Відділення Райффайзен Банку: Кропивницький (Кіровоград), вул. Театральна, 31
Адреса:
Кропивницький (Кіровоград), вул. Театральна, 31
Телефон:
0 800 500 500
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-16:45, перерва: 13:00-13:45), тех. перерва: 16:45-17:00, Сб-Нд: вихiдний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
kovalevaIV
17 квітня 2023, 20:30
В лютому був неприємний інцидент зі списанням коштів з картки (розрахунок через Інтернет який я не проводила). Надіславши заяву до банку щодо спірної транзакції моє питання було вирішено. Через певний проміжок часу, провівши розслідування, банк повернув списану з моєї картки суму. Дякую за роботу!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
18 квітня 2023, 8:58
Добрий день!
Перш за все, дякуємо за тривале очікування відповіді.
Нам надзвичайно приємно отримати такий зворотній зв'язок та ми вдячні Вам за те, що Ви виділили власний час для того, щоб поділитись власним досвідом.
Розуміємо, що ситуації пов'язані із списанням коштів з рахунку є доволі болючими та зі своєї сторони завжди прикладаємо максимум зусиль для позитивного вирішення питання.
Сподіваємось, що у майбутньому Ви отримаєте лише позитивні емоції від обслуговування у Райфі. Та нагадуємо і просимо наших клієнтів не надавати конфеденційні дані третім особам, не залишати дані карт на сумнівних сервісах.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все, дякуємо за тривале очікування відповіді.
Нам надзвичайно приємно отримати такий зворотній зв'язок та ми вдячні Вам за те, що Ви виділили власний час для того, щоб поділитись власним досвідом.
Розуміємо, що ситуації пов'язані із списанням коштів з рахунку є доволі болючими та зі своєї сторони завжди прикладаємо максимум зусиль для позитивного вирішення питання.
Сподіваємось, що у майбутньому Ви отримаєте лише позитивні емоції від обслуговування у Райфі. Та нагадуємо і просимо наших клієнтів не надавати конфеденційні дані третім особам, не залишати дані карт на сумнівних сервісах.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Сьогодні близько 16 години з моєї картки було несанкціоноване списання коштів шахраями. Платіж був проведений у євро, з картки звісно був списаний еквівалент цієї суми. Як так сталося, що картки взагалі не захищені від подібних транзакцій? Сума не маленька, чому в мене не запросили підтвердження транзакції? Лише прийшло повідомлення про списання вже постфактум. Користуюсь картками різних банків більше 20 років, проте в такій ситуації вперше. Заявку в банку прийняли, чекаю на вирішення цієї проблеми!!! Виходить що банк не надійний і не потрібно зберігати свої кошти на рахунках в цьому банку???
Коментарі (4)
Ответ банка
22 лютого 2023, 10:53
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування.
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань.
Переказати кошти з рахунку або сплатити карткою 3-я особа може при умові, якшо надано дані по картці чи до входу в додаток.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань.
Переказати кошти з рахунку або сплатити карткою 3-я особа може при умові, якшо надано дані по картці чи до входу в додаток.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Сьогодні я прийшов до терміналу і був просто шокований! З мого рахунку зникли всі кошти. Вчора надійшла смс від банку про зарахування заробітної плати, але сьогодні на рахунку ні зарплатні, ні заощаджень, пропали у невідомому напрямку! Я зателефонував на гарячу лінію, щоб дізнатися куди поділися 12 тисяч гривень, якщо я не виконував жодної транзакції, а картка завжди була вдома при мені ??? Оператор відповіла, що ніби то хтось заволодів даними і розраховувався моєю карткою в інтернеті. У мене виникає наступне питання: Куди дивиться служба безпеки і чому на телефон не надійшло жодного смс повідомлення, для підтвердження даних? За всі роки користування даною, зарплатною карткою, не було здійснено жодної операції в мережі інтернет, а тут цілих 12 тисяч гривень і жодної реакції з боку служби безпеки???!!! Ваші співробітники дуже вдало навязують людям кредити, але нажаль, зовсім не стежать за коштами, які ми їм довіряємо! На даний момент довіра до банку Аваль втрачена! Хочеться сподіватися, що ви зможете вирішити дану проблему і кошти буде відновлено, адже з мого боку виконано всі поради ваших консультантів! Сподіваюся на вашу доброчесність!
Коментарі (1)
Ответ банка
22 липня 2020, 7:52
Доброго ранку! Нам дуже прикро, що Ви потрапили у таку ситуацію. Якщо Вами вже складена заявка на спірну операцію під час дзвінка оператору, Банк намагатиметься в найкоротший час здійснити перевірку та прийняти рішення щодо можливості повернення коштів. Крім того, в разі якщо Ви маєте підозри, що по відношенню до Вас було скоєно шахрайство з боку третіх осіб, обов'язково зверніться в поліцію. Ми надаватимемо на запит поліції всю необхідну інформацію та спиятимемо розслідуванню.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
У 2016 році прийшлося взяти кредит.Проплачую кожен місяць без затримок по графіку платежів, але ж вже не один рік пройшов, а сума кредиту все не зменшується.Тупо стоїть на місці і розумію, що гроші кожен місяць нагло списують на процент, навіть не половину а тупо все.Я в шоці!!! Я вже це терпіла, але остаточно мене довело їхнє свинство.Останньою краплею стало те, що тиждень назад я перевела на поточний рахунок по кредиту усю суму і думала Слава Богу погасила! Але ж ні їм все мало! На моєму сайті до сих пір пишуть наступний платіж слідуйчий місяць… Так і це правда… Так, як я зараз за кордоном вирішила запитать на сайті чого так.Мені сказали, що кредит я не можу погасить без письмової заяви у самому відділенні банку.А ви там часом не А.У.Л.!!! Розводять на ровному місці.Мені прийдеться платить ще декілька місяців ізза того, що їм важко зарахувати кошти без моєї заяви.Головне те, що кредитний борг не зміниться.!!! Пишу їм що я не можу приїхати, що я за кордоном, щоб допомогли офформити заяву онлай на сайті.Алеж співробітникам банку начхати.Навіть прогнозований графік проплат вони мені не можуть сказати, тим паче що він розписаний на сайті, більше того він роздрукований у договорі.Не вірте їм.Всі закони зроблені під них.Але я цього так не залишу.Тепер тільки через суд! По іншому до них не доходить! ШАХРАЇ!!!
