Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Роботи відділу підтримки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Azikoz 13 жовтня 2025, 20:17
Це, без перебільшення, найгірший банк, з яким мені доводилося мати справу. Через форс-мажорні обставини було здійснено неправильний переказ коштів. Людина, яка випадково отримала гроші, не могла їх повернути через ліміти, встановлені Національним банком України.

Після двох годин переговорів з представниками А-Банку ми так і не отримали жодного результату. Банк запропонував два можливих варіанти вирішення:
1. Відправник має звертатися з проханням ініціювати процес повернення.
2. Отримувач має звертатися до банку для повернення коштів.

Ми випробували обидва варіанти — і жоден не спрацював. У першому випадку банківські працівники заявили, що повернення можливе лише за зверненням отримувача. У другому — що повертати кошти повинен ініціювати відправник. Тобто банк фактично «перекидав» відповідальність з одного боку на іншу, не надаючи жодного реального рішення.

Протягом усього часу спілкування менеджери вели себе непрофесійно, постійно переривали розмову, відмовлялися продовжувати спілкування, не пропонували альтернатив і намагалися повністю зняти з себе відповідальність.

Хоча ситуація є форс-мажорною, і ми як клієнти не маємо технічної можливості самостійно вирішити її через обмеження НБУ, банк не виявив жодного бажання допомогти.

Оцінка обслуговування — 1 із 5.
Банк абсолютно не клієнтоорієнтований, працівники не знають власних процедур — кожен говорить різне, суперечачи попередньому співробітнику. Жодне рішення не доводиться до кінця, навіть коли воно виглядає логічним.

Не рекомендую користуватися послугами цього банку. Ваші гроші можуть зникнути в одну мить, і допомоги ви не отримаєте.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 жовтня 2025, 16:07
Добрий день! Щиро перепрошуємо за незручності, які виникли під час вирішення вашої ситуації.

Хочемо повідомити, що нам вдалося зв’язатися з отримувачем коштів, і ваше питання було успішно вирішено — кошти, які були помилково зараховані, вже були повернуті.

Щодо вашого досвіду спілкування з нашою підтримкою, ми приносимо вибачення за те, що розмова залишила неприємні враження. Наша мета — забезпечити зручне обслуговування та допомогу для всіх клієнтів. Ми обов'язково звернемо увагу на вашу ситуацію, щоб кожне звернення залишало лише позитивні емоції.

Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.

Коментарі - 1

+
+15
Barsikk
Barsikk
14 жовтня 2025, 9:47
#
Они профи взымать 30% с клиентов при закрытии счетов.((
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку