Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Oleg2025 14 листопада 2025, 14:06
Якщо наприклад. Ви розміщуєте депозит 01 числа місяця, і він зіккнчується 01 числа, то це не означає, що відсотки по депозиту Ви отримуватимете 01 числа, вони будуть 02 числа! Тобто банк, добу користується ВАШИМИ ВІДСОТКАМИ!!!
Kindman 14 жовтня 2025, 12:09
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Соборна, 34
Ситуація дуже неприємна для банку. Маю досвід роботи з банком більш ніж 3 роки. Коли вперше відкривав рахунок — ± все ок, хоча забагато часу це зайняло. у вересні закінчувався строк дії картки. Звернувся у найближче відділення задля перевипуску. Поінформували, що замінять безкоштовно, але тільки у тому відділенні, де оформлював. Співпадінням було те, що якраз був у тому місті, де оформлював. Ок. Йду в відділення 2 у Хмельницькому. Замість перевипуску картки — просять пройти наново опитування та оновити інформацію. Картку мов за 5 хвилин замінемо безкоштовно після оновлення інформації. Ок. Витрачаємо 15 хвилин на оновлення інформації, яка не змінювалась. Під час оновлення з’ясовується, що у банку в інформації вказано невірний основний КВЕД. Хтось під час попереднього «оновлення інформації» помилково ввів інший номер КВЕДУ (ну реально профі в обслуговуванні клієнтів). Витрачаю ще 5−10 хвилин на виправлення цієї невідповідності, яка виникла з вини працівниць банку. Прошу нарешті зайнятися питанням, за яким звернувся. Ні — просять з початку оновити кодове слово — оновлюємо. Це ще 5 хвилин. Потім питають чи є в мене достатньо коштів на картці, щоб перевипустити картку. Я перепитую — мовляв Ви ж самі кажете, що це безкоштовно. Але ні — в їх системі (як виявилось вони самі не можуть пояснити чому) перевипуск платний і т.ін. І це при тому, що в мене у банку є депозит, до якого за їх же правилами вони всім новим клієнтам надають картки безкоштовно, але, як виявилось, взагалі не цінують тих, хто вже є клієнтом банку. Після цього працівниці вже питали, а навіщо вам взагалі перевипускати картку, мовляв під час воєного стану вона все одно дійсна в Україні (але не для оплат в інтернет-магазинах) і т.ін. В цілому, витративши десь 30+ хвилин свого часу я не отримав рішення того питання, з яким звернувся. Тож не можу рекомендувати цей банк. Не задоволений обслуговуванням. Не планую надалі залишати там кошти.
DmytroShev 5 вересня 2025, 14:13
Чергова задокументована скарга до НБУ на її неприйнятну поведінку.
Пані Світлана — працівник що не може кваліфіковано проконсультувати, агресує через свої незнання та вчергове витрачає мій час
Нульові комунікаційні здібності, відстуність базових знань та професійності.
Колеги керівники, навчіть своїх працівників базовим основам вічливості стриманості та підвищіть нарешті їх рівень компетентностей
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RoYan 23 серпня 2025, 16:38
Відділення за адресою: Одеса, пл. Соборна, 1
Очередная претензия к банку.
Привязал автоматическую оплату некоторых гугл-сервисов к физической карте банка. Когда надо, пополняю карту банка, приходит запрос, средства списываются. Все нормально работало, когда надо кинул деньги на карточку, приходит очередь оплаты за Гугл услугу (неделя, месяц, как когда) и средства списываются.
Но не тут-то было. Неадекваты с банка решили самостоятельно закрыть (не заблокировать, а именно закрыть карточку). Как мне сегодня объяснила девочка с поддержки, причина закрытия — запросы с Гугла на списание средств за услуги😂😂😂. Спрашивается, а что, это нельзя делать. Ответ можно, но должны ьыть деньги на карте. Типа если пришел запрос, а денег нет, то надо сразу закрывать карточку. Иначе как илиотизмом я это назвать не могу. 👎👎👎
Восстановить, снять блокировку (закрытие) отказались, мол идите в отделение банка и выпускайте новую карту.
Таким образом поддержка банка ЗАСТАВЛЯЕТ клиентов выпускать новые карты. Не буду удивлен, если услуга окажется платной. Если это будет так, то это уже МАХИНАЦИИ банка. 👎👎👎
Peres 29 липня 2025, 15:11
Відкривав депозит у відділені банку № 145.
Все пройшло на високому рівні: якість, доброзичливість, оперативність і фаховість.
Особлива подяка керівникові пані Вікторії: компетентно і професійно.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rich7777 26 липня 2025, 12:30
Банк заблокировал карту, причины не объясняют. Какой-то детский голосок в телефоне сказал, что нужно ждать 180 дней — *** … После того, как я почитал комментарии, я понял с чем столкнулся, это отголоски режима, который подходит к концу, что хорошо!!! Позвонил в НБУ, сказали писать жалобу, написал, ждемс.

