Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Anonim24 5 грудня 2024, 12:48
Никому не рекомендую этот банк для кредитования! Условия настолько кабальные, что буквально «разденут до трусов». Сначала обещают выгодные проценты и гибкие условия, а на деле — сплошной обман.

Ставки меняют в одностороннем порядке, комиссии и скрытые платежи всплывают из ниоткуда. Когда пытаешься разобраться, вся ответственность перекладывается на клиента, а добиться справедливости практически невозможно. На звонки и вопросы отвечают уклончиво, либо просто «кормят завтраками». Создается впечатление, что банк делает все, чтобы загнать клиента в долговую яму.

Если не хотите потерять деньги, нервы и доверие к финансовым организациям, обходите этот банк стороной!
Idl4idl 29 листопада 2024, 19:09
Программа кешбека обещает 10,15 а то и 20 процентов. Повелся, открыл карту. Пошел оплатил картой, но вместо 500грн получил 50)))). Оказывается, это максимальная сумма которую можно получить за один платеж. Такого кешбека я ещё не встречал.
khvorost 24 жовтня 2024, 19:54
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 24
При оплаті евровою карткою сумма на картці має буди на 2.5% більша ніж сумма на яку ви хочете провести операцію … (в тарифах, правилах та договорі дана інформація приховується …)
Також враховуйте те цо при оплаті в валюті з картки MasterCard — транзакція буде перераховуваться через доллар, а Visa через евро …
Ну дуже іноваційна помийка.
Офіційни запити вони взагалі проігнорували …
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександра Бабич 24 жовтня 2024, 10:50
Давно не зустрічала таких чудових закладів, мені дуже допомогли, з розумінням підійшли і до моїх питань, і до мого сприйняття інформації. Здавалося ніби я у ідеальному світі людської взаємодії. Обов’язково рекомендую це відділення
oaken 11 жовтня 2024, 16:36
Знадобилось мені якось зняти депозит Моно, зазвичай робив це у відділеннях Універсал банку, завжди без жодних проблем. Але цього разу вирішив скористатись послугами банку партнера — Аккорд, а семе відділенням № 92 що у с.Крюківщина.

Завітавши до відділення. вияснилось, що я маю відкрити там спочатку рахунок бо інакше ніяк. Ну ок, трохи посперечавшись все-таки вирішив це зробити адже паспорт та код в мене були (в мене зразу запитали чи вони в наявності) та і пообіцяли що якось там той рахунок можна закрити автоматично без мого наступного візиту до відділення.

Менеджер зробив копію докуметів і почав оформляти. В цей час завідуюча відділеняям Петренко Олена Олександрівна, що сиділа поряд із цим самим менеджером почала мене «пресувати» питаннями на кшталт «чому я не хочу мати рахунок в такому чудовому банку як Акордбанк». При цьому, в робочий час вона чомусь знаходилась не на робочому місці а сиділа на клієнтськомі стільці поряд із менеджером і мною. При цьому вона дозволяла собі обговорювати мою особу із тим самим менеджером в досить вільній формі і все дійшло до того, що обізвала мене «неадекватним клієнтом». Все через те, що я не погоджувався стати клієнтом її пречудового банку. Нарешті в мене урвався терпець і я вирішив зняти цей цирк на відео, але тут обидві жіночки прикусили язики і всі розбіглись з поля бою окрім менеджера що оформляв рахунок.

Закінчилось все тим, що в мене попросили номер мого телефону, бо інакше, як виявилось, відкрити той самий рахунок неможливо. Звісно ж мене ніхто не запитав чи маю я телефон із собою, а якщо маю, то чи хочу лишати свій номер у системі банку. Звісно я відмовив, замовив зняття в Універсалі.

