Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Абанк тягне час, гроші не повертає, в підтримці у всіх месенджерах та навіть на гарячій лінії скидають/диктують 1 шаблонну смс

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Darry2258 10 травня 2025, 9:59
Заблокували картку, на якій в мене знаходяться мої власні кошти. Написала заяву на розірвання договорів та закриття рахунків, вказала реквізити свого рахунку в Приватбанку для переказу моїх коштів Абанком на них. Спочатку відповідали оператори в месенджерах і казали, що треба переказу чекати 24 години. Потім один оператор сказав, що це буде виконуватись за 1 робочу годину. Потім сказали знову, що 24 години. Вранці поїхала у відділення, там дівчина сказала взагалі кілька днів розгляд. Підʼїхала додому — прийшло пуш-повідомлення про розірвання договорів та закриття рахунків і наступне «очікуйте переказу коштів, відпрацювання заявки 24 години».
Час давно сплив. При цьому, що в підтримці в телеграмі, що в вайбері на будь яке питання (навіть на «вітаю» або прохання зʼєднати з оператором) мені скидають шаблонне смс, дослівно: «Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 1 дня. Будь ласка, очікуйте на рішення.» Подзвонила на гарячу лінію, натискаю 0 для звʼязку з оператором, а мені у відповідь просто це смс робот продиктував вголос… Смішно і сумно одночасно!
Час давно минув, який писали. Коштів я своїх так і не бачу. І Абанку абсолютно байдуже, що в мене це останні і єдині кошти, а поруч лежить однорічна дитина і хоче їсти, я вже не кажу про себе, про авто, яке стоїть без бензину тепер, про домашню тварину, яка теж корму чекає, про комуналку і тд. Абанку просто начхати на клієнтів!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 травня 2025, 10:56
Добрий день!

Дійсно, у месенджерах працює автоматичне інформування — це зроблено для зручності клієнтів, аби Ви могли швидко дізнатися статус заявки без необхідності чекати на з’єднання з оператором.

Регламент опрацювання подібних звернень зазвичай становить до 24 годин, однак в окремих випадках термін може збільшуватись.

Наразі Ваше питання вже вирішено. Перепрошуємо за затримку з розглядом!

Коментарі - 1

+
0
natashaGra
natashaGra
10 травня 2025, 14:28
#
Интересно узнать, а если вдруг мошенники получили доступ к кабинету клиента, а банк включил автоответчик дальше что? Банк пособников мошенников выходит? То что описано клиентом это просто издевательство
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Абанк тягне час, гроші не повертає, в підтримці у всіх месенджерах та навіть на гарячій лінії скидають/диктують 1 шаблонну смс