Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Заблокували гроші на картці по скарзі іншого клієнта по транзакції 1,5 роки тому

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lemki 21 серпня 2025, 17:15
Сталася прикра ситуація, коли банк фактично сприяє шахрайській схемі, зверніть увагу.

У березні 2024 року (1,5 роки тому) я отримав платіж від людини на суму 1815 грн. Це був платіж на p2p платформі Kuna в чатботі як бартер за отримання «промокоду» на внутрішній платформі на відповідну суму.
Тиждень тому я отримав блокування рахунків та пропозицію від банка врегулювати питання — надати документи щодо суті цієї транзакції. Скріншоти чатботу не задовільнили банк, а інших даних я надати не можу, оскільки Kuna фактично зупинила роботу в січні 2025 року.

Варіанти вирішення питання:
1. Я вирішую питання самостійно із заявником. Але контактів заявника не надають.
2. Я погоджуюся, що вкрав півтора роки тому гроші з картки. В цьому разі маю сплатити 1815грн та 5765,78грн незрозумілої комісії
3. Я погоджуюся розірвати договір із банком та припинити обслуговування. В такому разі маю сплатити 30% залишку власних коштів на усіх рахунках в банку.

Не знаю, чи це реальна скарга шахрая з p2p платформи, чи це шахрайство банку, але хочу вирішити це питання із залученням поліції. Можливо хтось з цим стикався, допоможіть. Досить дивно блокувати рахунки за транзакції які були 1,5 роки тому, та ще і без будь яких доказів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 серпня 2025, 18:28
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. Проте, наразі Ваше питання є вирішеним. Обмеження було успішно знято

Коментарі - 3

+
0
lemki
lemki
21 серпня 2025, 18:20
#
Передзвонили із банку та розблокували рахунки. Наче і закінчилось добре все, але дуже погано, коли без доказів блокують картки (
+
0
SergeyNina
SergeyNina
21 серпня 2025, 23:02
#
Больше похоже что кто-то додумался пожаловаться на вас спустя 1,5 года. Банк принял заявление автоматически. Потом банк понял что неправ и разблокировал вас. Вы все правильно сделали, банку уважение что поступил верно в данной ситуации
+
0
natashaGra
natashaGra
21 серпня 2025, 22:13
#
Читали б отзывы про банк знади б раньше про такое поведение банка. С вас еще могут попробовать отрять 30 процентов изза пункта 3.3.25
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Заблокували гроші на картці по скарзі іншого клієнта по транзакції 1,5 роки тому