Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Дуже приємно здивований якістю сервісу служби підтримки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
popoffchip 17 червня 2025, 4:22
Відділення за адресою: Дніпро, масив Тополя-2, 28, корп 6/40
На середині червня '25 року я був приємно здивований якістю обслуговування клієнтів службою підтримки а-банку у нічний час.
Цей кейс реально змінив моє відношення до організації в цілому. Той досвід, який в мене був раніше, яка оцінка банка в цілому у мене склалась в 2017 році, у і те, з чим я мав справу сьогодні, у 2025р., це були неначе дві різні організації.
Що дійсно мене дуже здивувало — це те, що мене консультувала людина, а не штучний інтелект або чат-бот, яких зараз використовують, як інструмент взаємодії з клієнтом, у службах підтримки всіх банківських установ на первинних етапах розмови.
Цей раз також було відчутно, що перші два повідомлення мені написав робот (привітання та збір інформації про потребу клієнта), але дуже вчасно включився спеціаліст, який далі супроводжував мене в моїх питаннях.
Великою різницею між цим кейсом та більшістю інших випадків мого спілкування із різними службами підтримки, як банківських установ, так і інших організацій, було саме те, що спеціаліст А-банку був націлений на вирішення моїх задач, дійсно заглиблюючись у суть моїх питань, та забезпечуючи мене максимально доступною зрозумілою інформацією. За можливості, надавав мені змогу, час, та покрокові інструкції для виконання дій, щодо подальшого просування в процесу вирішення питань. При цьому, не зупиняючи консультацію, не намагаючись якомога скоріше закрити діалог зі мною, як з клієнтом, що я дуже часто спостерігаю у відношенні інших служб підтримки різних організацій, до потребуючих допомоги клієнтів (багато разів ловив себе на думці що цей консультант або спеціаліст служба підтримки клієнтів все зводить до того що я як клієнт дурний та неосвічений у питаннях, яких він мені надає відповіді, хоч це далеко не так). Це те що мене найбільше вразило. А далі ви самі розумієте мої питання були вирішені процес пішов я все зрозумів де що і як за що відповідає після чого мені були задані що уточнюючі питання з піклуванням поставились до моєї безпеки бо ця консультація проходила під час жорстких ракетних обстрілів. При цьому розмова була не напруженою та сприяла дружньому взаємовідношенню один до одного.
У кінці кінців, я був задоволений та запити мої були задоволені також повністю. Приємне враження від трансформації Абанк із тієї організації 2017, що не могла мені пояснити, чому і як відбуваються, ті чи інші операції та зміни у моїх активах, у дійсно професійну та відкриту до діалогу компанію, з якою, тепер, хочеться вести справи.
Мушу відзначити, що вперше за дуже довгий час, служба підтримки надає мені саме ту інформацію у розмові, яку я запитував. Тобто мене тут почули.

Дякую за це.
Дякую за допомогу! Дякую за особисті привітання), це також дуже приємно.
І, також, дякую за турботу моє здоров’я, життя, та за мою безпеку.
Можу побажати Вам не припиняти підтримувати таку високу якість обслуговування клієнтів, усіх клієнтів, які будуть. На мою думку, ви у цьому сьогодні попереду всіх, тож, нехай з вас та з вашого досвіду всі беруть приклад, нехай вас наздоганяють, але не випереджають.
Бережіть себе ви гарні люди.

Назаре, моя повага. Вміти не тільки слухати людей, а ще й чути, і розуміти контекст, це дуже важливе цінне вміння. Розвивайся та будь успішним.
Всім всього найкращого.

Мене обслуговували у Телеграм чаті. Нижче такого вибору немає, тому відділення.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 червня 2025, 9:21
Добрий день! Ми вдячні за такий розгорнутий опис Вашого користувацького досвіду. Це дійсно важливо для нас. Ваші слова вже передаємо співробітнику з впевненістю, що це не остання подяка. Завжди раді надати якісний та своєчасний сервіс з акцентом на Вас та Ваші потреби.💚😉

Коментарі - 1

+
+15
natashaGra
natashaGra
17 червня 2025, 6:10
#
Про Назара тут тоже была целая серия отзывов-дифирамбов. Но 1. Какая проблема была не написали.2. Очень много текста без конкретики 3. Лишь в конце написали про очередного Назара. Опять банк рейтинг накручивает??? Может пора администрации сайта какие-то меры принимать в связи с систематическим накручиванием рейтинга этого банка?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Дуже приємно здивований якістю сервісу служби підтримки