Мінфін - Курси валют України

Встановити

проблема невирішується більше 2 місяців

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
vik85 8 січня 2015, 23:26
отже почну з того що все на відділенні мене влаштовує і дівчата гарні і черг немає, і всі посміхаються… класно одним словом но…
тут виникла потреба в користуванні системою a24

отже зареєструвався я там все сам бачу усім користуюся все під контролем аж тут виникли проблеми

з платежами по Україні платежі відразу забраковуються і нейдуть, хоча по тим же реквізитам платежі через термінал самообслуговування чи касу банку йдуть на УРА (неодноразово по тим реквізитам оплачував). Уже з десяток разів звертався на підтримку скидав скріншоти, по сто раз мене як придурка просили заповнити таблицю переводили від одного до іншого, потім казали що карта заблокована або реквізити невірні або перезареєструйтеся в системі або може грошей нема (хоча кошти були і їх видно в системі) або замінити буквочки і та ї на інші мол може в цьому причина одним словом купа затрачених нервів та повний непрофесіоналізм технічної підтримки. Заплатив комісії плюнув і забув пройшло 2 місяці аж тут сьогодні знову виникла така сама ситуація було вирішено замовленням таксі та поїздкою до найближчого терміналу самообслуговування ДУЖЕ НЕПРИЄМНІ ВРАЖЕННЯ по відношенню до клієнта котрий понад 3 роки є клієнтом даного банку та має карту голд отакий ГОЛДІВСЬКИЙ СЕРВІС пропонують… Пробував отримати контакти керівництва недають мабуть рука руку миє… хромає мале звєно чи мотивації нема чи взагалі страх загубили…

Коментарі - 9

+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
9 січня 2015, 13:15
#
Vik85, добрий день.
Шкодуємо про незручності, з якими Вам довелося зіткнутися.
Дозвольте нам докладніше розібратися в ситуації. Направте, будь ласка, Ваші контактні дані на нашу пошту help@pb.ua, із зазначенням посилання на цей пост.
Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.
+
0
vik85
vik85
22 січня 2015, 22:34
#
Ось номера заявок коли я звертався та з якими проблемами жодна заявка невиконана до сих пір.
6539238 від 8.01.2015
5649852 від 14.10.2014
5660207 від 15.10.2014
6030763 від 20.11.2014
6090108 від 26.11.2014

Сьогодні я отримав дзвінок з привату де мене повідомили що заявка успішно вирішена після чого сьогоднні ввечері я спробував знову здійснити платіж і знову платіж забракований, тому прошу звільнити некваліфікованих працівників які обдурюють клієнтів.
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
29 січня 2015, 18:42
#
Добрий вечір, vik85!

Ваше питання прийняте в роботу. За результатами розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку. Приносимо вибачення за незручності.

З повагою, ПриватБанк.
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
29 січня 2015, 18:42
#
Добрий вечір, vik85!

Ваше питання прийняте в роботу. За результатами розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку. Приносимо вибачення за незручності.

З повагою, ПриватБанк.
+
0
vik85
vik85
31 січня 2015, 12:13
#
Вчора вперше за весь час представник тех підтримки звязався зі мною спробували все те що було потрібно по факту проблема і надалі невирішена, може всетаки варта замінити працівників тех підтримки час реакції як ви бачите вражає, чи може начальник відділу тех підтримки немоніторить виконання заявок?
+
0
ABankQM
ABankQM
1 лютого 2015, 18:03
#
Добрий вечір, vik85!

Ваше питання знаходиться на контролі. Прийміть вибачення за очікування. За результатами ми Вас проінформуємо.

З повагою, ПриватБанк.
+
0
vik85
vik85
3 лютого 2015, 17:25
#
Досих пір жодна із заявок невирішена позетивно, надалі ЖОДНІ платежі в а24 непроходять… ДУЖЕ незручно…
+
0
ABankQM
ABankQM
5 лютого 2015, 15:45
#
Vik85, добрий день.
Наші фахівці займаються вирішенням Вашого питання. Ми обов'язково Вас проінформуємо про результат, як тільки буде прийнято рішення.
З повагою, А-Банк.
+
0
ABankQM
ABankQM
10 лютого 2015, 18:57
#
Добрий вечір, Vik85!

З Вами зв'язався співробітник банку і повідомив про успішне рішення Вашого питання. Ще раз приносимо вибачення за надані незручності. Впевнені, що подальша наша співпраця буде приносити тільки позитивні емоції.

З повагою, А-Банк.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝 / проблема невирішується більше 2 місяців