p. s. — Оказывается банк на грани банкротства, поэтому они морозят деньги пользователям. Ну НБУ сказал, что возвращает деньги, если они решат лишить их лицензии. Короче ждем, буду держать в курсе здесь. Страна должна знать своих «героев»!!!
Dmytro25 19 липня 2025, 20:21
Банк надав кредитний ліміт. Для отримання кредитного ліміту необхідно подати заявку в мобільному застосунку, потім телефонує оператор банку і вже коли погоджено кредитний ліміт потрібно прийти у відділення для підписання договору. На картку з кредитним лімітом нараховується кешбек за оплату товарів чи послуг. Тепер я з задоволенням використовую для покупок карту «Найкраща» і отримую за це кешбек. Хотілося б щоб кешбек на продукти був би кожного місяця. Наразі кожного місяця пропонуються різні категорії кешбеку. Ще у банку пропонують привабливі відсотки за депозитом «Нові гроші».
fejhoa4123 7 липня 2025, 6:48
Відділення за адресою: Київ, вул. В. Некрасова, 1-3
Обслуговуюсь в цьому банку, все наразі подобається, як із плюсів можу виділити те, що після Валютообміну через ІБ — зняття коштів потім відбувається без комісії, що як виявилось досить не в багатьох банках і є, за новими тарифами немає комісій за переказ коштів на фіз осіб — тільки якщо рахунок нормальний, а не транзитний.

До речі, здивував один факт що банк не бере комісії за зняття коштів у банкоматах інших банків, тільки за звичайною тарификацією до 100.000 безкоштовно як і в касі і будь яких інших місцях

Після закінчення депозиту завжди зателефонують та повідомлять про це особисто, якщо відкривав через відділення (ставки по депозитам досить гарні)

Подобається що банк підходить відповідально до кредитування людей, та немає авто та швидких кредитів, лише тільки після дзвінку спеціаліста який проводить опитування, і потім вже договір підписується у відділенні — що мінімізує ризики для людей у яких вкрали доступ до банку (хоча і додатково є отп паролі майже при кожній операції в ІБ на фн номер телефону).

