Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Обслуговування від Бога

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Kirchik 27 червня 2025, 10:52
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Батумська, 11
Залишаю цей відгук, аби поділитися своїм неймовірно «приємним» досвідом співпраці з Абанком, який безсумнівно заслуговує на нагороду за своє вміння працювати з клієнтами. Ось вся детальна історія, починаючи з самого початку.
04.01.2025 — було здійснено продаж косметики на суму 150 тисяч гривень через термінал Абанку. Клієнт розплачувався двома картами, однак термінал не проводив суму операції більше 50 тисяч, тому покупка була розділена на дві транзакції. Це, звісно, жодним чином не насторожило, адже термінал мав би передати гроші на рахунок без будь-яких проблем.
Але ось на 06.01.2025 я отримав листа на електронну пошту від Абанку, в якому банк вказував на підозрілість операцій і повідомляв, що гроші не були зараховані на розрахунковий рахунок через потребу в додаткових документах. Без жодних затримок я надав необхідні документи того ж дня, очікуючи на швидке вирішення питання.
Але з того моменту почалася серія неймовірних «чудес». Спочатку фахівці Абанку просто зникли — на повідомлення не відповідали, а підтримка замість реальної допомоги писала лише стандартні фрази: «Нам дуже шкода, що так сталося, нам потрібно трохи більше часу».
Так минув місяць, і я вже вирішив звернутися до Національного банку України (НБУ), сподіваючись, що це хоч якось змусить Абанк почати діяти. О, диво! Всього через кілька днів, Абанк прокинувся і повідомив, що вони зв’яжуться з нами найближчим часом. Але, звісно, не зв’язалися. Натомість я отримав відповідь від НБУ, що банк надіслав на електронну пошту ще одне повідомлення з вимогою надати накладні. Проблема лише в тому, що цього листа я не отримав. Банк не тільки не виконував свої зобов’язання, але й нав’язував фальшиві свідчення, прикриваючись «нормами фінансового моніторингу», зловживаючи ними, як зручними інструментами затягування часу.
Відповідно до правил банку, кошти повинні бути повернуті протягом 180 днів, тобто до 04.07.2025. І ось, наближається цей строк, і я, не отримавши відповіді від банку, вирішую знову звернутися до підтримки 23.06.2025. Питання було просте: «Взагалі, чи там перевіряють мої кошти, чи про них вже забули?» І ось на що я отримую відповідь: «Ми все компенсували». Так, я дійсно подумав, що це вже якесь непорозуміння, адже гроші на рахунку так і не з’явились. Після серії неприємних переписок і скандалу, підтримка все ж таки створила заявку на розгляд фахівцями.
Наступного дня мені надійшов дзвінок від головного офісу Абанку, і, на моє здивування, фахівець з таким цинізмом повідомив, що «пройшло всього 170 днів», і ніхто ще не почав розглядати моє питання. Уявіть собі! Вони користуються моїми грошима 170 днів, і це їх не бентежить! Мені сказали, що для вирішення питання я повинен був знову відвідати відділення банку для оновлення даних і подачі заявки на відшкодування. Проблема тільки в тому, що у відділенні банку мені відповіли, що дані оновлено і заявки на відшкодування не подаються.
Це просто чудова ситуація, чи не так? Абанк протягом 170 днів нічого не робив, просто зберігаючи мої кошти, зловживаючи нормами фінансового моніторингу і створюючи видимість діяльності, яка насправді є нічим іншим, як шахрайством на законному рівні. Замість того, щоб вирішити проблему оперативно, банк просто затягує час, створюючи проблеми для своїх клієнтів.
Висновок один: йде 4 рік повномасштабної війни, бізнес який ітак ледь виживає, банк і НБУ робить все, щоб знищити його. Заблокував 150 000 грн., в мене заборгованості перед постачальниками, я з останніх сил робив все щоб бізнес не зупинився, а Абанку та НБУ плювати, один прикривається фінмоніторингом, інший в своїх статтях показує райдужні прогнози економічного зростання. Завіса, Овації!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 червня 2025, 13:00
Добрий день!

Дякуємо за звернення! Згідно з Умовами та правилами надання банківських послуг (п. 3.9.1, п.п. 3.3.7), за результатами моніторингу Банк має право тимчасово обмежити проведення операцій за торговим еквайрингом. Така перевірка може тривати до 180 днів.

Наразі приймається рішення щодо даної ситуації. Як тільки воно буде ухвалене, ми обов’язково з Вами зв’яжемось і повідомимо про результат.

Коментарі - 3

+
0
natashaGra
natashaGra
27 червня 2025, 12:14
#
Наверное единственный выход консультировать с юристом и подавать в суд на банк
+
0
SergeyNina
SergeyNina
27 червня 2025, 23:02
#
Проблема в том что нбу как регулятор ужесточает финансовый мониторинг и это приводит к таким ситуациям как у вас.
Обидно, но таковы реалии.
Ощадбанк. Недвижимость. Ипотека.
Проверяли документы ровно 179 дней.
Документы загружены через ответственного сотрудника отделения.
У многих тоже самое
+
0
Pumbovik
Pumbovik
30 червня 2025, 18:23
#
В банки посадили титушек поэтому они что хотят и творят с оборотами клиентов, время банков ушло, когда им можно было доверять и держать там нормальные суммы, обидно что к честным клиентам отношение как к мусору
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку