Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Скарга на непрозорі умови списання коштів та погану роботу служби підтримки А-Банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
AlinkaKo 10 квітня 2025, 12:18
Хочу залишити відгук щодо роботи А-Банк (aBank) при оплаті кредиту в ПУМБ.

06.04.2025 я здійснювала оплату кредиту через застосунок ПУМБ, обравши поповнення карти через Apple Pay з карти А-Банку. При підтвердженні платежу на екрані відображалась сума 1899,60 грн — саме стільки мені потрібно було для погашення кредиту.

Проте після підтвердження платежу з моєї карти було списано 1916,70 грн (скріншоти додаю). Так, я розумію, що комісія може бути, але вважаю абсолютно неприйнятною ситуацію, коли кінцева сума до списання не відображається ДО підтвердження операції. Якби я одразу побачила, що буде комісія — оплатила б іншим способом та уникнула зайвих витрат.

Окремий «квест» — звернення до підтримки банку. Пояснення ситуації трьом різним операторам зайняло більше години, поки нарешті погодились зареєструвати моє звернення. Через декілька днів мені зателефонували, але я була на роботі й не могла відповісти. Альтернативного способу комунікації ніхто не запропонував, довелось знову писати в чат.

Відповідь банку щиро розчарувала:
«Порушень не виявлено, повернути комісію можливість відсутня, так як комісія була списана коректно згідно діючих тарифів карти. З тарифами можна ознайомитись в застосунку А24, а також на офіційному сайті Банку.»

Проблема не у самій комісії, а у повній непрозорості сервісу та зневазі до клієнта — кінцева сума до сплати має бути чітко видно ДО підтвердження платежу.

Також хочу звернути увагу на якість підтримки: практично будь-яке звернення займає мінімум годину часу, оператори дуже довго відповідають та важко розуміють суть питання. А зареєструвати скаргу — взагалі ціла історія, без наполегливості клієнта її навіть не фіксують.

При цьому банк стабільно телефонує майже щодня уточнити, коли я внесу платіж по кредиту, хоча він встановлений на конкретну дату (28 число). Це виглядає нав’язливо та неетично.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2025, 16:16
Добрий день! Нам шкода, що у Вас склалося таке враження від обслуговування.

Щодо списання комісії: згідно з тарифами Вашої картки, комісія за проведення подібних операцій дійсно передбачена. Проте, Ваше зауваження щодо відображення цієї інформації на етапі підтвердження вже передано профільним фахівцям для розгляду можливості реалізації.

Окремо хочемо повідомити, що Ваші звернення до служби підтримки записані та детально проаналізовані для покращення якості та оперативності наших відповідей. Ми цінуємо Ваше терпіння та розуміння.

Ваш відгук є важливим для нас, адже він допомогає покращити якість наших послуг. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку на краще.

Коментарі - 3

+
0
Pumbovik
Pumbovik
10 квітня 2025, 15:21
#
Ну так все правильно, выходит 0.9% комиссия платежных систем. Пополнение через ибан или п2п бесплатно. 17грн даже не хватит наскрести на маргариновый батон с атб или можно заработать, сдав 2 кг картона в пункт вторсырья
+
+14
AlinkaKo
AlinkaKo
10 квітня 2025, 15:58
#
Тому можна не показувати її при оплаті?
+
+15
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
10 квітня 2025, 16:28
#
P2P переказ через сторонні сервіси інших банків 0,9% за рахунок власних коштів. Я даже сразу и не понял о чем речь в отзыве. Чтобы была оплата без комиссий достаточно было оплатить через а24. Не показали из-за того, что запрос был на сумму вне банка и банк не знал что это за оплата, для него это была простая оплата на каком-то сайте определенной суммы. Это можно сравнить с терминалами новой почты или банкоматами. Банкоматы пишут свою комиссию, про комиссию твоего банка они ничего не знают. При подтверждении идёт запрос на конкретную сумму и банк не может её изменить
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Скарга на непрозорі умови списання коштів та погану роботу служби підтримки А-Банку