Некомпетентність фінансового моніторинга
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Тепер в 2025 році потрібні були кошти в розмірі 3500€ на рахунку, щоб зробити виписку та надати ії в міграційну поліцію за кордоном. Взяв у друзів в борг в один день, мені заблокували рахунок, так як прийшло 60.000 гривень. Я надав всі документи. Мені розблокували. Я вже зрадів, та подумав, що це перший банк який йде на контакт з своїм кліентом. На наступний день отримав ще останні 110.000 гривень. 59.000 від тих же друзів в борг, та 1100€ на єврову карту, а звідти потім перевів все в гривні. Ці кошти я отримав від родичів. І ось мені знову блокують рахунок. Я подумав, зараз знову надам всі документи і не буде ніяких проблем.
Надаю всі документи (розписки, свідоцтво про народження, щоб підтвердити родинні звязки, деталі транзакції, джерело доходу родича, виписку з банка родича, підтвердження, що мені дійсно потрібно мати 3500€ для міграційної поліції закордоном, чеки переказів від друзів та багато документів)
Абсолютно всі документи я відправив їм. Та почалося найцікавіше. Мені в стосунок А24 приходить сповіщення, що документів недостатньо, але не пишуть причину. Звязатися з тех-підтримкою нереально, завжди бот який відповідає, що потрібно оновити документи. Тепер питання, а як надати ще документи, якщо ти навіть не знаєш які потрібні, а тех.підтримка не працює, тому, що ти не надав документи. Ось так А-Банк відноситься до клієнтів, потрібно розбиратись самотужки. Я знову подав ті же самі документи, та задав питання через бота для верефікації: які саме ще потрібні документи.
Мене попросили надати додатково чеки операцій. Я надаю всі чеки. Збираю по новій багато документів. Відправляю. Думаю ну все, більше питань не може бути, я дав все, що потрібно, та не потрібно. Та через 20 хвилин мені блокують рахунок та розривають договір.
Багато може сказати: А може ти отримав незаконні кошти? Але це не так. Перекази в гривнях були від 2 друзів, обидва друзі мали ФОП, сплачували податки, я надавав всі розписки, та навіть повідомив банк, що я можу легко підтвердити той факт, що це мої друзі (вони мої колишні одногрупники, і це я б легко доказав). Кошти на єврову картку я отримав від родича, та навіть надав свідоцтво про народження, джерело доходу родича, та навіть виписки з закордонного банку, де вказано, звідки отримує кошти відправник
Також ці кошти я навіть нікуди не виводив, мені потрібно, щоб вони просто були на рахунку. Ризика для банка немає. Звідки кошти — всі документи я надав.
Але А-Банку краще відмовитися від клієнта, навіщо розбиратися в ситуації клієнта, якщо на його місце прийде новий клієнт.
Також цікава інформація: також коли з тобою розривають договор — ти також не можеш спілкуватись з технічною підтримкою, ти повинен сам розбиратись як повернути свої же кошти. Думаю тепер багато людей зрозуміють відношення А-Банку до своїх кліентів.
Рахунок заблокували 06.06.2025. Буду тепер розбиратися самотужки як вивести свої кошти.
P.S: Максимально здивовує те, що ти ніяк навіть не маєш звязок з підтримкою. Раніше коли така ситуація була з Моно — я звертався в підтримку, та вони передивилися своє рішення в сторону клієнта, але А-Банку не цікаво допомагати вже «колишнім» клієнтам.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
У разі встановлення обмежень банк надсилає клієнту повідомлення з детальною інформацією: причиною обмеження, переліком необхідних документів та посиланням на Telegram-бот, через який ці документи можна зручно подати. якщо наданої інформації недостатньо ми відправляємо повідомлення з уточненням.
Хочемо запевнити, що всі надані Вами документи ретельно аналізуються нашими фахівцями у рамках встановлених законодавчих норм та внутрішніх процедур. Рішення щодо завершення ділових відносин приймається лише після детального розгляду усіх наданих документів.
За результатами такого аналізу було ухвалено рішення про припинення співпраці.
Очікуємо від Вас заяву для їх дебетування залишку на рахунок іншого банку.