проблема невирішується більше 2 місяців
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 9
- +
- 0
- PrivatBankQM
- 9 січня 2015, 13:15
- #
Vik85, добрий день.
Шкодуємо про незручності, з якими Вам довелося зіткнутися.
Дозвольте нам докладніше розібратися в ситуації. Направте, будь ласка, Ваші контактні дані на нашу пошту help@pb.ua, із зазначенням посилання на цей пост.
Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.
Шкодуємо про незручності, з якими Вам довелося зіткнутися.
Дозвольте нам докладніше розібратися в ситуації. Направте, будь ласка, Ваші контактні дані на нашу пошту help@pb.ua, із зазначенням посилання на цей пост.
Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.
Ось номера заявок коли я звертався та з якими проблемами жодна заявка невиконана до сих пір.
6539238 від 8.01.2015
5649852 від 14.10.2014
5660207 від 15.10.2014
6030763 від 20.11.2014
6090108 від 26.11.2014
Сьогодні я отримав дзвінок з привату де мене повідомили що заявка успішно вирішена після чого сьогоднні ввечері я спробував знову здійснити платіж і знову платіж забракований, тому прошу звільнити некваліфікованих працівників які обдурюють клієнтів.
6539238 від 8.01.2015
5649852 від 14.10.2014
5660207 від 15.10.2014
6030763 від 20.11.2014
6090108 від 26.11.2014
Сьогодні я отримав дзвінок з привату де мене повідомили що заявка успішно вирішена після чого сьогоднні ввечері я спробував знову здійснити платіж і знову платіж забракований, тому прошу звільнити некваліфікованих працівників які обдурюють клієнтів.
- +
- 0
- PrivatBankQM
- 29 січня 2015, 18:42
- #
Добрий вечір, vik85!
Ваше питання прийняте в роботу. За результатами розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку. Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Ваше питання прийняте в роботу. За результатами розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку. Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, ПриватБанк.
- +
- 0
- PrivatBankQM
- 29 січня 2015, 18:42
- #
Добрий вечір, vik85!
Ваше питання прийняте в роботу. За результатами розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку. Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Ваше питання прийняте в роботу. За результатами розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку. Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Вчора вперше за весь час представник тех підтримки звязався зі мною спробували все те що було потрібно по факту проблема і надалі невирішена, може всетаки варта замінити працівників тех підтримки час реакції як ви бачите вражає, чи може начальник відділу тех підтримки немоніторить виконання заявок?
Добрий вечір, vik85!
Ваше питання знаходиться на контролі. Прийміть вибачення за очікування. За результатами ми Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Ваше питання знаходиться на контролі. Прийміть вибачення за очікування. За результатами ми Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Досих пір жодна із заявок невирішена позетивно, надалі ЖОДНІ платежі в а24 непроходять… ДУЖЕ незручно…
Vik85, добрий день.
Наші фахівці займаються вирішенням Вашого питання. Ми обов'язково Вас проінформуємо про результат, як тільки буде прийнято рішення.
З повагою, А-Банк.
Наші фахівці займаються вирішенням Вашого питання. Ми обов'язково Вас проінформуємо про результат, як тільки буде прийнято рішення.
З повагою, А-Банк.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
тут виникла потреба в користуванні системою a24
отже зареєструвався я там все сам бачу усім користуюся все під контролем аж тут виникли проблеми
з платежами по Україні платежі відразу забраковуються і нейдуть, хоча по тим же реквізитам платежі через термінал самообслуговування чи касу банку йдуть на УРА (неодноразово по тим реквізитам оплачував). Уже з десяток разів звертався на підтримку скидав скріншоти, по сто раз мене як придурка просили заповнити таблицю переводили від одного до іншого, потім казали що карта заблокована або реквізити невірні або перезареєструйтеся в системі або може грошей нема (хоча кошти були і їх видно в системі) або замінити буквочки і та ї на інші мол може в цьому причина одним словом купа затрачених нервів та повний непрофесіоналізм технічної підтримки. Заплатив комісії плюнув і забув пройшло 2 місяці аж тут сьогодні знову виникла така сама ситуація було вирішено замовленням таксі та поїздкою до найближчого терміналу самообслуговування ДУЖЕ НЕПРИЄМНІ ВРАЖЕННЯ по відношенню до клієнта котрий понад 3 роки є клієнтом даного банку та має карту голд отакий ГОЛДІВСЬКИЙ СЕРВІС пропонують… Пробував отримати контакти керівництва недають мабуть рука руку миє… хромає мале звєно чи мотивації нема чи взагалі страх загубили…