В цілому для мене та моїх потреб, банк цілком чудово підходить
peters0207 27 червня 2025, 10:05
Є можливість отримати квитанцію по платежу, бо як виявилося не всі банки так можуть.
RoYan 12 червня 2025, 19:25
Всегда симпатизировал банку, пока не столкнулся с ситуацией, от которой, как говорят, «сам в шоці».
Достаточно давний клиент, пользовался в основном для перевода средств с карты на карту по номеру карты. Удобное меню, особенно после обновления приложения. В этом месяце сбросил определенную небольшую сумму со своей именной карты другого банка, часть перевел по шаблону, оставшуюся решил вернуть обратно.
И вот тут-то я и охренел. Оказывается, для неадекватов банка это подозрительная операция и они решили брать комиссию!
Я в шоке от такой политики банка.
И вспоминаю еще один глюк банка: во время перевыпуска виртуальной карты ихняя система не могла это нормально сделать, говорила, что максимальное число виртуальных карт уже достигнуто. Не глупо ли? Поддержка посоветовала вначале удалить старую. Сделал. Результат — вам надо посетить отделение банка!
Пришлось идти. В отделении все нормально сделали.
Но ведь глупость же, виртуальную карту, которуютони выпускают без посещения банка нельзя так де перевыпустить.
А теперь еще й «подозрительная» операция.
Никому Н Е СОВЕТУЮ связываться с этим НЕАДЕКВАТНЫМ банком.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
UkrInfo1999 10 червня 2025, 11:50
Алла Пономаренко — токсичний менеджер місяця, яка своєю недобросовісною поведінкою та неетичним спілкуванням здатна нівелювати бренд роботодавця як актив
Відсутність управлінських компетенцій заміщає маніпуляціями та газлайтингом. Позбавлена будь-якої професійної емпатії.
Стиль спілкування менеджера Алли та методи роботи негативно відображаються на продуктивності та атмосфері всередині банку
Катерина Гавриленко 20 травня 2025, 19:08
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 69/5
Я є клієнтом банку 2 роки. Обслуговування завжди на високому рівні. Касири обслуговують — швидко, якісно, уважно та з повагою до клієнта, співробітники завжди усміхнені і привітні. Хороший сервіс, грамотні фахівці. Завжди залишаюся задоволена. Рекомендую!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tetiana7777 15 травня 2025, 13:16
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 69/5
Є клієнтом банку. Завжди обслуговування на високому рівні. Допомагають, консультують якщо є питання до будь якого продукту банка — карткових рахунків, валютообмінних операцій. Касири обслуговують — швидко, якісно, уважно та з повагою до клієнта. Хороший сервіс, грамотні фахівці, зручний та зрозумілий додаток. Рекомендую!!!
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 травня 2025, 15:15
Відгук не зарахований (на 17.05.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Tether1111111 14 травня 2025, 10:45
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 69/5
Хочу залишити подяку колективу 35 відділення у м.Миколаїв, завжди швидко та якісно обслуговують. Маю картковий рахунок, та часто обслуговуюсь за валютообмінними операціями, завжди хороший курс, та нова валюта завжди в наявності, ніколи не дають стару валюту. Дуже компетентні працівники, що зараз не часто зустрінеш. Колектив не міняється, стабільність для мене теж важлива.
659111 9 травня 2025, 17:08
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 69/5
Покупал валюту в отделение номер 35 город николаев. Проспект центральный 69/5 Кассир продавала 2 частями валюту 2 квитанциями Запутался отдал основную сумму денег спросил сколько я ещё должен? сказала, отдал сколько назвала, получил валюту, Поехал отвез отдал человеку так как деньги были его и весь остаток так как давали деньги с запасом, Звонит кассир через день Сколько вы давали денег 2-й раз когда я сказала я говорю сколько вы сказали столько я дал я Не помню. На следующий день начали звонить писать у нас недостача 2142 гривны или внесете или будем передавать в службу безопасности угрожающим тоном, чтоб взял деньги и приехал внес или перевел на карту, я человек больной нервничаю пришлось заплатить свои деньги, Попросил сделать из видеозаписи Где видно сколько я вношу Не знаю сделают нет. но люди будьте бдительно все проверяйте насажают в кассу непрофессиональных кассиров потом люди за них расплачиваются.
Maks Prp 8 травня 2025, 17:40
Треба було попрацювати з великою сумою коштів. Познімати, перевести на рахунок по сплаті, придбати валюту, розмістити валюту тощо. І все це віддалено по довіреності.
Отримав неймовірну швидку та якісну підтримку, персональний менеджер майже все виконала самостійно, відкриття рахунків, сплату, переведення, зарахунок. І все зроблено віддалено, була отримана допомога по організації довіреності тощо тощо. В мене в іншому банку де основний рахунок мій, персональний менеджер навіть близько такого сервісу мені не оказує.

