Роботи відділу підтримки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Після двох годин переговорів з представниками А-Банку ми так і не отримали жодного результату. Банк запропонував два можливих варіанти вирішення:
1. Відправник має звертатися з проханням ініціювати процес повернення.
2. Отримувач має звертатися до банку для повернення коштів.
Ми випробували обидва варіанти — і жоден не спрацював. У першому випадку банківські працівники заявили, що повернення можливе лише за зверненням отримувача. У другому — що повертати кошти повинен ініціювати відправник. Тобто банк фактично «перекидав» відповідальність з одного боку на іншу, не надаючи жодного реального рішення.
Протягом усього часу спілкування менеджери вели себе непрофесійно, постійно переривали розмову, відмовлялися продовжувати спілкування, не пропонували альтернатив і намагалися повністю зняти з себе відповідальність.
Хоча ситуація є форс-мажорною, і ми як клієнти не маємо технічної можливості самостійно вирішити її через обмеження НБУ, банк не виявив жодного бажання допомогти.
Оцінка обслуговування — 1 із 5.
Банк абсолютно не клієнтоорієнтований, працівники не знають власних процедур — кожен говорить різне, суперечачи попередньому співробітнику. Жодне рішення не доводиться до кінця, навіть коли воно виглядає логічним.
Не рекомендую користуватися послугами цього банку. Ваші гроші можуть зникнути в одну мить, і допомоги ви не отримаєте.
Хочемо повідомити, що нам вдалося зв’язатися з отримувачем коштів, і ваше питання було успішно вирішено — кошти, які були помилково зараховані, вже були повернуті.
Щодо вашого досвіду спілкування з нашою підтримкою, ми приносимо вибачення за те, що розмова залишила неприємні враження. Наша мета — забезпечити зручне обслуговування та допомогу для всіх клієнтів. Ми обов'язково звернемо увагу на вашу ситуацію, щоб кожне звернення залишало лише позитивні емоції.
Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.