Якість обслуговування клієнтів жахлива, і це псує загальне враження про банк.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Коли я натиснув кнопку перейти до чату, мене переадресувало на месенджер служби підтримки Абанку в телеграмі. Коли я написав до служби підтримки — мені відразу почали приходити спам-сповіщення про те, що мені потрібно підтвердити дохід у спеціальному боті «Abank Docs». Від цього враження вже склалось дивне, адже перша асоціація була «Поки не підтвердиш дохід — тобі не можна розмовляти з живою людиною».
Перейшов я в спеціалізований бот для перевірки документів Abank-Docs. Надав документи про дохід, описав всі свої перекази. А тепер, до найгіршого. Мені задавали П’ЯТЬ разів один і той же перелік питань. Щоразу я на них відповідав, не просто копіпастом, а ще й пояснював, що «Напевно у вас якийсь баг, і ви не побачили моєї відповіді». Таке враження, наче якомусь спеціалісту з відділу перевірки документів подобається, коли люди поводять себе як папуги, та повторюють одне і те ж.
У цього бота я завантажував П’ЯТЬ разів пояснення щодо своїх операцій, об'ємно пояснюючи відповідь на кожне їх запитання. В результаті — 0 емоцій. Коли в мене вже волосся дибки стояли через це божевілля, я вирішив знову написати в звичайного бота служби підтримки, і у відповідь я знову отримав те ж саме спам-повідомлення, що мені потрібно пітдвердити свій дохід. Випливає чудова думка про відношення до клієнтів, які мають проблему та не можуть вирішити її через баги системи банку, а натомість навіть поспілкуватись не можна з ЖИВИМ працівником.
Шановне керівництво банку або ж відповідальна особа, яка читає ці відгуки. Прохання звернути увагу на мій відгук, а також зробити зауваження відділу перевірки документів чи фінансового моніторингу. Оскільки така комунікація з клієнтом жахлива та недопустима.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Ми вдячні за ваші зауваження стосовно роботи боту https://t.me/abank_docs_bot та вже передаємо Ваші слова фахівцям для аналізу та розгляду можливості внесення змін.
Додатково, бажаємо звернути увагу, що на підставі Умов та правил, з якими Ви погоджуєтесь при відкритті рахунку, деякі платежі можуть окремо вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Для остаточного розв'язання питання нами було відправлено особисте повідомлення в прив'язаний месенджер. Проте відповіді ми так і не отримали. Очікуватимемо на запиту інформацію