Бачите акцію? Проходьте повз.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Побачив акцію, що в Bolt дають знижку 20% при використанні певної картки цього банку. Зареєструвався, відкрив картку.
Перший момент (знайомство с додатком) — як мені взагалі подивитися CVV і строк дії картки в цьому додатку?
У всіх банках картка відображається на головному екрані, все інтуїтивно зрозуміло. Тут це заховано в налаштуваннях — гаразд.
Навіщо мені одразу показують моє авто і пропонують взяти кредит під нього?
Навіщо в банківському додатку на головному екрані «втрати ворога»?
Далі (досвід вирішування проблем з підтримкою) — я використовую специфічну пошту від Proton. А-Банк не вміє надсилати на неї листи. Пробував двічі підтвердити акаунт — нічого не приходило (так, спам перевіряв). Звернувся до підтримки — тричі просили «перепровірити». Втомився доводити, що вмію користуватися поштою, просто відключився.
Основне (про акцію) — хотів отримати знижку на Bolt Food і Bolt Taxi.
Прив’язав картку до додатку, щоб не використовувати Apple Pay і щоб акція спрацювала.
Оплачую їжу — знижки немає. Оплачую таксі — знижки немає.
Звертаюся в підтримку банку — «це не до нас». Звертаюся в підтримку Болта — «це не до нас». І що, мені бігати по підтримках і шукати, хто відповідальний?
Просто треш.
Не ведіться на акції і не відкривайте нічого в цьому банку.
Дякуємо, що поділилися розгорнутим відгуком і прийняли дзвінок — раді були надати детальне роз'яснення щодо знижок Bolt. Знижка до 20% надається саме партнером і відображається у застосунку «Bolt Food» відповідною позначкою. На своєму боці ми не можемо керувати знижками, тому з подібних питань рекомендуємо звертатися до служби підтримки «Bolt».
CVV і строк дії картки в нашому застосунку приховані з міркувань безпеки, але доступні в меню картки — Ваш коментар щодо зручності врахували.
Ситуація з електронною поштою вже на уточненні у технічної команди. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Щодо інформації про авто та кредит — це додаткові сервіси, які можна відключити в меню «Налаштування картки» → «Видалити картку». А блок «Втрати ворога» є частиною платформи, що поєднує банкінг та актуальні новини — його можна приховати в меню «Налаштування профілю» → «Показати втрати ворога».
Дякуємо за зворотний зв’язок. Завдяки таким відгукам ми можемо вдосконалювати наш сервіс. Якщо виникнуть питання — ми завжди поруч.