Блокування картки та ігнорування в підтримці
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Я звернувся до підтримки з питанням, які саме документи необхідно надати у моєму випадку. У відповідь, після підключення оператора, він надсилає лише шаблон з посиланням на окремий бот А-банку, де завантажуються документи (знову ж таки, без конкретних інструкцій та списку документів для окремих випадків. Будь яка спроба уточнити інформацію у чаті підтримки, зустрічається відповіддю з посиланням на бот (тобто точна копія попереднього повідомлення операторів підтримки). Більш того, на будь яке питання у підтримку, навіть не пов’язане з моніторингом (наприклад уточнення деталей по транзакції чи розстрочці), ви будете отримувати копію цього повідомлення з посиланням на бота. Цікаво, що до обмеження рахунків, підтримка працювала і там відповідали живі оператори.
Оскільки через підтримку неможливо уточнити будь-яку інформацію, я заповнюю всі дані через цей бот і отримую повідомлення про те, що перевірка займатиме до 24 годин і я отримаю повідомлення з її результатами. Приблизно через 24 години я отримую повідомлення «На все добре!» (можу надати скріншоти повідомлень чи переслати ці відповіді). Будь-яка спроба уточнити інформацію про результати перевірки через чат підтримки зустрічається знову копією повідомлення з посиланням на бот. Картки на даний момент залишаються заблокованими.
У мене немає ніяких надходжень з криптовалюти, ігрових сайтів чи ще чогось подібного, а вихідні перекази здійснюються виключно на мої ж картки, з яких я оплачую покупки (без зняття готівки), або оплачую покупки з самого А-банку.
І після відправки документів та закінчення строків перевірки, які сам банк і вказав, я отримую лише повний ігнор в підтримці та навіть не знаю, чи перевіряються надіслані дані взагалі. Через три дні настане день платежу за розстрочкою, а картки до сих пір залишаються заблокованими, і я навіть не можу дізнатись через підтримку, як діяти в даній ситуації і як внести платіж.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Наразі бачимо, що Вами було надано запитану банком інформацію та питання є успішно вирішеним. Дякуємо за співпрацю!