А-Банк блокує мої кошти без рішення суду, вимагає «повернути» гроші за чиєюсь скаргою
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
У відповідь на мої запити банк вимагає повернути кошти, які вже надійшли на мій рахунок, або ж погодитись на їх «добровільне» повернення. В іншому випадку — обіцяє тримати картку заблокованою до «вирішення питання зі скаргами».
Що особливо важливо:
Жодної офіційної претензії чи провадження немає;
Банк свідомо уникає письмових відповідей і постійно переводить розмову у телефонний формат, що виглядає як навмисний тиск на клієнта;
Усі пояснення усні, без жодного підтвердження, яке має юридичну силу;
Картку не розблоковують, навіть при відсутності будь-яких юридичних підстав.
Вважаю такі дії прямим порушенням ст. 32 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів», за якою з моменту зарахування коштів на мій рахунок я є їх законним власником.
Також вважаю, що банк перевищує свої повноваження, намагаючись тиснути на клієнта та фактично граючи роль «арбітра», хоча не має на це жодного права без рішення компетентних органів.
Це — неприйнятна практика, яка підриває довіру до банківської системи України.
Готую звернення до:
Національного банку України,
Офісу фінансового омбудсмена,
Правоохоронних органів.
Прошу А-Банк надати офіційне пояснення, припинити блокування без підстав і не виконувати роль «суду» чи «слідчого» без відповідних повноважень.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. За підсумком розгляду скарги, банк може запропонувати клієнту повернути кошти заявнику. На жаль, від Вас було отримано відмову.
З Вами зв'яжуться відповідальні співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.