Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Обслуговування ФОП

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Вадим Трощенко 5 грудня 2025, 19:19
Вчора зі свого р/р ФОП треба було зробити платіж під «0». Набрав платіжку і не врахував комісію 3грн. Платіж не пішов. Набрав іншу платіжку відповідно на 3грн менше, і гроші списалися. На рахунку 0. А вранці мене очікувала неприємна ситуація: приходить мені повідомлення, що банк надає мені кредитний ліміт і як виявляється, без мого погодження, банк автоматично списав з цих кредитних коштів той платіж, який я набирав першим (на який спочатку не вистачило коштів) Сума 13791,80грн. І в мене виходить використання кредитних коштів. Я ж відразу звернувся в банк через гарячу лінію та через телеграм-бот. Заяву мою прийняли і пообіцяли розглянути протягом дня. А контрагент, якому ці кошти платилися м’яко кажучи, не дуже налаштований на їх швидке повернення (Я з ними сьогодні зв’язувався разів 8). Ввечері десь о 17.45 мені дзвонять з банку і єдине, на що вони спромоглися, це на вибачення і «рекомендацію», щоб я звернувся до контрагента з запитом на повернення цих коштів. І саме цікаве — дії банку мотивували договором, яким вони можуть відкрити кредитний ліміт в будь-який момент, і тим, що набрана мною платіжка може бути опрацьована протягом 3-х днів. Виходить, що якби я платив більш суттєву суму, і вони би «вирішили» погодити більший кредитний ліміт, то я б мав би «головняк» з ще більшою сумою. А у них все добре — вони нараховують мені відсотки на кредит. І я їм винен. А те, що мені цей платіж взагалі був не потрібен, то вони за це просто «вибачились». Вважаю такі дії банку просто абсурдними, і такими, що не відповідають адекватності
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 грудня 2025, 8:33
Добрий день!

Нам дуже шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Повідомляємо, що кредитний ліміт на вашому рахунку був встановлений відповідно до Умов та Правил Банку. Щодо проведеного платежу, ми хочемо наголосити, що в нашому банку є можливість скасування платежу, але для цього необхідно було звернутися до банку до моменту його проведення. Якщо платіж вже успішно завершився, для повернення коштів вам слід узгодити це питання з одержувачем.

Ми щиро вибачаємося за будь-які незручності, які це могло викликати. Ми враховуємо вашу ситуацію та працюємо над покращенням наших сервісів. Невдовзі ми плануємо впровадити більш просту можливість скасування таких платежів.

Ми взяли вашу ситуацію під контроль і додатково ще зв’яжемося з вами для обговорення питання щодо обнулення кредитного ліміту. Дякуємо за ваше розуміння!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку