А-Банк — захист і турбота про клієнтів на найвищому рівні!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
На початку 2025 року я здійснила кілька оплат товарів в інтернеті, використовуючи картки А-Банку та ПриватБанку. Однак через 30 хвилин після транзакцій я зрозуміла, що сайт, на якому проводила оплату, був фішинговим. Це означало, що я стала жертвою шахрайства.
Негайно звернувшись до служби підтримки обох банків, я отримала інструкцію подати заявки на повернення коштів. Надала обом банкам однакову інформацію, проте реакція була різною. В А-Банку мене попросили заповнити форму на дві транзакції, після чого я отримала відповідь про розгляд заявки протягом 30 днів. ПриватБанк же одразу повідомив, що повернення коштів, скоріш за все, неможливе.
Через 30 днів А-Банк повідомив, що отримав необґрунтовану відмову від торговця, але не зупинився на цьому і продовжив процес оскарження. Мене поінформували про новий термін розгляду, який згодом продовжувався ще раз. Врешті-решт, приблизно через 90 днів після подання заявки, кошти за обома транзакціями повернулися на мій рахунок.
Цей досвід довів мені, що А-Банк — це не просто фінансова установа, а справжній партнер, який захищає своїх клієнтів. Тут не лише швидко реагують на проблеми, а й доводять справу до кінця, навіть якщо процес складний і тривалий. ПриватБанк, на жаль, не зробив жодних зусиль для повернення коштів, тож гроші, витрачені з його картки, були безповоротно втрачені.
Я щиро вдячна А-Банку за професіоналізм, підтримку та відповідальне ставлення до клієнтів. Саме такі банки заслуговують на довіру!