×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Обслуговуваня у м. Львові
Написати коментар
Порадував філіал у Радомишлі
Написати коментар
Оренда сейфів під час війни
Написати коментар
Мав вкрай негативний досвід з цим банком.
По дорученню я прийшов у банк і забрав вміст сейфу. Коли спливав термін користування ячейкою я завчасно подзвонив щоб закрити договір, співробітник банку сказав, що по дорученню це зробити неможливо. На питання, а як ще це можна зробити, зважаючи на те, що дружина за кордоном і не повернеться найближчим часом, мене повідомили, що в такому випадку через два місяці сейф примусово відкриють, а завдаток за ключі не повернуть.
А через рік від банка прийшов лист, у якому повідомлялось, що дружина винна за аренду сейфу ще за рік. Після тривалих телефонних розмов, співробітники повідомили, що через плутанину, ячейку не відкрили, а вирішили пролонгувати договір ще на рік, про що нас забули попередити. На питання що робити далі порекомендували:
1. Не платити і забути, все одно у них плутанина (на питання, а що буде через 10 років співробітник тактовно промовчав).
2. Заплатити і закрити по дорученню яке у них є.
3. Заплатити і закрити через «Дію».
І звісно, на питання як так сталось, що для попередньої пролонгації потрібна була особиста зустріч, додаткова угода і підпис ніхто нічого сказати не зміг, як і на питання чому раптом по тому самому дорученню вже можна закрити, а рік тому відмовили.
Отже, у підсумку маємо заплачені за чиюсь некомпентентність гроші і зіпсовані нерви.
Написати коментар
Асвио Банк — банк в стиле 90-х. НИКАКОГО СЕРВИСА, от слова СОВСЕМ!
Перезвонил в контакт-центр и был разочарован:
— карт для выплаты НЕТ, т. е. надо ходить за процентами в кассу с пн-пт до 17.00… вернее ЕЗДИТЬ, поскольку в Киеве всего 2 отделения. Если опять введут ограничение по передвижению, то процентов можно долго не видеть!(
— интернет-банкинг «дореволюционный», я такое оформление и функционал видел в начале 2000-х. Перевести проценты на карту другого банка стоит денег. Во многих других банках давно эта услуга бесплатная!
— банк ооочень мелкий, если захотят ликвидировать, сделают это безпрепятственно (
Хорошо, что вход в отделение еще бесплатный)
Если сумировать все ньюансы, то выгодней и удобней разместить депозит под 15−16%, но в нормальном современном банке с множеством отделений, с картой к депозиту и бесплатным сервисом в интернет-банкинге.
Пока Асвио Банк не перейдет по уровню сервиса и обслуживания в 21-й век, наши с ним пути не пересекутся!)
Написати коментар
Неприпустимий випадок
Коментарі (1)
Самий відсталий серві та відсутність технологій!
Коментарі (1)
Устойчивый
Написати коментар
Хороший сервіс для ФОП
Коментарі (1)
Стиль работы - 50 лет назад
Через он-лайн срочно оплатили авиабилеты в Азии, банк снял комиссию 2,1%!!! за самостоятельный платеж в онлайне!
Час ждем, второй, третий, четвертый… Оплата не проходит. Билеты ушли, терпение закончилось — дозвонились сотруднику банка и узнали, что Асвио Банк имеет свой замечательный стандарт работы — платеж клиента из онлайн системы банк может держать у себя в обороте да 3 дней?! При этом со счета клиента деньги ушли сразу! Банк присвоил себе право распоряжаться прибыльно и безнаказанно деньгами своих клиентов, сняв с них немаленькую комиссию! Интересно — за что?!
Короче — мой совет — не хотите иметь дело с тупостью и жадностью — выбирайте любой другой банк!
Написати коментар
Вежливость секретаря
Написати коментар