Написати коментар
Ответ банка
13 березня 2019, 16:17
Доброго дня, Любове Володимирівно!
Умови погашення планових платежів, нарахування процентів та інші умови викладено Банком у кредитному договорі, один з примірників якого видається Клієнту при підписанні договору та отриманні кредитних коштів. У разі погашення кредиту своєчасно, нарахування процентів здійснюється відповідно до Графіку погашення, який видається Клієнту разом з кредитним договором. Переглядати нарахування процентів, пені (у разі несвоєчасного погашення заборгованості), здійснених Клієнтом перерахувань можливо в системі «Райффайзен онлайн» без відвідування відділення Банку. В той же час, дострокове погашення кредиту на даний час здійснюється у відділенні Банку, після підписання заяви встановленого зразка при особистому зверненні Клієнта або довіреної особи з довіреністю оформленою належним чином та якою надано відповідні повноваження довірителем. Дійсно, функція дострокового погашення в системі «Райффайзен Онлайн» на даний момент не реалізована, але ми хочемо запевнити, що здійснюється вдосконалення системи та планується низка нових впроваджень технічною підтримкою системи.
Нам жаль, що ситуація, яка склалась, завдала Вам незручності. У разі планування майбутньої поїздки закордон, будь ласка, уточніть можливість виконання бажаних функцій в системі перед поїздкою.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Умови погашення планових платежів, нарахування процентів та інші умови викладено Банком у кредитному договорі, один з примірників якого видається Клієнту при підписанні договору та отриманні кредитних коштів. У разі погашення кредиту своєчасно, нарахування процентів здійснюється відповідно до Графіку погашення, який видається Клієнту разом з кредитним договором. Переглядати нарахування процентів, пені (у разі несвоєчасного погашення заборгованості), здійснених Клієнтом перерахувань можливо в системі «Райффайзен онлайн» без відвідування відділення Банку. В той же час, дострокове погашення кредиту на даний час здійснюється у відділенні Банку, після підписання заяви встановленого зразка при особистому зверненні Клієнта або довіреної особи з довіреністю оформленою належним чином та якою надано відповідні повноваження довірителем. Дійсно, функція дострокового погашення в системі «Райффайзен Онлайн» на даний момент не реалізована, але ми хочемо запевнити, що здійснюється вдосконалення системи та планується низка нових впроваджень технічною підтримкою системи.
Нам жаль, що ситуація, яка склалась, завдала Вам незручності. У разі планування майбутньої поїздки закордон, будь ласка, уточніть можливість виконання бажаних функцій в системі перед поїздкою.
Дякуємо Вам за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
При получении карты с индификатором для райфайзен онлайн навязали оформление страховки! На мой вопрос «а можно ли получить карту без оформления страховки» ответили категорическим отказом, что только после оформления страховки выдается карта с индификатором! Но «порадовали» что договор страховки можно разорвать после второго платежа, который будет списан с моей карты. То есть два месяца я буду оплачивать услугу, которую мне навязали против моей воли!
Коментарі (6)
Ответ банка
17 липня 2017, 17:36
Уважаемый AlexShr!
Оформление каждой услуги, как сделки между Клиентом и Банком, осуществляется на основании доброй воли Клиента, после предоставления информации об условиях предложенной услуги.
Для прекращения действия программы страхования, Вам необходимо обратиться с паспортом в отделение Банка, (для отключения автоматического перевода средств на оплату страховых платежей) и подать письменное заявление.
Также, для более подробного анализа сложившейся ситуации и предотвращения подобных случаев в будущем, просим отправить Ваши ФИО, регистрационный номер учетной карты налогоплательщика и дату обращения в отделение в письме на адрес: info@aval.ua, со ссылкой на данный отзыв.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Оформление каждой услуги, как сделки между Клиентом и Банком, осуществляется на основании доброй воли Клиента, после предоставления информации об условиях предложенной услуги.
Для прекращения действия программы страхования, Вам необходимо обратиться с паспортом в отделение Банка, (для отключения автоматического перевода средств на оплату страховых платежей) и подать письменное заявление.
Также, для более подробного анализа сложившейся ситуации и предотвращения подобных случаев в будущем, просим отправить Ваши ФИО, регистрационный номер учетной карты налогоплательщика и дату обращения в отделение в письме на адрес: info@aval.ua, со ссылкой на данный отзыв.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»