цього дійсно буде достатньо? Відповідь ТАК.На наступний день прийшов з довідкою, з ДМС про вилучення паспорта, до цього ж співробітника даю валютну карточку і цю довідку в руки, і чекаю на свій КЕШ, проходить хвилини три і тут починається, бере слухавку і давай десь дзвонити, проходить ще пару хвилин і каже мені візьміть картку і довідку і зайдіть в кабінет до старшого менеджера, заходжу я в кабінет даю картку та довідку ,і тут вона засіла на хвилин 15-20 в комп'ютері, потім почала дзвонити юристам банку ще хвилин 15, а хвилин через 5 передзвонили юристи і сказали щоб мені відмовили в наданні готівки без оригінала паспорта, потім я знову звернувся до співробітника яка мене запевнила що довідки буде достатньо, на що отримав відповідь «вибачте я не думала що таке станеться „Потім зробив дзвінок на гарячу лінію, на що мені дали пораду знімати гроші в банкоматі, але з їхнім курсом та відсотками втрати будуть 800-900грн з кожної 1000€ P.S банку хотів дати пораду, що потрібно допомогати клієнту в любий час, і знаходити вихід з будь якої ситуації, а не так як ви робите, або чекай id карту, або знімай з банкомату, ви не банк ви ЛОХОТРОН
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 17:21
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Ми щиро шкодуємо, дана ситуація залишила негативне враження та вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в Банку. За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі співробітником відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися