Заблокували гроші на картці по скарзі іншого клієнта по транзакції 1,5 роки тому
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
У березні 2024 року (1,5 роки тому) я отримав платіж від людини на суму 1815 грн. Це був платіж на p2p платформі Kuna в чатботі як бартер за отримання «промокоду» на внутрішній платформі на відповідну суму.
Тиждень тому я отримав блокування рахунків та пропозицію від банка врегулювати питання — надати документи щодо суті цієї транзакції. Скріншоти чатботу не задовільнили банк, а інших даних я надати не можу, оскільки Kuna фактично зупинила роботу в січні 2025 року.
Варіанти вирішення питання:
1. Я вирішую питання самостійно із заявником. Але контактів заявника не надають.
2. Я погоджуюся, що вкрав півтора роки тому гроші з картки. В цьому разі маю сплатити 1815грн та 5765,78грн незрозумілої комісії
3. Я погоджуюся розірвати договір із банком та припинити обслуговування. В такому разі маю сплатити 30% залишку власних коштів на усіх рахунках в банку.
Не знаю, чи це реальна скарга шахрая з p2p платформи, чи це шахрайство банку, але хочу вирішити це питання із залученням поліції. Можливо хтось з цим стикався, допоможіть. Досить дивно блокувати рахунки за транзакції які були 1,5 роки тому, та ще і без будь яких доказів.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. Проте, наразі Ваше питання є вирішеним. Обмеження було успішно знято