×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Акордбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.02 |
PLN | 9.4 | 10.38 |
USD | 41.15 | 41.65 |
Всі курси банку |
Інноваційна помийка
Також враховуйте те цо при оплаті в валюті з картки MasterCard — транзакція буде перераховуваться через доллар, а Visa через евро …
Ну дуже іноваційна помийка.
Офіційни запити вони взагалі проігнорували …
Написати коментар
Дуже приємно і продуктивно
Написати коментар
Відділення № 92, керуюча відділенням хамить клієнтам, непрофесійнйсть менеджерів по роботі з клієнтами
Завітавши до відділення. вияснилось, що я маю відкрити там спочатку рахунок бо інакше ніяк. Ну ок, трохи посперечавшись все-таки вирішив це зробити адже паспорт та код в мене були (в мене зразу запитали чи вони в наявності) та і пообіцяли що якось там той рахунок можна закрити автоматично без мого наступного візиту до відділення.
Менеджер зробив копію докуметів і почав оформляти. В цей час завідуюча відділеняям Петренко Олена Олександрівна, що сиділа поряд із цим самим менеджером почала мене «пресувати» питаннями на кшталт «чому я не хочу мати рахунок в такому чудовому банку як Акордбанк». При цьому, в робочий час вона чомусь знаходилась не на робочому місці а сиділа на клієнтськомі стільці поряд із менеджером і мною. При цьому вона дозволяла собі обговорювати мою особу із тим самим менеджером в досить вільній формі і все дійшло до того, що обізвала мене «неадекватним клієнтом». Все через те, що я не погоджувався стати клієнтом її пречудового банку. Нарешті в мене урвався терпець і я вирішив зняти цей цирк на відео, але тут обидві жіночки прикусили язики і всі розбіглись з поля бою окрім менеджера що оформляв рахунок.
Закінчилось все тим, що в мене попросили номер мого телефону, бо інакше, як виявилось, відкрити той самий рахунок неможливо. Звісно ж мене ніхто не запитав чи маю я телефон із собою, а якщо маю, то чи хочу лишати свій номер у системі банку. Звісно я відмовив, замовив зняття в Універсалі.
Ось така, друзі, історія. То ж моя порада, подумайте перш ніж мати справу із Акорд банком допоки його керівництво так легковажно ставиться до набору персоналу відділень.
Коментарі (8)
Розводять на обміні валют. Найжахливіший персонал особливо касирів
Коментарі (4)
Нельзя зарегистрироваться — нету прописки
Коментарі (1)
Дуже довго розглядають заяву
Коментарі (1)
Депозит из МОНО
Написати коментар
Заблокували гроші на 6 місяців
Мені заблокували рахунок, я підозрюю, що мені скинули якісь крадені гроші. Наразі знаходжусь за кордоном і прийти у відділення неможливо
Зміною ніхто не зв‘язується, просто говорять чекати, в підтримці тільки кажуть очікувати пів року
Написати коментар
Дискримінація за віком у цьому банку
Агов, Нацбанк, як там зі спостережніми функціями?
Коментарі (1)
ОТВРАТИТЕЛЬНЫЙ БАНК,
Написати коментар
Найжахливіший банк в Україні
Друге — це звязок з оператором — в них настільки кончена та застаріла ІТ інфраструктура, що звязатися можна лише через вайбер чи телеграм. Навіть звичайного чату немає.
Третє — це сайт, він просто кончено лагаєт (тормозить). Іноді просто не завантажуються сторінки.
Четверте що стало крапкою і я закрив карту, це спроба отримати виписку по карті п отранзакціі. Ці невдахи присилають її тільки на ЕМЕЙЛ КАРЛ, і для того треба пройти три етапи верифікації, навіть якщо в тебе відкритий додаток. Бо в цьому паторочному банку у функціоналі як додатку так у власному кабінеті на сайті НЕМАЄ функціоналу для отримання виписки. Я бажаю щоб це банк закрився, бо з таким рівнем він не достойний на існування! Карту закрив, додаток видалив, дякую!
А ще одне — вайс перекази (за кордну) йдуть сутки, в пріваті це 20 хвилин)
Коментарі (1)
Это самый худший банк. с которыми я сталкивалась
Коментарі (2)
Це не банк це дно
Коментарі (2)
Акордбанк у Хмельницькому
Коментарі (4)
Банк заблокував вхід у додаток
Написати коментар
Подяка
Написати коментар
В касі є нові долари депозитному клієнту видають 90 з років
Написати коментар
Велика подяка за переказ коштів
Хочу віддячити їй за допомогу по переказу в додатку на інший банк.Сам не розібрався і переживав сума дуже велика була та перевести дуже терміново.
Відразу видно спеціаліст своєї справи. Ставлю 12балів. Швидко перевели з нею кошти, ще запропонувала депозит 19% мене зацікавило.
Прошу віддячити даного спеціаліста, бо в мене конфети не взяла.
Написати коментар
Відкриття депозиту м.Полтава
Написати коментар
ПЕРЕСТАЛИ ВЫДАВАТЬ ДЕПОЗИТЫ ! Киев, ул. Тимошенко 21, корп.2
На меня в грубой форме со стороны сотрудников был «наезд» что мол мы в клиентах не нуждаемся, выдавать депозит по желанию клиента нормальными купюрами цитата: «НЕ БУДЕМ». Такое отношение вызвало разочарование.
И хочу обратить внимание клиентов или тех кто ещё думал ими стать на общение:
Сотрудники отделения со мной общались, цитирую: «Какая ВЫГОДА БАНКА с того что мы будем вас обслуживать и выдавать нормальные купюры?»
После этого я позвонил на справочную службу и услышал следующее: «Какая ВЫГОДА БАНКА с того что мы будем вас обслуживать и выдавать нормальные купюры?»
Я первый раз в жизни встречаю, чтобы продажи основывались не на том какую выгоду получает клиент, а на том какую выгоду получает банк. И это всё в общении с клиентом. Так как такие разговоры прозвучали и в отделении и от справочной, я делаю вывод, что в головном банке этого НЕДО-Банка сидит руководитель-идиот, который придумал этот скрипт разговора с клиентами.
Я не буду вдаваться в подробности того что в этом банке в некоторых отделениях у сотрудников старые школьные учительские обдёртые столы со времен СССР, кстати, такая же мебель и в головном банке. Но я и не удивлён, так как в том же головном банке работают в основном пенсионеры, которые и пишут эти тупые скрипты и вызывают отвращение у клиентов в обслуживании в этом НЕДО-Банке.
Если не хотите тратить нервы, время, здоровье чтобы вернуть свои деньги есть один рецепт: обратитесь в другие 100 банков и радуйтесь жизни, но НИКОГДА НЕ ОБРАЩАЙТЕСЬ В АККОРД БАНК. НИКОГДА!
Для всех, кто ищет банк для ведения финансовых операций, я бы порекомендовал рассмотреть альтернативные варианты и внимательно выбирать банк, с которым работать. Я надеюсь, что мой опыт поможет другим клиентам сделать более осознанный выбор.
Коментарі (1)