Некваліфіковані співробітники А-банку та АРЕШТ КОШТІВ від ДВС
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
5 РОКІВ я був задоволений банком через відсутність співпраці з ДВС через АСВП — тобто банк був моїм партнером, а не агентом держави. агатьом знайомим рекомендував саме цей банк неодноразово. І тут, у кінці грудня 2024 з рахунків було списано (без навіть арештів) суттєву суму. Після розборів з банком, ДВС і НБУ виявилось, що банківська система загалом у нас не клієнтоорієнтована, є така 63 Постанова НБУ — всім раджу ознайомитись, згідно якої ваші кошти за платіжною вимогою виконавця банк просто спише, навіть не отримуючи Постанови про арешт коштів, рішення суду або ін. документ. Це був перший дзвінок. Треба було свалити з банку, як хотілось. Але ж… Тривають судові процеси з ДВС по тих коштах.
Дзвоник другий. Під кінець квітня 2025 банк блокує ПОВНІСТЮ ВСІ КАРТКИ, РАХУНКИ і припиняє всі транзакції по ним. Отримав Постанову ДВС про арешт КОШТІВ та зв’язався з виконавцем: виконавець не накладав арешт на всі рахунки, а лише на певну суму, яка вказана у Постанові. Півдня втрачено на переписку у Телеграмі з ботами колцентру, яка окрім втрачених нервів нічого не дала. Дзвінок у колцентр завершився прийняттям звернення і наданням номеру. Але результату немає досі, хоча визнати і виправити свої помилки можна елементарно просто і швидко! Ця ситуація ускладнює роботу ФОП, погашення кредиту в цьому ж банку, сплату комунальних та ін. платежів, податків. Нерозуміння і небажання кол-центру вирішити питання — дає відчуття умисного саботажу банком проблеми клієнта і небажання подальшої співпраці. Замість вирішення цього скріпти про співчуття — лише погіршують роздратування.
Ще раз для працівників банків: ЧИТАЙТЕ ТЕКСТ ПОСТАНОВИ ДО КІНЦЯ! АРЕШТ КОШТІВ — НЕ ДОРІВНЮЄ БЛОКУВАННЯ ВСІХ РАХУНКІВ!!!
Вимагаю якнайшвидшого відновлення користування рахунками (за виключенням суми арешту) та вибачень, а винним у таких діях — звільнення з банку.
Як фінансова установа, ми діємо відповідно до чинного законодавства та зобов’язані виконувати платіжні вимоги, які надходять до нас від органів державної виконавчої служби. У разі отримання такої вимоги банк проводить списання коштів у межах зазначеної суми.
Щодо ситуації з арештом рахунків — наразі інформація опрацьовується. Ми аналізуємо постанову та порядок її виконання відповідно до встановлених процедур. Після завершення розгляду зв'яжемося з вами і надамо детальне роз'яснення.
Дякуємо за розуміння і за Ваш зворотний зв'язок.