Жах і гірше
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Почну з головного: оператори на гарячій лінії
КИДАЮТЬ слухавку коли не можуть відповісти
на питання.
На моє питання «на якій підставі банк блокує картку клієнта з грошима на ній і вимагає
РОЗПИСКУ з поясненням ВІДНОСИН З ЛЮДЬМИ яким клієнт НОТАРІАЛЬНО довірив
поповнення його картки?» посилаються на 110
постанову НБУ, на мою відповідь що згідно цій постанові і так було надано весь перелік потрібних документів, таких як: декларації за триместр, ок5, ок7, квитанції номер 2 за весь період і 110 постанова ні в якому разі не дозволяє банку вимагати у клієнта розписки і блокувати кошти, я почула: потрібні документи про надходження коштів. Я втомилась повторювати питання як саме відносини з людиною яка поповнює картки клієнта за нотаріальною довіреністю і пояснення витрат на оплату реклами на Фейсбуці, а отже ВИТРАТИ
корелюються з питанням банку ПРО
НАДХОДЖЕННЯ КОШТІВ, адже в банка вже є документи які пояснюють легальне погодження грошей клієнта, оператори КИДАЮТЬ слухавку.
Адже спілкування зі мною це не просто посилання на 110 постанову, ігнорування моїх питань, перебивання і паралельне мовлення- а констуктив, якого немає. А-банк пише свої закони, і на зауваження клієнтів щодо незаконності таких дій кладе всім відомо що.
Отже висновок. А-банк може підійти Вам, якщо ви плануєте витрачати 5000грн на місяць, і то не факт що за ці трати банк не попросить Вас написати розписку у яких відносинах Ви зі своєю сусідкою, наприклад, бо така їхня логіка.
Якщо ж ви підприємець, то не дай Бог Вам зіткнутись в роботі з цим банком. Бо те, що працює в будь-якій системі за логікою як документ і факт, для а-банка, яким керує
напевно що школяр- не аргумент.
Щодо запиту документів: банк зобов’язаний здійснювати аналіз фінансових операцій відповідно до вимог законодавства України, і цей аналіз не обмежується лише документами, що підтверджують дохід. З метою належного виконання цих вимог банк може запитувати додаткові документи та уточнення, щоб підтвердити легальність надходжень та використання коштів.
Ми вже перевірили ваші звернення до служби підтримки та передали їх для подальшого аналізу і прийняття рішення згідно з внутрішніми інструкціями банку.
Ми зв'язались з клієнтом, необхідна інформація отримана, і наразі питання вирішене.
Ваша увага допомагає нам покращувати якість обслуговування!
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.