Ось така, друзі, історія. То ж моя порада, подумайте перш ніж мати справу із Акорд банком допоки його керівництво так легковажно ставиться до набору персоналу відділень.
Acordbancpidary 27 вересня 2024, 21:58
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Небесної Сотні, 33
Прийшли до цього горе банку м. Черкаси, вул. Небесної сотні 33 для перевірки валюти. Підійшли до каси і запитали чи можна перевірити валюту. На що касир на кацапському відповіла «Падаждіте я зайнята» це перше що не сподобалося так як в Україні обслуговувати повинні на державній мові(було зроблено зауваження). Ми почекали, а потім коли почалася перевірка купюр то було щось нове для нас, це тривало просто безкінечність. Так як ми не очікували що коли у працівника банку є вся техніка для перевірки банкнот вона почала вручну рахувати, потім щось шкрябати нігтями ті купюри з усіх боків. По декілька разів сидіти роздивлятися їх. За нами вже черга зібралася людей які теж були обмежені в часі бо треба до нотаріуса. А потім почався базарний розвод. Декілька відкладених нею купюр вона каже що та то цяточка якась, то від резинки що тримала купюри там передавило той нещасний доллар, а потім каже ми можемо поміняти на нові але це вам буде коштувати 600грн одна купюра. Я їй сказав через машинку рахувальну пропустіть. І все пройшло нормально ні одна купюра яку забракувала ця БАЗАРНА МІНЯЙЛО не була забракована. Перевірка тривала біля 30хв., на чергу людей було всеодно. Крім витраченого часу також були витрачені нерви на те як людина сидить біля техніки що стоїть для неї щоб скоротити час і т.д. Найгірший сервіс, нікому не раджу.
ukrx 11 вересня 2024, 20:30
Отказали в регистрации
dimadumma 7 вересня 2024, 10:40
Прийшов платіж, перерахунок коштів, бо розірвали договір в іншому банку, розглядають вже майже неділю, точну відповідь ніяк не можуть надати, кошти у повітрі,
pycik 15 липня 2024, 15:12
Для снятия депозита МОНО требуют приложение ДИЯ, без вариантов
Vitall Rozlutski 15 липня 2024, 14:22
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Капушанська, 11-Б
Доброго дня, я продав на Binance 52 350 гривень.
Мені заблокували рахунок, я підозрюю, що мені скинули якісь крадені гроші. Наразі знаходжусь за кордоном і прийти у відділення неможливо
Зміною ніхто не зв‘язується, просто говорять чекати, в підтримці тільки кажуть очікувати пів року
Serte 3 липня 2024, 19:43
Маю рахунок в цьому банку і захотів скористатись кешбеком.Виявилось, що кешбек можна отримати лише маючи кредитну карту.Але,є у них якесь положення, що кредитну карту відкривають лише до 63 років, а далі-зась.Тобто, для якогось задрипаного банку стаття Конституції про неприпустимість дискримінації ха віковою ознакою, це лише папірець? Чи чоловікові посла в США пані Маркарової, який є власником банку, закони до лампочки?
Агов, Нацбанк, як там зі спостережніми функціями?
5503 30 травня 2024, 13:59
-10 из 10. Оставались с валютообмена по 45 долларов у каждого из трех человек на семью. Сняли по 1 доллару. Не было движений по счету пол года. Да вы доплачивать должны за то что они у вас были в обороте.Доллар выдают старый и хлам в основном. Снимаем все по ноль о копейки. Нам с вами не по пути!!!
seniordev 30 березня 2024, 17:52
По перше мобільний додаток — це жах суцільний! Дизайн з 2010 року, функціонал обмежений максимально, порівняно з функціоналом моно чи приват — це тільки для перевірки балансу.
Друге — це звязок з оператором — в них настільки кончена та застаріла ІТ інфраструктура, що звязатися можна лише через вайбер чи телеграм. Навіть звичайного чату немає.
Третє — це сайт, він просто кончено лагаєт (тормозить). Іноді просто не завантажуються сторінки.
Четверте що стало крапкою і я закрив карту, це спроба отримати виписку по карті п отранзакціі. Ці невдахи присилають її тільки на ЕМЕЙЛ КАРЛ, і для того треба пройти три етапи верифікації, навіть якщо в тебе відкритий додаток. Бо в цьому паторочному банку у функціоналі як додатку так у власному кабінеті на сайті НЕМАЄ функціоналу для отримання виписки. Я бажаю щоб це банк закрився, бо з таким рівнем він не достойний на існування! Карту закрив, додаток видалив, дякую!

