Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Оманливі дії з боку банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Артем Валько 17 квітня 2025, 18:42
Мою попередню проблему було вирішено, і там є позначка, але фактично я писав про більш глобальну проблему банку.
Яку представники банку мають взяти до уваги.

Мої відносини з банком почались з відкриття віртуальної картки. На наступний день мені дали ліміт 150'000 грн.

Я вирішив скористатись можливістю, взяв оплату частинами на майже всю цю суму.

На початку поповняв картку по 12'000 на місяць. Проблем не було.
А 1 квітня поповнив на 40'000 грн, після чого отримав блокування картки з блокуванням можливості поповнювати її!
Але заблокували не відразу, а через 15 днів! За які жодних поповнень не було.
Придумати більш просте використання картки важко. Поповнення раз на місяць. Суто для погашення кредиту. ТЕРОРИСТ! БЛОКУВАТИ!
Але О К! Блокувати це ваше право, я розумію, то просто емоції. Проблема в іншому.

Як я писав раніше, разом з тим, клієнт отримує повне блокування можливості поспілкуватися з живою людиною онлайн, що на телефоні, що в чатах — бот який пише «надайте документи» і припиняє спілкування. Все!

Тобто, ви робите людині стрес відразу настільки великим, наскільки це можливо. Якого хріна, вибачте, ви блокуєте можливість поспілкуватись з людиною? Чому монобанк продовжує вічливо спілкуватись допомагаючи зрозуміти які документи треба надати, через чат, а ви робити все, щоб з вами взагалі не змогли звʼязатися?

І не пишіть зараз шаблонне повідомлення «Нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація / враження».
Скажіть чесно — нам пофігу на вашу думку! І я вас тоді зауважую навіть. За чесність.
Або виправте ситуацію! Беріть приклад з найкращіх!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 квітня 2025, 20:14
Добрий день!

Ми раді повідомити, що ваше питання було успішно вирішене. Після перевірки наданого джерела походження коштів, банк прийняв рішення зняти обмеження, і всі ваші надходження були підтверджені.

Ми цінуємо ваші коментарі щодо роботи нашого телеграм бота та комунікаційних процесів. Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми обов'язково врахуємо їх у подальшій роботі для покращення взаємодії з нашими клієнтами. Ваші відгуки допоможуть нам стати кращими і забезпечити більш комфортне обслуговування.

Коментарі - 1

+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
18 квітня 2025, 9:06
#
Забей) это деньги банка:) договор не вздумай разрывать:) пусть висят в блоке пусть капает пеня, а ты всё фиксируй) по договору банк не может не дать тебе погашать долг, а если не даёт погашать значит договор уже не действителен так как банк его нарушил) Если они подадут в суд то проиграют, будут пытаться трусить с тебя пеню — посылай их на хутор:) ссылаясь на свои доказательства что они ограничили тебе счёт и не давали погашать долг, до тех пор пока пеню они не спишут сами)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку