Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Райффайзен Банк: вул. Захисників, 15, Сарата

Адреса:
Одеська область, Сарата, вул. Захисників, 15
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Power Banking

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
21 листопада 2025, 12:48
Ми є юридичною особою клієнтом банку. Також в банку у нас зарплатний проект. Вчора 20.11 директор підприємства видав на бухгалтера доручення для вдачі виручки від реалізації в банк. При звернені в банківську установу спеціалісту не сподобалася підпис директора на дорученні. Вона пішла до начальниці і обидві голосно почали обурюватись що це не та підпис вона не схожа, навіть уклін не той, хоча там все було в порядку. В результаті бухгалтер не сдала гроші на розрахунковий рахунок і вимушена була повернутися с з ними на підприємство. Директор на той момент був в відʼїзді. І фізично сдати гроші був не в змозі. Дякую Райффайзен за перевищення ліміту залишку готівки на підприємстві. Ваші працівники працюють для людей. Також щодо особистих якостей начальниці відділення та спеціаліста Яни: все вибувалося на підвищених тонах і бухгалтер почувала себе злодієм, який прийшов з липовим підписом щоб зняти гроші, а не покласти їх на розрахунковий рахунок. Думатимо щодо відкриття рахунку в іншому банку в селищі, де ми обслуговуємося де ставляться до клієнтів хочаб з повагою…
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
21 листопада 2025, 12:57
Добрий день!

Нам дуже шкода, що обслуговування у відділенні Райфу не виправдало Ваших очікувань.

Хочемо зазначити, що ми з увагою ставимось до кожного з клієнтів та детально перевіряємо кожен платіж та документ, щоб гарантувати безпеку коштів наших клієнтів.

Ми прагнемо розібратися у ситуації та надати допомогу, тому просимо надіслати у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код та контактний номер телефону.
Чекаємо на зворотний зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
25 серпня 2022, 10:52
Хотел заказать снятие наличных (валюты) в отделении города Сарата (Одесская область). Оператор ответил что я не могу заказать валюту и я должен ехать лично в банк узнавать есть ли она в наличии. Нахожусь в городе Арциз, то есть чтобы узнать есть ли валюта мне нужно ехать в другой город. Приехал я в это отделение, а валюты нет. В банкомате снял гривну, но курс доллара всего лишь 36.5, а на кассе 40.6. То есть теряется довольно большая сумма. Ужаснейший банк сам по себе, Саратское отделение не при чем, к ним претензий не имею.
В общем какой вывод: банку клиенты безразличны, клиент должен сам ехать в другой город в отделение узнавать есть ли валюта, невозможно заказать заранее. Очень советую не пользоваться услугами данного банка, вам он предоставит одни неудобства.

В негативных сторонах банка к указанному ниже добавлю: мало отделений, неудобное их расположение,
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
25 серпня 2022, 10:59
Доброго дня.
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш Банк.
Хочемо зауважити, що замовлення валюти здійснити можливо виключно у випадку зняття вже зарахованих коштів у валюті з рахунку. Якщо здійснити замовлення коштів бажаєте для обміну з гривні — в такому випадку, обмін можливий виключно за зверненням до відділення в порядку черги, для здійснення придбання валюти готівка не резервується, тому, на жаль, оператор не може Вас проінформувати, чи буде на момент Вашого звернення до відділення доступна для придбання валюта.
У випадку, якщо Ви намагались провести замовлення саме для зняття готівки з валютного рахунку — просимо написати нам в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код та номер телефону, з якого Ви здійснювали дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
2
23 січня 2022, 15:25
Во-первых — приехал в банк с другого города, так как в моем городе отделение закрылось. Дождавшись своей очереди закрылась одна единственная касса, так как приехали инкассаторы. Попросили подождать час. Почему я должен ждать час и как мне понять что именно в это время приедут инкассаторы?
Во-вторых — 10−15 человек в очереди, вместо того чтобы установить экран и аппарат с выдачей номерков для порядка в очередях очередь занимается словесно, из-за этого происходит какой-то хаос.
В-третьих, один единственный двухместный диван для ожидания, то есть остальные человек 10 должны тупо простоять час дожидаясь своей очереди
И напоследок я позвонил в колл центр и сказал что хочу перестать быть клиентом банка по причинам родной неорганизованности и неуважении к клиентам — мне просто сказали ну окей давайте закроем счёт. То есть банка абсолютно безразлично мнение клиентов.
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
23 січня 2022, 15:34
Доброго дня! Нам дуже прикро, що ми не змогли виправдати Ваших очікувань від обслуговування у відділенні Банку у повній мірі. Для здійснення перевірки просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваш ідентифікаційний код, відділення, до якого звертались та орієнтовні дату та час дзвінку до Інформаційного Центру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
2
17 квітня 2020, 13:58
Уважаемые сотрудники и тех поддержка! прошу помочь разобраться с проблемой в вашем банке.
Для валютного контракта для нашего предприятия Был открыт валютный счет. Перед проведением оплаты — банк подтвердил реквизиты расчетного счета. Клиент оправил нам деньги на этот счет. После недельного ожидания — денег нет. Выяснилось, что наш счет закрыт.

далее — банк открывает новый расчетный счет, мы уточненяем реквизиты.
опять ожидание и снова нет денег. При этом они в Авале на счету «до выяснения». Идет ли выяснение — неизвестно. 4 недели деньги нам не зачисляются. Они по прежнему в Авале.
Горячая линия отвечает что по этому вопросу банк с клиентами не общается. Работать мы можем только с нашим отделением.
Тупик.
у клиента деньги списаны, комиссия за изменения реквизитов тоже списана. Обе стороны подтвердили новые реквизиты.
Со своего счета «до выяснения» на наш расчетный счет их не зачисляют.

Консультацию получить или предпринять какие-то меры мы, как клиент вашего банка НЕ МОЖЕМ! Онлайн консультация сводится к тому, что мы можем контактировать только с нашим отделением.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
17 квітня 2020, 14:03
Доброго дня, шановний Клієнт.
Для перевірки інформації, будь ласка, повідомьте нам: назву компанії, код ЄДРПОУ на info@aval.ua з темою «Відгук Мінфін», у тексті також вкажіть посилання на даний відгук.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»