А ще одне — вайс перекази (за кордну) йдуть сутки, в пріваті це 20 хвилин)
KukolkaN 28 березня 2024, 17:55
В этом банке были открыты счета у меня, моего брата и отца. Первый неприятный опыт получили, когда они заблокировали карту брату, на которую заходили копейки в общей сумме на 1300 грн. с требованием пояснить, что это за деньги к нему заходят. Позже. столкнулись с тем, что они заблокировали вход в приложение моему отцу, требуя пройти верификацию данных и явиться в отделение банка. Отец находится за пределами Украины и в банк явиться в ближайшее время не имеет возможности, от чего потерял возможность пользоваться своими деньгами. Сначала они предлагали пройти верификацию в чат боте, а затем там сообщили, что помочь через бота они не могут и единственная возможность снять блок- это явиться в отделение банка. Ну да, бросить все свои дела, купить дорогой билет, чтоб пользоваться размещенными своими деньгами в их банке!!! Это с учётом того, что он клиент банка более 7 лет и постоянно размещал в нем депозиты. НЕ ценят своих клиентов. Кроме того в общении с ними при попытке решить свой вопрос на горячей линии сталкивались с некомпетентностью, а однажды даже с грубостью и откровенным хамством оператора по имени Дмитро, который даже умудрился бросить трубку, когда у него закончились аргументы. Потому мы всей семьей снимает деньги со счетов и желаем банку стать банкротом.
VVasyll 27 березня 2024, 15:06
Обслуговувався в м.Канів, по вул О Кошового. Оформляв телефон в кредит. Дівчина Наталя спочатку так гарно все розповідала, а по факту за телефон тепер переплата космічна!!! Хотів відмовитися від кредиту так що не прийду в магазин її на місці немає!!! Це як так працює вона? Продавці кажуть що вона вагітна, а яке мені як клієнту до цього діло? В результаті за 14 днів так її і не зміг зловити і відмовитися від кредиту теж! Тепер доведеться переплачувати всю ту величезну суму! Чому так??? І чому я тепер маю все переплачувати,? Розказують одне, а на ділі ужас!!! Не банк, а якась не зрозуміла контора! Нікому не раджу зв’язуватись. І сам туди більше ніколи не звернусь. Краще в Приват уже!
A0682208605 28 лютого 2024, 16:38
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Соборна, 34
Відкрив у відділенні Акордбанк по вул Соборній 34 два тримісячних депозита з валютообміном. Перший забирав 10.02.2024 видали доларами старого зразка.Другий раз 28.02.2024 також старі. При відкритті обіцяли видавити новими. В касі є нові, але повідомили що прийшла вказівка від керівництва видавати купюрами до 2009 року. Закрив депозити більше не планую працювати з цим банком.
Nazar021056 16 лютого 2024, 11:44
Відділення за адресою: Львів, вул. Промислова, 60
Доброго дня, це не банк, а жахіття. Ще як 9 січня заблокували вхід у додаток. Звернулась на гарячу лінію для консультації того щим це пов’язано.Мені сказали зв’явитись у найблище відділення банку з паспортом і індефікаційним кодом і пояснити суть руху коштів по карті.Що я зробила у письмовому вигляді, і написала заяву на перерахунок коштів в мій інший банк.Відповіді немає ще до цього часу, на гарячій лінії нічого не знають, пепеводять дзвінки у відлілення в яке я зверталась, там нічого також не знають. Щей сказали мені що вони зі мною розмовляти не хочуть, бо в них на це немає часу!!! Маю телефоні записи розмов як до мене по хамськи ставляться.Сумма не маленька 98 тисяч гривень, всі мої кошти які в мене були. Зараз повинна позичати кошти щоб якось прожити, щей в країні війна.Буду у письмовому вигляді звертатися зі скаргою в НБУ і також підготувала позов до суду на цей банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Николай Лысенко 8 січня 2024, 10:16
Кілька років обслуговуюсь в Акордбанку. Лише позитивні відгуки! Хочу подякувати співробітникам Київського відділення № 104 Бельченко В. та Дзюбу Т. за якісне та швидке обслуговування.
68055311 28 грудня 2023, 8:57
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 12
Розмістив депозит на 3 міс 1000 дол при отриманні в касі бачив є нові долари але мені видали 20 і пару купюр 90х років, сказали новий долар можете купити по вищому курсу, не рекомендую нікому даний банк, так як кошти з депозита я сам вибираю яким доларом наявним в касі брати, вони приникують новий долар.
Anton77pl 19 листопада 2023, 11:07
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 50
Сподобалось обслуговування. Я клієнт банку багато років, заїхав на відділення на Сінній у Полтаві. У залі була одна дівчина для мене це дивно, ім'я не запамятав блондинка була.
Хочу віддячити їй за допомогу по переказу в додатку на інший банк.Сам не розібрався і переживав сума дуже велика була та перевести дуже терміново.
Відразу видно спеціаліст своєї справи. Ставлю 12балів. Швидко перевели з нею кошти, ще запропонувала депозит 19% мене зацікавило.
Прошу віддячити даного спеціаліста, бо в мене конфети не взяла.
Головна / Банки України 🏦 / Акордбанк 💰 / Відгуки про Акордбанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Акордбанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.