Все через додаток, із постійним персональним звʼязком з менеджером.

Реально здивований такою якістю та професійністю менеджера та лояльністю банка. Топ рівень, профі.
Planetaagro 2 травня 2025, 18:04
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 109
Протягом кількох років я неодноразово звертався за кредитом у банку «Аккорд». Кожного разу процес оформлення проходив швидко й чітко — отримував готівку в касі та далі використовував кошти для закупівлі товару, адже мій бізнес має сезонний характер (переважно весна).

Саме так я вчинив і перед початком сезону 2022 року. Але життя внесло свої корективи: через обставини незалежні від мене, увесь товар було втрачено. У цій ситуації банк виявив розуміння — майже на весь 2022 рік мені надали кредитні канікули, під час яких я не сплачував ні відсотки, ні тіло кредиту.

У 2023 році банк знову пішов назустріч — надавав можливість здійснювати платежі без нарахування відсотків, а в разі труднощів знову відкривав канікули. Завдяки такому підходу сьогодні мій кредит повністю закрито.

Особливу подяку хочу висловити менеджеру банку — пані Христенко Юлії. Вона супроводжувала мій кредит на всіх етапах. Її підтримка, компетентність та людяність заслуговують найвищої оцінки. Багато чого з того, що вона робила, не входило до її прямих обов’язків, але вона завжди була на зв’язку, щиро допомагала та знаходила рішення.

Саме завдяки таким співробітникам, як пані Юлія, у мене залишилось позитивне ставлення до банку «Аккорд». Щиро дякую!
26157790 1 квітня 2025, 12:12
Впродовж 2 років є клієнтом Акордбанку. Назагал обслуговування непогане, однак з невідомих причин банк заблокував онлайн додаток і доступ з вимогою зв’язатися з банком. Оскільки, я перебуваю за кордоном і не маю можливості дзвонити на номер 0800…, звернення було направлене за допомогою електронної пошти, однак жодної відповіді до тепер. Чому банк не може створити чатбот у вайбері чи іншому мессенджері для зручності тих хто вимушено перебуває за межами України? На якій підставі і з яких приводів банк в односторонньому порядку заблокував доступ до онлайн сервісу банку тим самим позбавивши клієнта, в моєму випадку оформити довгостроковий депозит чи також користуватися доступом до власних коштів, що є на картковому рахунку?
Drdmol7 28 лютого 2025, 14:57
Мав в Аккордбанку рахунки в гривні і в доларах.
З 1 січня почали знімати комісії з залишку коштів на рахунках, як не активних:
в доларах списують по 1 долару щомісячно
в гривні списують по 20 гривень щомісячно.
Отже мною було прийнято рішення, якщо банку не цікаві залишки на рахунках, і замість того щоб мені платити за них, вони вирішили на мені ще заробити щомісячно,
то я з таким банком більше ніколи НЕ БУДУ МАТИ СПРАВИ.
Мої кроки:
1. Залишки з рахунків ПЕРЕРАХУВАВ в інший банк;
2. Всі рахунки в гривні та валюті ЗАКРИВ.

Сподіваюся, що Аккордбанк задоволенний доходом який на мені заробив, а я задоволений, що ЗАБУДУ ЗА ЦЕЙ БАНК НАЗАВЖДИ.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TkachenkoOlena 28 лютого 2025, 11:38
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 109
Вражена якістю обслуговування клієнта. Ввічлива, компетентна, винахідлива, справжній фахівець Галина Чекір. Оперативно відповідає, завжди на зв’язку, дуже просто пояснює складні речі. В аплікації банку багато можливостей для керування своїм рахунком, картками та ін. Зручний графік роботи банку. Тільки позитив. Пропоную цей банк.

Курс валют в Акордбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.02 49.48
PLN 10.56 11.68
USD 41.96 42.44
Всі курси банку

Курс валют в Акордбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.02 49.48
PLN 10.56 11.68
USD 41.96 42.44
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Акордбанк 💰 / Відгуки про Акордбанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Акордбанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.